Helder en duidelijke uitleg

Helder en duidelijke uitleg. Zeer goed geholpen. Snelle afhandeling.

Alles snel geregeld

Alles snel geregeld. Goed en vriendelijk geholpen.

Vertrouwd

Snel, persoonlijk en geven heel goed advies!

Goed georganiseerd

Goed georganiseerd. Snel en doeltreffend

Uitstekende communicatie

Uitstekende communicatie

De beste die er is.

Hele vriendelijke mensen die het heel snel regelen. Binnen no time stond het geld op de rekening. Sneller kon het niet.

Super snelle afhandeling waarvoor onze.

Super snelle afhandeling waarvoor onze dank

Ben duidelijk en goed geholpen

Ben duidelijk en goed geholpen

Duidelijk

Duidelijk, helder en behulpzaam. Aanrader!

Heel goede services en snel geregeld.

Heel snel geregeld. Goede offerte. Duidelijk en met zorg behandeld. Super services. Maandag avond via internet offerte aangevraagd, dinsdag was ik gelijk gebeld en email ontvangen waar in ik heel makelijk de benodigen documenten kon inleveren. Vrijdag hetzelfde week stond de bedrag op mijn rekening. Ik was elke dag op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Ik ben zeer tevreden.

Ze hebben mij super geholpen en mij een.

Ze hebben mij super geholpen en mij een beter voorstel gedaan als waar ik eerst aan dacht. Scheelt mij veel geld

Duidelijke en snelle service mensen die.

Duidelijke en snelle service mensen die oplossings gericht werken en net even die extra stap willen zetten.Tamara bedankt voor je inzet .

In 1 woord super

Echt super lief en meedenkende mensen. Snelle reacties en snelle actie. Meer dan tevreden.

Snel en gemakkelijk geregeld.

Snel en gemakkelijk geregeld. Binnen twee werkdagen stond het geld op de rekening. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam!

Super snelle service en echt heel goed geholpen. Alles was binnen een paar dagen geregeld.

Snelle en perfecte afhandeling

Snelle en perfecte afhandeling

mijn complimenten

mijn complimenten, u hebt tenminste ook de menselijke kant van het leven bekeken, dank hier u gehele team. special thanks nicolay

Gewoon goed!!

Top services zeker een aanrader!!

Toppertje

Erg tevreden over de snelheid van reageren en uitbetalen. Goede en duidelijke communicatie en erg bereidwillig om te helpen.

Keurig en netjes geholpen

Keurig en netjes geholpen. Snel geregeld

Vlot en veel kennis van zaken.

Vlot en veel kennis van zaken. Communicatie verliep goed en bedrag van lening snel over gemaakt. Tot op heden zeer tevreden.

zeer goed en prettig geholpen

zeer goed en prettig geholpen heel veel dank

Fantastisch en snel geregeld

Fantastisch en snel geregeld. Direct en persoonlijk contact is erg prettig.

prettige ervaring en snel geregeld top.

prettige ervaring en snel geregeld top service :)!

Snel en proffesioneel geholpen.

Snel en proffesioneel geholpen. Afgelopen weekend de gevraagde documenten aangeleverd en voor het nieuwe jaar een uitbetaal bevestiging. Top!

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag