Snelle en goede service!

Snelle en goede service! Vriendelijk.

Lening aangevraagd om een grote aankoop.

Lening aangevraagd om een grote aankoop voor ons gezin te kunnen doen, de mogelijkheden en informatievoorziening vond ik ruim voldoende. Vanaf de aanvraag tot de uitbetaling heeft slechts anderhalve dag geduurd.

Ongelofelijk snel regelen,wijze naar.

Ongelofelijk snel regelen,wijze naar just bank en redelijk rente. Bedankt. Grt,Sansua

Klantgericht

Goede service, duidelijke uitleg, vriendelijke medewerkers!

Hele goeie service.ze hebben me goed.

Hele goeie service.ze hebben me goed gehoplen .

Fijn en goed geholpen.

Fijn en goed geholpen.

Snelle en vriendelijk service

Snelle en vriendelijk service Ik ben snel en vriendelijk geholpen door de mensen van Nederlands Krediet Collectief. Waren behulpzaam aan de telefoon, snel bevestigingen per mail.

Fantastische en snelle service

Ik ben fantastische geholpen de laatste drie dagen bij het omzetten van mijn Lening. De medewerkers zijn echte toppers vriendelijk en meedenkend en zoeken de op je maat geschreven oplossing. Ben zeer tevreden met alle hulp en snelle afhandeling.

Duidelijke vraaglijnen

Duidelijke vraaglijnen. Service is perfect. Je word van A tot Z begeleid

Alleen maar lof voor NKC

Alleen maar lof voor NKC! goed, snel en effici�nt geholpen zodat we binnen korte tijd wisten of we konden lenen!

Prima geholpen en advies

Prima geholpen en je krijgt goed advies.

Aanrader!

Snel, eerlijk en duidelijk geholpen. Erg vriendelijke medewerkers. Aanrader!!

gaat snel

gaat snel. zelf wat fout gedaan, binnen no time een mailtje gekregen. toch nog goed gekomen

Top geholpen

Top geholpen ! Ze weten waar ze over praten.

Nette & vriendelijke service

Nette service, vriendelijke mensen! Zeker aan te raden.

Vriendelijk

Vriendelijk, meelevend en meedenkend, ik ben tevreden

Duidelijk en snel

Mijn aanvraag is correct en snel afgehandeld.

Dank!

Erg snel en prettig geholpen met mijn aanvraag.

Snel duidelijk.

Snel duidelijk. Alle persoonlijke stukken makkelijk digitaal aan te leveren. Directe terug koppeling via mail over stand van zaken. Ook telefonisch geven ze fijne feedback en huidige stand van proces. Kosten voor afsluiten was origineel reden voor doorzetten. De handigheid van alles digitaal gaf extra doorslag.

Professioneel super team.

Gekeken naar de mogelijkheden en is meteen super professioneel opgepakt. Kwamen met een prima voorstel en alles kon verder snel digitaal afgehandeld worden. Fijn geholpen, gewoon zeer goed.

uitstekende snelle en vriendelijke.

uitstekende snelle en vriendelijke klantenservice

Nauwkeurig, zorgvuldig en snel

Nauwkeurig, zorgvuldig en snel Ik ben heel goed en netjes geholpen. Super betrokken en klantvriendelijk. Uitstekend!

Ik ben ontzettend goed geholpen

Ik ben ontzettend goed geholpen. Zeer vriendelijk, behulpzaam, snel en het belangrijkste duidelijk en helder. Top!

snelle vriendelijke reactie en.

snelle vriendelijke reactie en behulpzaam

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag