Was een snelle en een vriendelijke.

Was een snelle en een vriendelijke persoon. Ook heel meedenkend en behulpzaam. Bedankt voor jullie service.

Perfecte communicatie en snelheid.

Perfecte communicatie en snelheid.

Snel en deskundig advies door.

Snel en deskundig advies door vriendelijke adviseurs.

Zeer tevreden, snel geregeld, werden goed op de hoogte gehouden van de gang van zaken

Ben door de mensen van krediet.

Ben door de mensen van krediet collectief zeer correct en adequaat geholpen om tot een goede en meest voordelige uitkomst te komen. TOP

heel behulpzaam

heel behulpzaam , zelf nadat er wat problemen waren bij het versturen van de benodigde stukken, bleven ze heel behulpzaam om alles toch snel voor elkaar te krijgen

Snel geholpen

Snel geholpen, vriendelijke medewerkers en heel behulpzaam

Snel en deskundig advies

Snel en deskundig advies, snelle afwikkeling.

Prima geregeld

Prima geregeld

Zeer goede service echt een aanrader

Zeer goede service echt een aanrader

Uitstekende service , het snelle handelen , goed en Duidelijk contact met de medewerkers. Ben zeer tevreden.

Ik vind dat de Nederlanders krediet mij.

Ik vind dat de Nederlanders krediet mij heel goed heb geholpen en een snelle verwerking zeker een aanrader.

Heel fijn geholpen

Heel fijn geholpen. Snelle terugkoppeling.

Snelle duidelijk advies

Snelle duidelijk advies Prettige communicatie

Goede dienstverlening

Vriendelijk, duidelijk, maken snel contact en vlotte afhandeling van de gemaakte afspraken.

erg vriendelijke mensen en erg.

erg vriendelijke mensen en erg behulpzaam

Uitstekend!

Uitstekende communicatie en dienstverlening. Reageren snel en zijn goed bereikbaar. Klasse!

Alles goed en snel geregeld.

Alles goed en snel geregeld.

Ze hebben ons goed geholpen af en toe.

Ze hebben ons goed geholpen af en toe wat nog stukken na gestuurd maar verder goed geholpen

Ik ben goed en snel geholpen

Ik ben goed en snel geholpen. Duidelijk en snel .

Aanrader!

Binnen 2 werkdagen overgestapt, goede en duidelijke uitleg gehad en steeds een terugkoppeling ontvangen. Geen vraag was teveel. Zeer tevreden, echt een aanrader als je advies of een lening wilt.

Zeer goede en duidelijke communicatie

Zeer goede en duidelijke communicatie. Snelle reactie op mails en houden je constant op de hoogte van de vorderingen. Een echte aanrader.

Ik ben heel tevreden over het NKC want.

Ik ben heel tevreden over het NKC want ze handelen alles snel af en kijken vooraf kritisch naar de ingestuurde documenten zodat de bank bijna wel akkoord moet gaan. Na het akkoord staat het geld er binnen 2 dagen al op. Tevens was het contact met de medewerkers perfect en zijn ze zeer klantvriendelijk

Vlot

Vlot, snel, adequaat, meedenken, goed bereikbaar, prettig systeem om gegevens en documenten te uploaden. Kortom : uitstekend allemaal!

in een woord Super service

De contacten verliepen volledig naar wens, men was vriendelijk en meedenkend ook als zaken onduidelijk waren werd het in overleg en zelf door mee te kijken op websites om documenten te downloaden verder zocht men mee naar een oplossing als het niet was wat de bank bedoelde en gaf men eventueel zelf een link naar een site waar we het dan wel konden vinden. voor ons was dit de ultieme service. ik kan hen dan ook met volle overtuiging aanbevelen om hier je krediet aan te vragen. met vriendelijke groet P.W van Heerden

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag