Super service top service

Super service ! Heel snel en goed geholpen met alles en alles is super duidelijk

Heerlijk om mee te werken

Heerlijk om mee te werken. Makkelijk bereikbaar en erg snel geregeld! Ik raad het het zeker aan!!

Over het algemeen duidelijke informatie.

Over het algemeen duidelijke informatie en afwerking van de aanvraag. Alleen het digitaal aanleveren kan wat verbeterd worden wanneer je dat wat ge�pload is wilt checken ( Het blokje opslaan verdwijnt, dus versturen kan dan niet meer)

Super snelle afhandeling en goed.

Super snelle afhandeling en goed geholpen

Eerlijk en betrouwbaar

We zijn meer dan prima geholpen. Er is goed gekeken naar de mogelijkheden en wensen die wij hadden. We werden ook goed op de hoogte gehouden van de voorgang van het traject. Indien nodig dan zijn ze de eerste die ik zal bellen

Goed luistert en effici�nt

Goed luistert en effici�nt. Heel snel op belofte nagekomen.

zakelijk en effici�nt

Snelle, zakelijke en effici�nte afhandeling van aanvraag. Correcte communicatie, zowel schriftelijk als mondeling.

Correcte behandeling

Heel, goed en correct behandeld. Snelle reactie en verwerking. Vriendelijk en nette mensen. Prima bedrijf. Het aanbevelen waard, wat ik ook zeker ga doen.

Ik ben erg te spreken over het.

Ik ben erg te spreken over het begeleiden en meedenken om tot een goede persoonlijk lening te kunnen komen

Fijne communicatie

Fijne communicatie. Wordt goed geholpen. Zeer tevreden

Goede dienstverlening

Goede dienstverlening, snelle reactie, duidelijke communicatie

Heel fijn en snel geholpen

Heel fijn en snel geholpen

alles word zeer duidelijk uitgelegd en.

alles word zeer duidelijk uitgelegd en doorgenomen, alle opties worden bekeken hoe je het goedkoopste en beste uit kunt zijn, top

Behulpzaam

Behulpzaam, duidelijke communicatie en een uiterst professionele afhandeling.

Prima en snel geregeld

Prima en snel geregeld, heel vriendelijk

Alles snel en correct geregeld

Alles snel en correct geregeld. Mooie korte lijntjes.

Een heel prettige ervaring met.

Een heel prettige ervaring met Nederlands Krediet Collectief. Ze vragen je de hemd van je lijf, maar dan kloppen alle gegevens uiteindelijk. Pas als zij tevreden zijn sturen ze de aanvraag door. Dit geeft vertrouwen. Verder is de communicatie snel en plezierig.

Heel tevreden

Heel tevreden, je krijgt duidelijke uitleg en antwoorden op je vragen. Goed bereikbaar. Alles was binnen paar dagen geregeld.

Supersnel geregeld. Geen moeilijk gedoe zoals bij anderen.

Klantgericht

Wat fijn om te zien dat er ook nog partijen zijn die snel en op een prettige manier zaken gedaan krijgt. Ik was verbaast over de snelle doorlooptijd en afhandeling van onze kredietaanvraag. Goede manier van communicatie en klantbenadering. NKC voor mij zijn jullie 5 sterren waard.

top geregeld bij nkc

top geregeld bij nkc. heldere uitleg. binnen een paar dagen was het benodigde bedrag gestort. bedankt????

Bieden de helpende hand en communiceren duidelijk.

Fijne ervaring. Duidelijke communicatie en reageren direct.

Heel vriendelijk geholpen. Er wordt ook echt meegedacht en erg snel geregeld.

Eerst bezig met een lening bij freo

Eerst bezig met een lening bij freo, daar werd bij alles wantrouwend gedaan en gaat alles heel moeizaam. Lening bij freo geannuleerd en aangevraagd bij NKC. Wat een wereld van verschil, geen loze beloftes. Er word naar je geluisterd, super kundige en vriendelijke klantenservice. Afhandeling was binnen 2 dagen geregeld. Super tevreden over de service!

Prima geregeld

Er wordt vrij veel informatie en documenten gevraagd, maar als alles compleet is wordt de lening snel en correct geregeld. Maandlasten een flink stuk omlaag! Communicatie zowel per mail als aan de telefoon is uitstekend!

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag