Snel duidelijk en erg vriendelijk

Snel duidelijk en erg vriendelijk

Goede ervaringen

Vriendelijk geholpen. Vragen werden meteen opgelost en we kregen steeds keurig feedback. Iedere stap werd duidelijk gecommuniceerd. Goed advies gekregen. Was snel geregeld.

Netjes en duidelijk geholpen

Netjes en duidelijk geholpen. Snelle afhandeling.

Goed geholpen.

Super goed geholpen, snel reactie. Alles duidelijk uitgelegd.

Zeer goed en vriendelijk

Zeer goed en vriendelijk, en snel afgehandeld

Fijne ervaring,snel geregeld zonder.

Fijne ervaring,snel geregeld zonder veel gedoe.

Prima service en z��r hulpvaardig.

Prima service en z��r hulpvaardig.

Snel

Snel, proactief en goed geregeld ??

Goed geregeld

Goed geregeld

Super snel geregeld

Super snel geregeld

Snelle service

Snel, goede communicatie en goed geregeld!!

Super bedrijf

Super fijn en supersnel binnen een dag geholpen om mijn gewenste bedrag te lenen. Bedankt !

Vriendelijk en snel

Vriendelijk en snel

Prima adviseurs.

Vriendelijke en kundige adviseurs.Vlotte afwikkeling van alle formaliteiten. duidelijke begeleiding gedurende het gehele aanvraagproces. Pijlsnel een definitieve bevestiging, en in een `poep en een scheet` het aangevraagde bedrag op je rekening zonder omwegen. Helemaal tevreden omtrent het totaalplaatje.

Snelle handelingen

Snelle handelingen, duidelijk en goed geholpen

Goed en vriendelijk

Goed en vriendelijk. Snel afgehandeld

Prima service. Wel een aantal gegevens na moeten sturen, waardoor alles iets langer duurde. Voor de rest prima.

Zeer goed geholpen

Zeer goed geholpen. En vrij snel alles afgehandeld. Daar mogen andere nog wat van leren

Zeer fijne manier van helpen

Snel en makkelijk telefonisch te bereiken. Geen robot, 6x doorverbinden of lange muziekjes. Direct iemand die je te woord staat en weet heeft van jouw dossier. Na goedkeuring het geld dezelfde dag nog op de rekening.

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel, korte reactie tijd en alles kan online. Zeer prettig!

Voelde me totaal niet serieus genomen

Voelde me totaal niet serieus genomen. Hoewel ik de persoon die ik aan de telefoon sprak vertelde dat ik een hypotheek had en onlangs nog een persoonlijke lening heb afgesloten (daarmee moet je sowieso genoeg verdienen), stelde hij vragen als 'heeft u de Nederlandse nationaliteit?' en 'wat is uw bron van inkomsten: heeft u werk of krijgt u een uitkering?' Dit waarschijnlijk vanwege mijn buitenlandse achternaam. Als ik een uitkering zou ontvangen, zou ik sowieso nooit een koophuis kunnen bezitten en daarnaast onlangs nog een persoonlijke lening kunnen afsluiten. Dit wijst erop dat de desbetreffende persoon al een vooroordeel had of gewoon heel dom is. Ik wens daarom ook niet in zee te gaan met dit bedrijf. Voor alle duidelijkheid: ik heb dagelijks met verschillende bedrijven te maken en heb dit nog nooit meegemaakt.

Ik ben vriendelijk te woord gestaan.

Ik ben vriendelijk te woord gestaan goede service en snel geregeld

Goed advies en alles is goed uitgelegd.

Goed advies en alles is goed uitgelegd.

Duidelijk en behulpzaam

Men was snel, duidelijk en behulpzaam. Wat wil je nog meer?

Bent snel en vriendelijk geholpen

Bent snel en vriendelijk geholpen. Goede service. Top

Laan van Waalhaven 442