Heel makkelijk...

Heel makkelijk proces om de lening af te sluiten.

snelle..duidelijke en correcte afhandeling

snelle..duidelijke en correcte afhandeling. Daar kan FREO nog iets van leren had n doorlopend krediet bij FREO wat ik om wilde zetten naar een persoonlijke lening na 14 jaar klant te zijn omdat er een renteverschil was van ruim 5 %...man man wat een ellende...2 weken aan een stuk. Hier was het binnen 3 dagen keurig geregeld. Bedankt

uitstekend contact advies.

uitstekend contact advies bereikbaarheid is allemaal top geregeld

Vriendelijk geholpen en alles was snel.

Vriendelijk geholpen en alles was snel in orde gemaakt

Wat een snelle afhandeling!!!

Wij vroegen zondag een offerte aan en ontvingen maandag het voorstel. Diezelfde avond de documenten aangeleverd en woensdag al bericht dat de bank overging tot betaling. Tamara heeft ons van ontzettend goed advies voorzien wat betreft de verschillende looptijden van ons gewenste krediet. Mooie rente tegen een mooi maandtarief. Wij zijn heel tevreden! Ze werken snel en effectief. Zijn transparant en houden de klant goed op de hoogte van de voortgangen. Absoluut een goede keuze geweest!

Duidelijk en Eerlijk

Duidelijk, erg behulpzaam, snelle reactie, kundige mensen, aardige en begane mensen met hun vak. Eerlijk en open!

Netjes geholpen snel en de dame die ons.

Netjes geholpen snel en de dame die ons steeds belde volgens mij (deze naam stond in het scherm van mijn mobiel) Mevrouw Christian deze vrouw is een visite kaartje voor jullie bedrijf. geweldig

Supersnel geregeld

Supersnel geregeld, helder advies en je wordt goed op de hoogte gehouden.

Alles goed en snel geregeld

Alles goed en snel geregeld

Snelle behandeling van ons verzoek

Snelle behandeling van ons verzoek

Snel en helder

Snel, helder, duidelijke communicatie. Fijn contact aan de telefoon. Voor iedereen en elke behoefte aan te raden.

Very helpful

Very helpful, quick response, professional employees!

hoe ik geholpen ben (waarbij Rick.

hoe ik geholpen ben (waarbij Rick Hartsuiker mijn grote steun en toeverlaat is geweest) is gewoon GRANDIOOS! dit heb ik oprecht zelden mee gemaakt. het meedenken, empatisch vermogen, zoeken naar oplossingen, snelle reageren, duidelijke communicatie, alles, was echt fantastische! dikke 10. en dat is nou niet omdat mijn aanvraag geaccepteerd is, maar dat had ik ook gevonden als het niet was gelukt

Was allemaal duidelijk en super snel.

Was allemaal duidelijk en super snel geregeld.. En tevens snel goedkeuring gehad..

prettige ervaring

erg snelle reacties en de reacties waren inhoudelijk duidelijk en correct. Prettige ervaring.

Zeer duidelijk en snelle reacties

Zeer duidelijk en snelle reacties

Op een snelle en correcte manier.

Op een snelle en correcte manier geholpen.

Uiterst plezierige en professionele.

Uiterst plezierige en professionele begeleiding!

ZEER SNEL GEREGELD EN DE INFORMATIE /.

ZEER SNEL GEREGELD EN DE INFORMATIE / CORRESPONDENTIE DUIDELIJK

Netjes te woord gestaan door de.

Netjes te woord gestaan door de medewerkers aan de lijn. Super service. Alleen wat mij een beetje irriteerde zijn de mailtjes die je krijgt als je de documenten moet aanleveren. Geef de mensen de tijd om de stukken voor elkaar te krijgen. Kreeg gewoon iedere dag een mailtje. Dat is het enigste wat ik iets minder vond.

Vriendelijk en supersnelle service

Vriendelijk en supersnelle service

Prima en snel geholpen

Prima en snel geholpen, ik raad het Nederlands Krediet Collectief aan

Erg vriendelijk duidelijk en geduldig.

Erg vriendelijk duidelijk en geduldig geholpen. Prima service.

Goed geregeld

Makkelijk, overzichtelijk en gewoon goed en snel! Heel vriendelijk te woord gestaan en prima voorstel. Een aanrader!

Easy and fast with friendly agents

Easy and fast with friendly agents. They can tailor the conditions based on your need. Thank you NKC!

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag