Alles was zeer snel en netjes geregeld. Vriendelijke mensen en keurig te woord gestaan.

Wij zijn goed en eerlijk voorgelicht.

Wij zijn goed en eerlijk voorgelicht afhandeling was prettig.

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling. Duidelijk alles uitgelegd.

Goed geholpen, zeer goed contact en een passend aanbod!

Persoonlijk, makkelijk en snel

Goede uitleg, prettig telefonisch contact, scherp tarief, snel en makkelijk geregeld.

Super ervaring,

Super ervaring, Snel, vakkundig handelen, en heel klantvriendelijk!!

Ze dachten goed mee en hield ons heel.

Ze dachten goed mee en hield ons heel goed op de hoogte en alles heel snel! Een pluim! Goede service!

aanvraagprocedure vlot

aanvraagprocedure vlot, duidelijk en helder. voortgangscontrole correct maar zeker niet hinderlijk. uitleg bij vragen goed en duidelijk. voor aanlevering van opgevraagde gegevens makkelijk te bedienen en te volgen; daarbij zeer welkom in een beveiligde omgeving wat zeer wordt gewaardeerd gezien de privacy-gegegens. Medewerkers zeer behulpzaam bij vragen. Afwikkelingstraject kort en duidelijk. al met al zeer tevredenen aanbevelenswaardig

Binnen een week alles rond!

Een week na aanvraag alles geregeld en het geld op de rekening. Ongekend makkelijk! Contact verloopt vlotjes en is zeker aan te raden.

Persoonlijk en snel

Sterk in het verstrekken van informatie en advies, online en persoonlijk. Gebruiksvriendelijk en overzichtelijke website. Snel in begeleiding en behandelen van de aanvraag. Persoonlijk in altijd bereikbaar om te helpen met vragen en adviseren, hoe vaak je ook belt. Oplossend meedenkend over de situatie van de aanvraag.

perfect en duidelijk verhaal en een.

perfect en duidelijk verhaal en een snelle afhandeling en een fijne medewerker die mij geholpen heeft bedankt daarvoor tot in de toekomst vrg edb

Uitgebreide objectieve uitleg en alerte.

Uitgebreide objectieve uitleg en alerte response

Fantastische service, een verademing

Fantastische service. Toen ik weer eens op de proef was gesteld bij een bank met de ongelooflijke drempels die ze opwerpen om je te helpen (ja, u heeft gelijk maar dat doen we zo niet bij de bank), kwam ik terecht bij het Nederlands Krediet Collectief. Goed geholpen, meegedacht en geadviseerd. Snelle actie en prettige communicatie. Krediet was binnen 1 week geregeld tegen betere voorwaarden dan bij de banken. Ik weet al waar ik de volgende keer naartoe ga.

Top!!

Top geregeld

Snel en vriendelijk.

Snel en vriendelijk.

Aan te bevelen

Snel, duidelijk en top communicatie

Vriendelijk contact en een zeer snelle.

Vriendelijk contact en een zeer snelle actie zijn de twee zaken die er uitspringen. Uitstekende dienstverlening!

Zeer goede ervaring met een heel goed.

Zeer goede ervaring met een heel goed aanbod. Kortom bedankt voor de snelle en vertrouwelijke benadering en afwikkeling. Zeer accurate medewerkers,

Klantgericht en doeltreffend

Klantgericht en doeltreffend

snelle leningadministratie

snelle leningadministratie, tegen eerlijke voorwaarden, hulpvol medewerkers

Zeer vriendelijk

Zeer vriendelijk, snel en behulpzaam. Super service.

Snelle en zeer behulpzame.

Snelle en zeer behulpzame dienstverleners

Super goed service! Vriendelijke mensen en goed bereikbaar!

Super goed service! Vriendelijke mensen en goed bereikbaar!

Top en professioneel

Snelle service, duidelijke en professionele dienstverlening?

Alles perfect geregeld en verbaasd dat.

Alles perfect geregeld en verbaasd dat het zo snel geregeld was top en duidelijke communicatie zodat verdere vragen overbodig zijn.

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag