Snel een offerte en afhandeling van de.

Snel een offerte en afhandeling van de aanvraag.

Snelle en duidelijke service.

Snelle en duidelijke service. Heel transparant top!!

Het Nederlands Krediet Collectief heeft.

Het Nederlands Krediet Collectief heeft ons zeer goed geholpen.

Mijn bevinding is dat NKC niet te.

Mijn bevinding is dat NKC niet te opdringerig is en tenminste niet elke keer beld of dat ik al weet wat ik moet gaan beslissen. Netjes geholpen. Gr Richard

Hele soepele afwikkeling in nog geen 3.

Hele soepele afwikkeling in nog geen 3 dagen. Top. Alles digitaal lekker makkelijk.

NKC heeft me snel geholpen met de.

NKC heeft me snel geholpen met de lening en met de afgesproken rente. Ze luisteren goed naar de wensen van de klant. Binnen 1 dag was alles geregeld.

Snelle afhandeling makkelijk geregeld.

Snelle afhandeling makkelijk geregeld en duidelijk top

Goede servive

Super begeleiding en snel geregeld TOP.

Super begeleiding en snel geregeld TOP.

Uiteindelijk super goed gegaan allemaal

Uiteindelijk super goed gegaan allemaal

Super geholpen en snel.

Super geholpen en snel.

Ik ben goed geholpen, er werd alles heel duidelijk aan mij uitgelegd over mij overeenkomst

Geweldig geholpen...alles was snel.

Geweldig geholpen...alles was snel geregeld en geen vraag van mijn kant was teveel om te beamtwoorden...nogmaals dank ! VGroeten, Herman

Zo hoort dienstverlening te zijn

Wat een goede dienstverlening! Snelle reactie en afhandeling. Zeer vriendelijk.

Super snel gegerld top

Super snel gegerld top

Gedurende het hele proces ben ik op een.

Gedurende het hele proces ben ik op een uitstekende manier begeleid. Op mn vragen kwam snel een antwoord. Er is goed verteld wat er aan documenten van me verwacht werd en bij telefonisch contact werd er op een zeer vriendelijke manier overlegd.

Fijne contactpersonen en een snelle.

Fijne contactpersonen en een snelle afhandeling.

Super goed geholpen en meegedacht

Super goed geholpen en meegedacht. Erg makkelijk aan te vragen en zeer behulpzaam aan de telefoon. Ik kan niets anders zegger dat ik heel tevreden ben

prima geholpen snel en adequaat

prima geholpen snel en adequaat en komt vertrouwd over

Super service !

Super service !! Erg klantvriendelijk en staan altijd klaar!!! Een bedrijf waar ik graag mijn lening laat regelen!

Erg fijne mensen om mee te werken!

Erg fijne mensen om mee te werken! Alles binnen 3 dagen rond, gebeld om extra documenten in te sturen, via de mail allemaal zo gergegeld! Kan niets negatiefs bedenken aan de ervaring die ik heb gehad.

Duidelijke informatie

Duidelijke informatie. Duurde soms wat lang voordat er contact opgenomen werd, maar toen ik zelf contact had opgenomen ging het balletje snel rollen. Eenvoudig te begrijpen systeem met duidelijke instructies.

Top service en snelle afhandeling

Top service en snelle afhandeling. Binnen 24 uur alles geregeld en geld gestort gekregen. Documenten werden avonds direct bekeken, en aanvullingen of aanbevelingen werden meteen aangegeven zodat het snel geregeld kon worden.

Geweldig geholpen door Tamara.

Geweldig geholpen door Tamara Blommaert...alle mijn vragen werden binnen korte tijd duidelijk beantwoord. Nogmaals bedankt !

Juiste advies en goede afhandeling

Het heeft wat geduurd, maar na juiste advies en documenten eindelijk een goedkeuring van de bank. De communicatie en informatie zijn goed en de afhandeling is goed verlopen. ��n werkdag na onderteken stond het geld op de bank.

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag