Top en snel geregeld

Top en snel geregeld

Snelle Service Aanvraag Lening

Vorige week vrijdag 27-12 een aanvraag via de website gedaan, en i.v.m. het weekend maandag 30-12 (vandaag dus) goedkeuring gekregen voor uitbetalen.. Onwijs vlotte en goede service!!

Prima service, duidelijk en alles snel geregeld.

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk

Waanzinig, wat een vriendelijk personeel en toch zo vakkundig

Vandaag (fictief) via internet offerte opgevraagd en binnen een uur teruggebeld. Besproken dat ik mijn lening wilde oversluiten. Advies gekregen om een hogere lening af te sluiten zodat je dan een lagere rente krijgt dan onder de 25000. Wat je niet nodig hebt kan je toch weer vervroegd inlossen. Dit gedaan. Zelfde dag de offerte ontvangen met de hele ratteplan. Jammer genoeg beschikte ik niet over een afschrift van mijn oude lening. Dus daar moest ik op wachten. Totaal binnen 5 dagen geregeld. Van 8.3% rente naar 3,9 % vast. Lekker... Personeel was vriendelijk en je had niet het gevoel dan je met een onbekend iemand zat te praten. Immers je wisselt toch vertrouwelijke stukken uit

Snel en makkelijk.

Snel en makkelijk.

Goed geregeld

Goed geregeld

Prima communicatie.

Snelle reacties, prima communicatie.

Tamara Blommaert heeft ons fantastisch.

Tamara Blommaert heeft ons fantastisch geholpen. Ga zo door

Heel net te woord gestaan en vakkundig.

Heel net te woord gestaan en vakkundig geholpen

goed voorgelicht

met mijn vragen over een krediet,netjes en correct geholpen tevens daarna snel en goed alles afgehandeld

Toppers

Super goed en snel geholpen Lieve mensen weten wat ze doen Zeker een aanrader Ben er blij mee Tamara heel erg bedankt je ben een topper Grt t janssen

Goede service. Zijn geduldig. Nemen tijd voor je.

Enorm snel geholpen en vooral.

Enorm snel geholpen en vooral klantvriendelijk!

goede en snelle communicatie

goede en snelle communicatie , en duidelijk

Excellent Service

I contacted many money brokerages but the Nederlands Krediet Collectief (NKC) was the most pro-active and provided the best services... They always called me when there was an update in the proces. At then end the helped me with the cheapest intrest rate.

De afhandeling verliep soepel

De afhandeling verliep soepel. Werd steeds goed op de hoogte gehouden van de voortgang, zowel telefonisch als per mail. Vriendelijk te woord gestaan.

Snel

Snel en professioneel

Autolening

Goede, snelle en fijne behandeling van mijn aanvraag. Er is echt geluisterd en samen naar een passende oplossing gezocht.

Zeer tevreden over jullie bemiddeling.

Zeer tevreden over jullie bemiddeling en de klantvriendelijkheid.

Ik ben zeer klantvriendelijk en correct.

Ik ben zeer klantvriendelijk en correct geholpen met de senioren lening.

Ben echt goed geholpen door.

Ben echt goed geholpen door tamara..samen samen met haar hulp toch alles voor elkaar gekregen. Bedankt

Vlotte en juiste afhandeling

Vriendelijk personeel