Vriendelijk, duidelijk, snel

Duidelijke informatie, snelle doorlooptijd

Binnen 24 uur lening geregeld en.

Binnen 24 uur lening geregeld en uitbetaald !! Prima ondersteuning en duidelijke documenten per mail!

Prima deskundige medewerkers

Prima deskundige medewerkers, die je goed te woord staan en zeker niet opdringerig zijn

prima geregeld

prima geregeld

Contacten verliepen zowel per mail als.

Contacten verliepen zowel per mail als telefonisch vriendelijk en vlot.

Prettige en snelle afhandeling

Prettige en snelle afhandeling

de service is super

de service is super, ben benieuwd wanneer alles geregeld is, maar tot nu toe zeer tevreden

ik ben heel tevreden met de service en.

ik ben heel tevreden met de service en de zorgen van medewerker naar hun klanten. hiermee raad ik de interesseerde om contact te nemen voor een goed deel te sluiten met minder renten

goed en snel geregeld

hele goede communicatie

Ik had totaal geen ervaringen met het afsluiten voor grote leensommen maar het NKC heeft mij hierin voortreffelijk geholpen. communicatie was veelal telefonisch of via mail maar ook dit altijd weer ondersteunend met een telefoontje. Ik raad zeker aan, mocht het een keer nodig zijn, om met NKC zaken te doen.

Proactieve dienstverlening

Ik ben zeer tevreden over jullie dienstverlening. Jullie dienstverlening is heel klantgericht. Jullie werken zeer proactief, stellen de juiste vragen en denken oplossingsgericht mee met de persoonlijke situatie. De afhandeling van aanvraag tot uitbetaling gaat zeer snel. Kortom ik ben een zeer tevreden nieuwe klant.

Snelle afhandeling en goede.

Snelle afhandeling en goede ondersteuning

Netjes en snel geholpen

Netjes en snel geholpen. En ook met persoonlijk contact.

Prettig, persoonlijk en snel contact.

Ik ben snel geholpen. Prettig persoonlijk contact met verschillende medewerkers. Er wordt ook meegedacht waarbij er aandacht is voor de persoon en het doel. Overzichtelijk en duidelijke mails waarbij het aanleveren van de documenten zonder problemen gaat.

Ik ben zeer tevreden met Nederlandse Krediet Collectief

Ik ben zeer tevreden met Nederlandse Krediet Collectief . Het contact was zeer effici�nt , de informatie heel duidelijk , ze zijn snel en alles liep extreem goed .

Uitstekend!

Zeer snel, professioneel, vriendelijk en netjes afgehandeld. Altijd snel iemand aan de lijn als je belt. Ook op mail wordt snel gereageerd.

de dames die mij hebben geholpen waren.

de dames die mij hebben geholpen waren allemaal erg goed en wisten waar ze het over hadden mijn dank aan hun vriendelijke groeten Bert Stuurman

Lening aanvraag

Hele prettige ervaring met Nederlands Kredietcollectief. Er wordt met je meegedacht en duidelijk uitgelegd wat voor documenten er nodig zijn, je wordt goed op de hoogte gehouden over de ontwikkeling van de aanvraag bij de bank. Dat de bank wat meer tijd nodig heeft is jammer, maar daar kan NKC niets aan doen, wat ze wel doen is je op de hoogte houden op een keurige manier. Dit durf je aan anderen door te geven.

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk, geen onnodige informatie.

Defam 5 *****

Defam is een klantvriendelijk en professioneel bedrijf, mijn ervaring als nieuwe klant heb ik als zeer prettig ervaren. Defam staat voor deskundig en klantvriendelijkheid. Met al je vragen zijn zij zeer behulpzaam, complimenten voor het hele team!

NKC krediet

Snel en accuraat geholpen

Ben dik tevreden over.

Ben dik tevreden over klantvriendelijkheid en snel opvolgen van zaken. Krediet stond ook snel op mijn rekening. Ook de afschrijfdatum (initieel 1 maand na aangaan overeenkomst) hebben ze snel en kordaat kunnen verplaatsen naar eind van de maand.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Duidelijk en vriendelijk

Vriendelijk personeel die je goed tewoord staan, alles was ook snel geregeld. Verder was alles duidelijk uitgelegd, en bij veranderingen kregen we ze snel te horen.

Uitstekende service!!

Uitstekende service!! Wij zijn heel goed te woord gestaan en er werd goed meegedacht en gekeken naar de mogelijkheden. NKC is een aanrader op het gebied van geld lenen.

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag