Wederom is de service en informatie.

Wederom is de service en informatie top. Het online aanleveren van de benodigde stukken is ook op en top service. We zijn zeer te spreken over de wijze van afhandeling van onze aanvraag! Groeten, Bruijns

Goededag allemaal ik ben zeer goed.

Goededag allemaal ik ben zeer goed geholpen bij dit bedrijf mensen zijn zeer behulpzaam.ik ben geholpen door Tamara blommaert zij is zeer vriendelijk en weet waar ze over praat en neemt alles uit handen en als ze wat beloofd komt ze dat en als ik over een paar jaar weer wat nodig heb vraag ik Zeker maar haar want wij zijn zeer blij met haar Tamara dank je wel voor alles veel liefs danfam Koeman

Prima geholpen

Prima geholpen, telefonisch goed bereikbaar, vriendelijk te woord gestaan.

Goed advies en snelle verwerking !

Goed advies en snelle verwerking !

Vriendelijk en snel geholpen.

Vriendelijk en snel geholpen.

Vriendelijk mensen

Vriendelijk mensen. Goed geholpen

Ik ben zeer netjes geholpen en ze doen.

Ik ben zeer netjes geholpen en ze doen echt hun best voor jou.zijn ook niet moeilijk om er achteraan te bellen. Ben zeer tevreden.een echte aanrader ook de vrouwelijke telefiniste zeer vriendelijk. Groetjes Willem.frederiks.

goed advies en snelle beslissing

goed advies en snelle beslissing

Snel en zonder overbodige informatie.

Snel en zonder overbodige informatie aan te leveren

Super service

Dit is de 2e keer dat we gebruik maken van NKC en beide keren super goed en snel geholpen!! Ik zou deze firma bij andere 100% aanraden. Goede communicatie, snel geregeld, en alle info klopt en zeker dat laatste zouden andere bedrijven echt wat van kunnen leren. 10+ voor deze toppers!

Zeer vriendelijk en snel geholpen

Zeer vriendelijk en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen. Toppers

Alles prima en snel geregeld!

Alles prima en snel geregeld!

Tevreden!

Alles op korte termijn super goed geregeld, zijn heel correct, duidelijke uitleg en heel erg vriendelijk!

Vlot geholpen

Vlot geholpen. Ook buiten kantooruren word je teruggebeld. Ivm snel kunnen besluiten om camper te kopen erg fijn.

Snel en vakkundig geholpen.

Snel en vakkundig geholpen.

ik ben goed geholpen

ik ben goed geholpen ik zou het zeker een ander aan raden

Prima geregeld en goede service

Very nice service

Very nice service. Good credit terms. I would recommend.

Ik werd uitstekend geholpen door de.

Ik werd uitstekend geholpen door de medewerkers ,alles is naar wens verlopen .Verdiend meer dan een compliment

Dit kantoor is ongelooflijk snel.

Dit kantoor is ongelooflijk snel ,klantvriendelijk en goede service. Kortom een 10+.

Snel en goed geregeld

Snel en goed geregeld, aardige medewerkers.

Nederlands Krediet Collectief

Zeer snel en de laagste rente.

Hele aardige mensen

Hele aardige mensen, zijn eerlijk en hebben ons zeer goed geholpen.

Goed geregeld.

Goede, duidelijke communicatie. Heldere spelregels. Binnen een paar dagen stond het geld op onze rekening.

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag