Duidelijke communicatie, vriendelijk personeel en natuurlijk het belangerijkste; een lening met een scherpe rente gekregen!

Fijne communicatie

Heel snel, professioneel en transparant

Ze zijn beste

Ze zijn beste

Geweldig team en snel niet normal

Geweldig team en snel niet normal

We zijn zeer goed geholpen

We zijn zeer goed geholpen. Er wordt naar je geluisterd en er wordt meegedacht. Wij hebben het als zeer prettig ervaren.

Professional and quick

Excellent service! Unlike other credit organization where I applied for a loan, they didn't just send through automatic offer, but discussed it with me over the phone and adjusted in most favourable way for me. Tamara Blommaert was very professional and advised me right away that I asked for a bit too high amount. We adjusted the amount by 2K and it was all good. Other credit organization simply denied my application for a loan as "too high" without any explanation of what would be the acceptable amount. Tamara also advised to change loan duration from 9 years to 6, as it would give me lower interest rate. This is a proper way to process loan application, as it's hard for a person to figure out himself loan duration/monthly payment and fill in correct data. As a result automatic offer wouldn't come out right. Loan approval was real quick, sent documents Wednesday afternoon and Friday morning money was already on my account!

Prima geholpen

Prima geholpen

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk

Snelle correcte werkwijze waardoor.

Snelle correcte werkwijze waardoor alles snel geregeld kon worden.

Via Nederlands Krediet Collectief een lening afgesloten, hele goede begeleiding en uitleg, tot in de puntjes geregeld, nemen ook de tijd voor goede afhandeling.

Aanvraag binnen 4 dagen afgehandeld

Aanvraag binnen 4 dagen afgehandeld, super ervaring!

Duidelijk, snel en goed geregeld!

Perfecte service

Perfecte service. Super vriendelijke mensen aan de telefoon. Heb je vragen geen probleem altijd behulpzaam en vriendelijk. Super snel geregeld. Ik kan alleen maar zeggen TOPPIE

Het team van Nederlands Krediet Collectief, een grote hulp!

Het team van Nederlands Krediet Collectief was erg vriendelijk en behulpzaam, altijd op de hoogte van de status van het leningsverzoek en vroeg en stuurde de vereiste documenten. Ik kan sterk aanbevelen om met vertrouwen contact op te nemen met het Nederlands Krediet Collectief in kredietzaken.

Snelle en goede service

Snel

Snel, en goed geholpen.

Lening

Er word goed geluisterd naar de wensen die je hebt personeel heel Vriendelijk

Perfect geregeld snel en correct.

Perfect geregeld snel en correct gehandeld. Super dat het zo kan digitaal.

5 sterren voor medewerkers en bedrijf

5 sterren voor dit bedrijf en de medewerkers voor de vlotte afwikkeling, mede mogelijk gemaakt door een goede website en een goede begeleiding van de medewerkers.

super vriendelijk en zeer snel geregeld.

super vriendelijk en zeer snel geregeld.

Zeer snel geregeld allemaal,top!

Zeer snel geregeld allemaal,top! Super service,erg klantvriendelijk!

Wij zijn blij!

Heel erg goed geholpen, snel contact via telefoon en mail. Wij zijn hier echt ontzettend blij mee.

Wij zijn zeer goed geholpen en.

Wij zijn zeer goed geholpen en geinformeerd over de voortgang en het uiteindelijke resultaat.

Snel en uitstekende service

Binnen 24 uur had ik de bevestiging dat de lening akkoord was. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Via de site lijkt het alsof alles via het internet moet lopen. Dat is ook wel een beetje zo. Maar als je ze belt zijn ze vriendelijk en nemen ze alle tijd voor je. Helaas net niet binnen 24 uur stond het geld op mijn rekening. Maar ik denk dat als ik ze had gebeld bij de initiele aanvraag dat dit ook mogelijk was.....

Ben goed geholpen door de medewerkers. Ze waren ook heel erg vriendelijk. Ik werd steeds op de hoogte gehouden van de stand van zaken wat ik erg fijn vond. En je kan alles online regelen.

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag