Prima ervaring!

Zeer correct, vlot, vriendelijk en service gericht. In een week was alles geregeld.

Via telefoon was goed gesprek en gewoon.

Via telefoon was goed gesprek en gewoon eerlijk, welke rente past bij mijn lening.

Ik ben perfect geholpen met alles.

Ik ben perfect geholpen met alles.

Tevreden.

Tevreden. Meer dan tevreden, kon bij anderen minder lenen vanwege mijn leeftijd 68 jaar. Ik heb lening die ik wens en binnen enkele dagen na aangeleverde gegevens geld op mijn rekening gestort gekregen, wordt gebruikt aankoop huis in buitenland.

Geen moeite teveel in serice

Snelle service, goed advies, snel antwoord op vragen, duidelijk in de formulieren.

Vriendelijk en meedenkend dank je wel.

Vriendelijk en meedenkend dank je wel voor alles

Een echte aanrader

Van het moment van aanvraag tot uitbetaling van het geleende bedrag heeft maar 3 dagen geduurd! De rente is laag, de website is overzichtelijk en de service is hartstikke goed. Tussendoor laat het bedrijf weten bezig te zijn met de aanvraag. Aan het eind hebben ze nog even telefonisch contact opgezocht. Dat als er vragen zijn, ik altijd contact met ze op kan nemen. Dit waardeer ik, vooral omdat alles eigenlijk online afgehandeld werd.

Prompte afhandeling

Prompte afhandeling, zeer proactief en klantvriendelijk

snel geregeld.

snel geregeld.

Aanrader.

Professionele begeleiding. Zeer tevreden.

goede en snelle afhandeling

goede en snelle afhandeling

Uitstekende service.

Uitstekende service. Je wordt bij problemen goed geholpen en uitstekend te woord gestaan.

Prima service Zeer ervaren en weten alternatieven bij andere banken . Super blij mee

Vreemd

Vreemd, ik zie geen enkele negatieve ervaring! Worden deze negatieve revieuw verwijderd?

Super behulpzaam en zeer snel met alles.

Super behulpzaam en zeer snel met alles regelen. Bedankt Joost!

Snel en probleemloos met een goede.

Snel en probleemloos met een goede opvolging. Concurrerend tarief.

Erg goede service

Er werd snel en adequaat gereageerd met begrip en meedenken.

Duidelijke communicatie en actieve.

Duidelijke communicatie en actieve medewerkers.

Top communicatie

Vriendelijke man en ze reageren snel en duidelijke communicatie. Alles was binnen 3 dagen geregeld. Echt top!!

Accurate begeleiding, snel geregeld

Helpen je snel door het aanvraag heen en bewaken dit ook.

Prima geholpen!

Zeer behulpzaam, snelle reacties en meedenkend!

Gewoon hele goede aandacht

Gewoon hele goede aandacht, volhoudendheid en service

Perfecte service

Op perfecte en behulpzame wijze behandeld.

De aanvraag en acceptatie is soepel.

De aanvraag en acceptatie is soepel verlopen. Al dezelfde dag van de aanvraag kreeg ik al een reactie. Ook het telefonisch contact verliep prima. Ik beide om kwart voor zes en had een kwartier later al een antwoord per mail met een voorstel.

Snelle en overzichtelijke service

Snelle en overzichtelijke service. Goede persoonlijke communicatie per telefoon en mail. Makkelijk digitaal ondertekenen via Idin.

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag