Heel snel geholpen

Heel snel geholpen, erg vriendelijk en goede service!

Super !

Bedankt voor de goede service/advies en snelle handelen ! Binnen paar werkdagen is alles geregeld.

Duidelijke en snelle communicatie.

Duidelijke en snelle communicatie .Binnen enkele dagen staat het geld op de bank.

Sterk aanbevolen

Ik ben zeer tevreden met Nederlands Krediet Collectief. De klantenservice was professioneel: ik ontving altijd een snelle en grondige reactie op mijn vragen en mijn lening aanvraag werd effici�nt afgehandeld.

Super goed geholpen

Super goed geholpen, klantvriendelijk en mee denken wat me toch even een lagere rente opleverde

Persoonlijke lening

Snel volledig en correct advies

Korte lijntjes

Korte lijntjes, snelle reactie en afhandeling

Vriendelijk contact en snelle actie

Vriendelijk contact en een zeer snelle actie zijn de twee zaken die er uitspringen. Uitstekende dienstverlening!

Aanvraag via de website gaat heel eenvoudig. Vervolgens gebeld en uitstekend geholpen door een medewerker. Alles wordt doorgenomen en uitgelegd. Vervolgens kunnen benodigde documenten eenvoudig worden geupload en het contract digitaal ondertekend worden. Twee dagen later stond het bedrag op de rekening.

Betrokken en eerlijk

We zijn zeer goed geholpen door de medewerkers van Nederlands Krediet Collectief. Heel betrokken en behulpzaam. En denken mee over je specifieke situatie. Een absolute aanrader. Vertrouwd, betrokken en eerlijk.

Alles snel en goed geregeld

Alles snel en goed geregeld

NKC werkt snel, accuraat en bijzonder klantgericht en vriendelijk

Op 5/10 begon ons proces bij FREO. Als vaste en betrouwbare klant en met goede wederzijds ervaringen aldaar leek er geen vuiltje aan de lucht. Het offerte traject duurde van 05/10 tot 13/10. De communicatie onderling tussen de front-office en back-office bij FREO was niet optimaal, met ons als klant ...dramatisch. Contact opgenomen met NKC op 12/10. Dit verliep uitstekend. Indien wij zelf het aanvraagformulier juist hadden ingevuld (vinkje in NL woonachtig) dan was het op 12/10 rond geweest. De snelheid en accuratesse en vooral het vriendelijke contact was een verademing om te ervaren. Juist ook omdat er vanuit NKC initiatief werd genomen in het opnemen van contact om ons door het proces heen te loodsen. (inmiddels heeft Freo gecontact en erkend dat zij fouten hebben gemaakt. De afstand tussen acceptant en klant is er gewoon te groot. Bij NKC wordt die afstand overbrugd door de service gerichte werkwijze.)

Duidelijke communicatie en snelle.

Duidelijke communicatie en snelle terugkoppeling

Prima!

Prima service! Dit is de eerste keer dat ik een aanvraag voor een lening deed en had er totaal geen kaas van gegeten. De medewerkers van NKC gaven me, op alle vragen die ik had, serieus antwoord. Gaven me ook raad in het kiezen van een lening die voor mij geschikt was. Kortom: Prima en eerlijke service en vriendelijke medewerkers.

Hele vlotte vriendelijke afhandeling

Hele vlotte vriendelijke afhandeling. Nooit gedacht dat alles zo makkelijk en snel kon. Voor ons heel belangrijk. Blij mee! Alle communicatie even snel, vriendelijk en met kennis van zaken.

Uitermate perfect geregeld en nog wel.

Uitermate perfect geregeld en nog wel binnen 2 dagen. Complimenten.

ik ben zeer tevreden over de manier.

ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik gehpen ben.snel vriendelijk en heel erg behulpzaam

Prima service, snel to-the-point en volgens afspraak leveren.

Vriendelijke en kundig persoon aan de.

Vriendelijke en kundig persoon aan de telefoon gehad en alles snel en netjes geregeld

Zeer goede uitleg en snel en accuraat

Zeer goede uitleg en snel en accuraat Top ga zo door

Goed op weggeholpen door Tamara en zeer.

Goed op weggeholpen door Tamara en zeer snelle service over het algemeen.

Duidelijk

Duidelijk, snel, vriendelijk en communicatief.

Er wordt goed mee gedacht

Er wordt goed mee gedacht. Handelings snelheid bijzonder hoog.. complimenten

Snelle en professionele service

Snelle en professionele service. Medewerkers zijn heel klantvriendelijk en behulpzaam! Ik ben een zeer tevreden klant.

De aanvraag voor het credit werd snel.

De aanvraag voor het credit werd snel en gemakkelijk geregeld via e-mail toen ik nog wat vragen had kon ik via een normaal telefoon nummer bellen en er werd adequaat en snel gereageerd een tien met een griffel ik geef 5 sterren

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag