Super snel geregeld

Super snel geregeld

Super betrokken en klantvriendelijk

Super betrokken en klantvriendelijk. Elke vraag keurig beantwoord en een top resultaat

Volgens de wervingstekst zou de lening.

Volgens de wervingstekst zou de lening al binnen 2 dagen gerealiseerd kunnen zijn. Echter duurde het ruim een week !! Dat is vervelend en stressvol.

Makkelijk, snel, zorgvuldig

Top! Zorgvuldig en toch snel en eenvoudig geregeld. Fijn dat het allemaal online geregeld kan worden.

snelle afhandeling duidelijke vragen

snelle afhandeling duidelijke vragen

Krediet afsluiten ging makkelijk en vlot

Krediet afsluiten ging makkelijk. Laagste rente, goede communicatie. Reactie via mail ging vlot. Ook telefonisch contact ging zeer soepel. Wij hadden nog een speciaal verzoek, maar daar werd over meegedacht. Beoordeling van de documenten ging vlot en het geleende bedrag werd ook vlot overgemaakt. Hoe het zal verlopen met de verdere aflossing en eventuele contact daarover weet ik niet. Rot nu toe in ieder geval erg tevreden.

Ik ben heel goed en correct geholpen

Ik ben heel goed en correct geholpen. Alles is prima afgehandeld. Alleen maar lof aan jullie.

Wat prettig dat het wel mogelijk is om.

Wat prettig dat het wel mogelijk is om snel een antwoord te krijgen en er wordt meegedacht. Een proactieve houding vanuit een financi�le dienstverlener! Resultaatgericht in zeer korte tijd, heel fijn.

Door het correcte en snelle (digitale).

Door het correcte en snelle (digitale) afhandelen vanaf de aanvraag naar een persoonlijke lening hebben wij onze droomauto kunnen realiseren. Binnen 24 uur was het geregeld, hier kunnen andere banken met hun telefonische adviseurs een voorbeeld aan nemen.

Zeer professioneel en behulpzaam.

Zeer professioneel en behulpzaam geholpen met het aanvragen van een lening. Er word stap voor stap meegedacht in het proces en zijn altijd goed te bereiken middels diverse communicatie kanalen.

super snel geregeld allemaal en snelle.

super snel geregeld allemaal en snelle afhandeling

Snel en vakkundig geregeld

Snel en professioneel geholpen en advies gekregen bij het oversluiten van een krediet. Gemakkelijk mee te werken via het gemakkelijk uploaden van formulieren. Snel anticiperen op wijzigingen. Medewerkers beleefd en snel bereikbaar.

Netjes geholpen

Netjes geholpen, duidelijke info.

Heel goed geholpen

Heel goed geholpen. Het personeel weet goed waar ze over praten en hebben nuttige tips.

Op mijn verzoek om een andere lening.

Op mijn verzoek om een andere lening werd met welwillende medewerking direct gereageerd. Een goede oplossing werd zeer snel gevonden en binnen enkele dagen is alles tot volle tevredenheid gerealiseerd.

Zeer snelle afhandeling en vriendelijke.

Zeer snelle afhandeling en vriendelijke medewerkers.

Heel erg snel geholpen door Tabitha en.

Heel erg snel geholpen door Tabitha en Tamara, duidelijke communicatie en binnen drie dagen geregeld !

Zeer betrokken wn snel advies en.

Zeer betrokken en goede advies. Lening binnen no time beoordeeld en goedgekeurd. Aanrader...

Top geholpen

Top geholpen

Goede snelle en fijne hulp

Goede snelle en fijne hulp

Ik heb een hele goede ervaring met het.

Ik heb een hele goede ervaring met het Nederlands Krediet Collectief, zeer kundige mensen met veel geduld. De afhandeling was heel snel, na goedkeuring stond het geld een paar uur later op mijn rekening. Ik kan niks anders zeggen als een dikke 10 voor de service

Snelle en heldere communicatie.

Snelle en heldere communicatie.

Handelen snel

Handelen snel, vriendelijk contact

ik heb een Krediet aangevraagd en dat.

ik heb een Krediet aangevraagd en dat is heel stroef verlopen(dit heeft zeker te maken met mijn geringe computer kunde),maar ook omdat steeds maar weer nieuwe documenten moest aanleveren. Dit was niet helemaal duidelijk. Wel ben ik goed en vriendelijk geholpen.

Zeer snelle en vriendelijke service

Zeer snelle en vriendelijke service. Denken goed mee. Groot voordeel is dat je ze snel te pakken hebt en door een vast contactpersoon snel wordt geholpen. Zorg zelf voor duidelijke informatie, op deze wijze wordt je het snelst geholpen. Ontzettend lage rente gekregen en een stuk lagere maandlast dan de huidige lening.

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag