Binnen een week herfinanciering.

Binnen een week herfinanciering geregeld en uitbetaald. Gemakkelijk proces en opvolging vanuit NKC was goed en snel.

Heel erg snel geholpen

Heel erg snel geholpen! Medewerkers zijn heel aardig en meelevend ! Helemaal top ! Alles is snel geregeld !

Met dank aan de medewerkers van Nederlands Krediet Collectief

Omdat ik e.e.a. aan woningverbetering van mijn flatje wil gaan doen en daarvoor niet genoeg geldmiddelen ter beschikking had, heb ik afgelopen week een lening aangevraagd bij het Nederlands Krediet Collectief. De medewerkers van genoemde instantie hebben mij telefonisch heel vriendelijk en zeer correct geholpen. Er was begrip voor mijn onwetendheid t.a.v. handelingen met downloaden etc. Daarbij ben ik fantastisch geholpen en zo ben ik ook weer een beetje wijzer geworden in het werken op een pc. En tenslotte: petje af voor de snelle wijze waarop mijn lening door hen is geregeld.

Super snel geholpen en alles snel geregeld

Aanvraag krediet

Ik ben professioneel geholpen door de medewerkster. Geduldig ook, want het gaf nog al wat gedoe voor alle documenten compleet waren.

Doen wat ze beloven en gaan daarbij.

Doen wat ze beloven en gaan daarbij niet over een nacht ijs. Moet veel informatie aanleveren maar alles binnen een week afgerond.

Netjes

Netjes, vlot, betrouwbaar en vrij eenvoudig.

Zeer goede service en aanbod

Zeer goede service. Proces wordt goed uitgelegd en je wordt op het juiste moment op de hoogte gehouden. Aanbod rente ook goed en aan onderkant van de markt. Dus al met al zeker aan te raden.

Mijn krediet aanvraag is zeer snel en.

Mijn krediet aanvraag is zeer snel en eenvoudig geregeld binnen 2 dagen. Ben erg tevreden. Hartelijk dank.

Snel en makkelijk geregeld

Snel en makkelijk geregeld. Goede service en aardige medewerkers.

Vooral fijn!

Snel, duidelijk en vooral geen poespas. Een enorm klantvriendelijk team dat snel opneemt als je belt en nagenoeg altijd een goed antwoord heeft op vragen. Een persoonlijke maar ook professionele benadering, iets dat mijns inziens moet bij een persoonlijke zaak dat een lening toch is. Al bel je drie keer voor ��n vraag, het team geeft iedere keer geduldig antwoord. Fijn!

Goede service en snelle afhandeling van.

Goede service en snelle afhandeling van het omzetten van Doorlopend krediet naar een Persoonlijke lening.

goede en snelle service

goede en snelle service

Alles ging snel met de aanvraag

Alles ging snel met de aanvraag. Documenten worden snel nagekeken en gelijk teruggekoppeld. Goede communicatie, wel dubbele (mail en gelijk bellen.).

Goed bevallen.

De aanvraag werd onmiddellijk in behandeling genomen en daarna was de communicatie helder. Toen we eenmaal de benodigde zaken hadden aangeleverd werden we goed ge�nformeerd over de stand van zaken. Deze mensen handelen snel en duidelijk. Niets dan lof.

Duidelijk en alles goed geregeld

Duidelijk en alles goed geregeld

Attent

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Fantastisch geholpen

Fantastisch geholpen. Vakkundig en snel. Binnen 24 uur vanaf eerste contact geld op de rekening.

Tevreden klant!!

Uitstekende service!! Eerlijk, betrouwbaar en je weet meteen waar je aan toe bent!! Echt een aanbeveling! Al jaren tevreden !! Top!!??

Prettige en snelle dienstverlening

Prettige en snelle dienstverlening. Er wordt naar oplossingen gezocht en goed ingelicht. Erg goed gewaardeerd!

is goed gegaan.

is goed gegaan.

Snelle service en prima geregeld.

Snelle service en prima geregeld allemaal!!

Klantvriendelijke organisatie die met je meedenkt.

Deze organisatie heeft kennis van zaken en denkt met je mee op welke wijze je de best mogelijke financiering kan krijgen. Ze staan je uiterst vriendelijk te woord.Van elke stap stellen ze je op de hoogte. Ik kan deze organisatie iedereen aanraden.

Wij zijn heel tevreden

Wij zijn heel tevreden. De dienstverlening is snel en efficient. Het systeem wat gebruikt wordt om de aanvraag te complementeren is gebruiksvriendelijk en helder.

Wat een top service

Wat een top service! Binnen een paar dagen alles geregeld!

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag