Goed contact

Goed contact, behulpzaam en vriendelijk. Krediet snel goedgekeurd

Vriendelijk en snel geholpen

Vriendelijk en snel geholpen. Het uploaden van alle relevante documenten ging gemakkelijk.

Wij zijn door jullie heel goed.

Wij zijn door jullie heel goed geholpen. Met vriendelijke groeten, Johan & Fia Van der Meer.

Snel en gemakkelijk af te sluiten

Snel en gemakkelijk af te sluiten. Er is alleen contact wanneer dit nodig is. Je zeer vriendelijk en goed te woord gestaan

Vriendelijk geholpen en zeer goede.

Vriendelijk geholpen en zeer goede contacten gehad. En een vrij snelle a oord echt heel goed en netjes geholpen.

Krediet bij Defam afgesloten

Krediet bij Defam afgesloten. Prima geholpen, vriendelijke medewerksters, denken goed mee. Alleen de MyDefam App, waar je alle gegevens over je krediet kan zien doet het al meer dan 2 weken niet.

Superrrrrrrrrr

Superrrrrrrrrr, en top geholpen. Heel snel geregeld en verschrikkelijk vriendelijk, zeker aan te raden. Nog heel erg bedankt voor jullie aangename service.

Correct en deskundig.

Een correcte en deskundige afhandeling, plezierig om zaken mee te doen.

Zeer behulpzaam

Zeer behulpzaam en snelle reacties

Snelle service

Snelle service, vriendelijke en duidelijk goed ge�nformeerde medewerkers. Ook de rente en polisvoorwaarden zijn top geregeld!

Snelle en duidelijke afhandeling

Snelle en duidelijke afhandeling van de aanvraag. Ik ben een tevreden klant.

Perfect en snel geregeld.

Perfect en snel geregeld.

Binnen twee dagen een lening samen.

Binnen twee dagen een lening samen gesloten met een nieuwe lening en uitbetaald en afbetaald! Erg behulpzaam en duidelijk! Top

jULLIE ZIJN DE BESTE

Ik heb nooit zo'n vriendelijke mensen meegemaakt met leenbedrijven. Ze willen je graag helpen om jouw financiale problemen op te lossen. Bedankt.

Nadat we bij eerdere 2 poging niet lukte is het hier wel gelukt, onze ervaring is dat ze meedenken aan oplossingen ipv van gelijk afwijzen en niet mee denken, we zijn blij dat we onze lening hebben kunnen oversluiten, het is ook snel geregeld en gegaan, mochten we in de toekomst nog een keer willen lenen zoeken we niet verder en gaan we gelijk na de nkc, nogmaals bedankt

Vriendelijk

Vriendelijk, eerlijk, helder en snel geregeld. Top

Thxs

Thxs. Voor het lenen. Snel geregeld.

Binnen 5 werkdagen geregeld

Binnen 5 werkdagen geregeld. Makkelijk dmv uploaden en persoonlijk up to date gehouden.

Snel geregeld

Snel geregeld, vriendelijk te woord gestaan.

Ik ben erg snel en goed geholpen

Ik ben erg snel en goed geholpen. Na het invullen van de aanvraag was het binnen 2 weekdagen geregeld. Top service.

Heel fijn en snel geregeld door Tamara

Heel fijn en snel geregeld door Tamara. Eerlijk en open zonder verkoop praatjes die helaas bij veel anderen wel aan de orde zijn. Ik raad Nederlands Krediet Collectief dan ook zeker aan!

Lening aanvraag ging snel en was zo.

Lening aanvraag ging snel en was zo geregeld. De medewerkers van NKC hielden mij goed op de hoogte.

Heel betrouwbaar

Ik heb net een lening aangesloten via NKC en ik ben helemaal tevreden met de service. Ze zijn heel behulpzaam, geven goed en duidelijk advies.

Excellent communication

Excellent communication. Transparency was also good . Good customer service , always available on the phone and helpful.

Heel makkelijk om mee in contact te.

Heel makkelijk om mee in contact te komen. Denken enorm met je mee! Als ik opnieuw een lening nodig zou hebben zou ik weer voor jullie kiezen.

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag