hier kan je het beste geld lenen ze.

hier kan je het beste geld lenen ze helpen je heel goed en ben heel tevreden en het geld heb je snel op je rekening van mij krijgen ze een 10

Super snelle service en vanuit klant.

Super snelle service en vanuit klant benaderend!

Snel geregeld en direct contact

Snel geregeld en direct contact

U heeft ons objectief en zorgvuldig.

U heeft ons objectief en zorgvuldig geholpen. Wij hebben daarom veel vertrouwen in uw bemiddeling gekregen.

We zijn heel erg tevreden over hoe we.

We zijn heel erg tevreden over hoe we geholpen zijn bij nederlands krediet collectief! Altijd goed geholpen aan de telefoon netjes en vriendelijke medewerkers.

lekker duidelijk

Wordt erg netjes geholpen en te woord gestaan super vriendelijk en duidelijk

Snelle en goede afhandeling

Zeer tevreden. Binnen 48 uur was het geregeld. Duidelijk, bij elke vraag was ik gebeld of per mail ge�nformeerd.

Alles verliep uitstekend!

Alles verliep uitstekend!

Snel, vriendelijk

Wij kregen steeds een snelle reactie, zelfs op zondag. Vriendelijk, duidelijk. Ook belangrijk: niet opdringerig. NKC gaf ons rustig de tijd om na te denken en vragen te stellen, zonder reminders.

Zeer professioneel en klantvriendelijk.

Zeer professioneel en klantvriendelijk.

Korte lijntjes

Korte lijntjes, dus snelle reactie.

De eerste erdoor wees me erop dat.

De eerste erdoor wees me erop dat bemiddelingskostennniet mocht en heeft zicht super attent gedragen en snel gehandeld. Zal me in eerste instantie al geld besparen. Top

Snel contact na aanvraag.

Snel contact na aanvraag. Goede communicatie. Vriendelijk.

Prima service.

Eenvoudig, correct en supersnel geregeld. Perfect.

Toppie

alles snel geregeld, vriendelijk personeel en goede rente

Super service

Super goed geholpen en zeer vriendelijk, ondersteuning bij vragen waar ik niet uitkwam. Prima geregeld !

Professioneel en goed geholpen met ons.

Professioneel en goed geholpen met ons krediet.

Hartelijk bedankt!

Hartelijk bedankt! Had echt niet verwacht dat lening aansluiten is zo makkelijk en snel kan zijn. Super vriendelijke en professionele medewerkers! De informatie voorziening is heel duidelijk en de webapplicatie is heel klant vriendelijk. Ben supper tevreden!

Adequaat opgepakt!

Adequaat opgepakt! Goede, snelle afhandeling. De communicatie is erg prettig en duidelijk. Ook het systeem waarin documenten kunnen worden geupload laat niets te wensen over. Zeer tevreden!

Snelle en professionele afhandeling!

Snelle en professionele afhandeling!

Goede, snelle service

Goede en snelle service! Digitaal ondertekenen voor nog meer gemak. Vriendelijke medewerkers die je te woord staan bij vragen. Top!

goed contact

goed contact, snelle en duidelijke afhandeling.

prima voorlichting en afhandeling.

prima voorlichting en afhandeling.

Binnen 6 uur geregeld

Binnen 6 uur geregeld, goed advies gekregen van de medewerkers en ze denken met je mee.

Goed service snel afhandeling.

Goed service snel afhandeling duidelijke communicatie

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag