Alerte reactie

Alerte reactie, zakelijk, vriendelijk, to the point. We hadden het in een week geregeld. Documentenuitwisseling ging vlot. Je kunt alleen niet zien welke bank het is.

Heel erg meedenkend en ook veel geduld.

Heel erg meedenkend en ook veel geduld daarbij. Er wordt echt gekeken naar de omstandigheden van de cli�nt en goed ingespeeld op de specifieke situatie van de cli�nt. Ook wordt alles op een heldere manier met je doorgesproken en vindt er iedere keer een terugkoppeling plaats.

Zeer vriendelijke medewerkers zeer.

Zeer vriendelijke medewerkers zeer vakkundig en goeie service en begeleiding bij het afsluiten van een lening

Supersnel en super service

Zo snel schakelen en zo snel een krediet regelen heb ik nog nergens gezien, zaterdag aangevraagd, maandag antwoord, dinsdag akkoord!

Prima site met duidelijke aanwijzingen

Prima site met duidelijke aanwijzingen. Bij extra informatie direct contact.

Fijn team van specialisten!

Wat een fijne en persoonlijke communicatie! Geen nodeloos gezever maar lekker to the point allemaal. Duidelijk, transparant en snel! Wij willen het team hartelijk danken voor de geboden adviezen en hulp.

Zeer correcte behandeling door werknemers

Snel, topgeregeld. Zeer correcte benadering

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling, professioneel en vriendelijk werknemers

Zeer snel

Zeer snel, zeer professionele ondersteuning en ook prettig ondersteund! Ging super!

Binnen 1 dag hadden ze alles geregeld

Ik had niet verwacht dat het allemaal zo snel kon gaan wat een top services! Binnen 1 dag hadden ze alles voor mij geregeld. Zeer kundige en behulpzame medewerkers bij het NKC.

Nette snelle en duidelijke uitleg

Nette snelle en duidelijke uitleg. Snelle afhandeling.

Goede service en bereikbaarheid

Prettige, vriendelijke service. Goede bereikbaarheid. Snelle respons.

Goed en snel bereikbaar

Goed en snel bereikbaar, denken met je mee en alles kan snel geregeld worden!

Vriendelijk en snel geholpen

Vriendelijk en snel geholpen. (Word duidelijk en goed meegedacht naar de mogelijkheden)

Afgelopen vrijdag gebeld en nu al geregeld!

Afgelopen vrijdag gebeld, omdat mijn eigen bank vaag deed en langdradig voor een persoonlijke lening voor de aanschaf van een jongere auto. Alles doorgenomen en keurig op de hoogte gehouden van de processen/gang van zaken. Alles vrijdag opgestuurd naar de uiteindelijke verstrekker en vandaag al akkoord gekregen, daar het bij anderen gemiddel 3-5 werkdagen duurt. Geld staat ook al op de rekening. Echt keurig te woord gestaan de paar keer dat ik gebeld heb voor de puntjes op de i zeg maar. Echt heel dik tevreden.

Snel bereikbaar

Snel bereikbaar, klantenservice luistert naar je situatie en geeft de juiste advies.

Snelle reactie en afhandeling

Snelle reactie en afhandeling

Snel en Correct

Snel, correct en vriendelijk geholpen zoals je als klant graag geholpen wordt.

Duidelijk en persoonlijk advies

Duidelijk en persoonlijk advies. Zeer nette opvolging. Binnen 24uur was het geregeld.

prima service

goede duidelijke site, zeer behulpzame mensen. Als je zelf je zaakjes op orde hebt is het zo geregeld.

Dromen kunnen uitkomen !

Heel geduldig en vriendelijk geholpen . Had veel vragen die ik heel duidelijk beantwoord kreeg .

Zeer goed/uitstekend service en.

Zeer goed/uitstekend service en communicatie. Alles was duidelijk vanaf het begin m.b.t wat gedaan moet worden van onze beide kanten. Ik was onder indruk van NKC team spirit en samenwerking onderling. Er was altijd iemand aanwezig om mijn vragen te beantwoorden, vanaf het begin tot het eind van mijn aanvraag. IK zal zeker NKC aanbevelen aan anderen. Zeer tevreden. Dankuwel.

Duidelijk en snel advies

Duidelijk en snel advies. Erg behulpzaam

Snel, kundig en klantgericht!

Snel, kundig en klantgericht!

vlot en netjes geholpen.

vlot en netjes geholpen.