Goede service en snelle afhandeling

Goede service en snelle afhandeling. Heel erg tevreden.

Onwijs vriendelijk en snel geholpen..

Onwijs vriendelijk en snel geholpen... super service!

Lening werd zeer snel geregeld en zelfs.

Lening werd zeer snel geregeld en zelfs aanpassing van het te lenen bedrag was bunnen een dag gerealiseerd. Ook werd er goed meegedacht vwb de beste aanbieder.

Mijn ervaring met het NKC is uitermate.

Mijn ervaring met het NKC is uitermate goed.De zaken worden goed en deskundig geregeld door vriendelijke dames. Een aanrader.

Snelle reactie, heldere communicatie en professionele aanpak.

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Hele snelle service

Hele snelle service! Geven je goed advies en denken met je mee!

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen

Heel snel geholpen

Heel snel en goed geholpen, duidelijke uitleg welke stukken aangeleverd moesten worden, gebruiksvriendelijke e-mails om de gegevens door te sturen, behulpzame medewerkers bij vragen, je wordt meteen weer teruggebeld. Binnen een week alles geregeld.

Goed snelle hulp!

Goed snelle hulp!

Snel geholpen

Snel geholpen

Zeer tevreden met de Nederlandse.

Zeer tevreden met de Nederlandse krediet collectief. Heel vriendelijk aan de telefoon en de lening is snel afgehandeld. Nogmaals zeer tevreden!

Goede vriendelijke dienstverlening

Goede vriendelijke dienstverlening. Duidelijk uitleg. Je komt niet voor verassingen te staan.

Voorbeeld voor andere organisaties

Netjes, duidelijk en zeer vriendelijk te woord gestaan.

Advies is goed, snel en duidelijk

Advies is goed, snel en duidelijk, uiteindelijke lening is na aanleveren van benodigde papieren snel rond.

Top service!

Snelle vriendelijke communicatie en.

Snelle vriendelijke communicatie en afhandeling

Erg vriendelijk en duidelijk aan de.

Erg vriendelijk en duidelijk aan de telefoon. Snel geholpen en snelle verwerking van alles:}

ik ben snel en goed geholpen

ik ben snel en goed geholpen. Er is met me meegedacht waardoor ik nu ook veel minder rente betaal. Een goede flexibele methode om snel de beste lening te vinden

Goede dienstverlening

Goede dienstverlening, klantvriendelijk en snelle service. Ik ben tevreden.

We zijn zeer tevreden over de.

We zijn zeer tevreden over de afhandeling van onze aanvraag voor een lening Van het begin tot het einde, goede communicatie en vriendelijk helpvolle mensen En een vrij snelle afhandeling De aanvraag was ook eenvoudig in te vullen En de stukken die ik moest aanleveren kon ik eenvoudig scannen en mailen Dus was toppie

Deskundig en betrouwbaar advies

Deskundig en betrouwbaar advies. Zeer snelle service en goede bereikbaarheid. Fijn om met deze mensen te werken!!

??????

????????????????????

Snel en een goed advies

Zeer deskundige medewerkers. Ze hebben goed naar de situatie gekeken en een gekoppeld advies gegeven. Zijn ook zeer snel met alles in orde brengen. In 1 woord geweldig zaken doen met Nederlandse Krediet Collectief. Kan iedereen deze organisatie aanbevelen.

Ik vond het een zeer pretige samenwerking

Ik vond het een zeer pretige samenwerking met NKC,duidelijk en heb je vragen krijg je ook een duidelijk antwoord waar je wat aan hebt. Voor verdere info wordt je ook zeker regelmatig gebelt of via de mail. Voor mij was het de eerste keer dat ik dit alles online deed en alles wel snel geregeld binnen 1 week.

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag