Een aanrader

Snel, gemakkelijk en vooral duidelijk!

Zeer bekwame medewerkers en de aanvraag verliep soepel en snel.

Goed geregeld

Goed geregeld

Super snel en vriendelijk medewerkers!!!

Wauw! Heel tevreden met deze bedrijf, Jacintha Orasji-Tjin heel erg bedankt voor je hulp. Alles was heel snel geregeld en ben echt goed geholpen. Ik raad deze bedrijf 101% aan.

In alles een fijne begeleiding en een .

In alles een fijne begeleiding en een vlotte afhandeling. Dank daar voor! Fijn zaken met u te doen!

Telefonisch vriendelijk en behulpzaam .

Telefonisch vriendelijk en behulpzaam snel afhandelen top geregeld goede rente

Je wordt netjes op de hoogte gehouden.

Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de gang van zaken!

snelheid van handelen

snelheid van handelen

Positief

Duidelijk, snel en vriendelijke begeleiding van het proces.

Zeer vlot en vriendelijk geholpen. Denken mee met persoonlijke situatie en weten daardoor optimaal resultaat te bereiken.

Vlotte behandeling van de aanvraag.

Vlotte behandeling van de aanvraag.

Snelle en vriendelijke afhandeling

Snelle perfecte afhandeling en zeer vriendelijke medewerkers die meedenken waardoor je alles behalve een nummer voelt. Een hele andere ervaring dan bij de (grote) banken. Het aanleveren van gegevens werkt erg makkelijk en je krijgt direct inzage in de status van de aanvraag.

Deze week voor de 3e keer in paar jaar.

Deze week voor de 3e keer in paar jaar tijd aangeklopt bij het Nederlands Krediet Collectief. Even als voorgaande keren weer heel vriendelijk geholpen door Tamara (en Rick) waarvoor mijn dank! Mooie lage rente en goede voorlichting/advies. Mooi is ook dat je je eigen 'internet omgeving' hebt waar je alle documenten zo kan uploaden en digitaal kan ondertekenen dus je hoeft de deur niet uit. Het verbaast mij elke keer weer hoe snel er ook uitbetaald wordt nadat de goedkeuring van de bank er is. Nogmaals bedankt, jullie zijn toppers!

De ervaring was duidelijk en de.

De ervaring was duidelijk en de aandacht om alle benodigdheden bij elkaar te krijgen was prima. Ook het contact was kort en krachtig.

Snelheid en behulpzaamheid heb ik als.

Snelheid en behulpzaamheid heb ik als erg prettig ervaren

Helemaal goed

Helemaal goed! We zochten een goede lening voor een verbouwing en bij de bank waar we eerder een lening hadden ging alles heel moeizaam en wilden ze niet leveren wat we vroegen. Nu is alles voor ons geregeld, snel en secuur. Precies wat we willen en veel goedkoper!

Super geholpen

Super geholpen

Ben zeer tevreden hoe mijn aanvraag afgehandeld is

Ben zeer tevreden hoe mijn kredietaanvraag is behandeling is genomen, alsmede het persoonlijke contact. Werd voortdurend op de hoogte gehouden over de voortgang van de aanvraag. Daarbij heb ik grote waardering voor alle medewerkers, wie ik ook te spreken had, allemaal waren op de hoogte van mijn dossier en konden mij prima verder helpen. Wat - tot slot - veel vertrouwen in mij opriep is het meedenken met mij als aanvrager. Zo kwam ik op een lagere rente uit. Kortom: een zeer goede ervaring!

uitstekend geholpen en zeer.

uitstekend geholpen en zeer vriendelijke mensen

awesome service

awesome service by nederlandskredietcollectief, great team to address your all question & query, faster proccesing, strongly recommend

Zeer duidelijk en makkelijke.

Zeer duidelijk en makkelijke aanlevering van de documenten en op korte termijn hoor je wat de situatie is. Ze denken met je mee en verzekeren je het bedrag dat je leent. Prima ! Bedankt NKC.

Snelle en transparante werkwijze

Had een kortdurend krediet nodig om te tijd tussen aanpassen nieuw huis en verkoop oud huis te overbruggen. het aanvraag proces verliep soepel, waarbij een 'vaste' medewerker samen met jou naar de mogelijkheden kijkt, snel reageert en uiteindelijk ook snel de financiering regelt. Daarbij is de medewerker heel transparant...er zijn geen adders of kleine lettertjes

Ik ben zeer tevreden over de bewezen diensten.

Goed geholpen mailtjes af en toe.

Goed geholpen mailtjes af en toe onduidelijk kan makkelijker en duidelijke

Keurige afhandeling ..

Keurige afhandeling ... snel en zakelijk !

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag