NKC werkt snel, accuraat en bijzonder klantgericht en vriendelijk
Op 5/10 begon ons proces bij FREO. Als vaste en betrouwbare klant en met goede wederzijds ervaringen aldaar leek er geen vuiltje aan de lucht. Het offerte traject duurde van 05/10 tot 13/10. De communicatie onderling tussen de front-office en back-office bij FREO was niet optimaal, met ons als klant ...dramatisch. Contact opgenomen met NKC op 12/10. Dit verliep uitstekend. Indien wij zelf het aanvraagformulier juist hadden ingevuld (vinkje in NL woonachtig) dan was het op 12/10 rond geweest. De snelheid en accuratesse en vooral het vriendelijke contact was een verademing om te ervaren. Juist ook omdat er vanuit NKC initiatief werd genomen in het opnemen van contact om ons door het proces heen te loodsen. (inmiddels heeft Freo gecontact en erkend dat zij fouten hebben gemaakt. De afstand tussen acceptant en klant is er gewoon te groot. Bij NKC wordt die afstand overbrugd door de service gerichte werkwijze.)