Ik vond het een zeer pretige samenwerking

Ik vond het een zeer pretige samenwerking met NKC,duidelijk en heb je vragen krijg je ook een duidelijk antwoord waar je wat aan hebt. Voor verdere info wordt je ook zeker regelmatig gebelt of via de mail. Voor mij was het de eerste keer dat ik dit alles online deed en alles wel snel geregeld binnen 1 week.

Snel en goede terugkoppelingen .

Snel en goede terugkoppelingen .

Goed geholpen en snelle afhandeling

Goed geholpen en snelle afhandeling

Goede klantenservice

Goede klantenservice! Snelle hulp, goede ondersteuning en uitleg, telefonisch goed en snel bereikbaar. Ik ben ontzettend tevreden!

Goede uitleg en behulpzaam

Goede uitleg en behulpzaam

Geweldige service

Geweldige service , vriendelijk en behulpzaam bij vragen, binnen een dag alles geregeld,TOP!!!

De persoonlijke en snelle hulp bij het.

De persoonlijke en snelle hulp bij het maken van de juiste keuze was bijzonder prettig. Ik ben dan ook blij met mijn keuze voor het Nederlands Krediet Collectief.

Erg vriendelijk en behulpzaam

Erg vriendelijk en behulpzaam

Ik heb een goede ervaring .zeer .professioneel! !

Ik heb een goede ervaring .zeer geduldig Professioneel .geen half werk zal ik maar zeggen .

Heb een hele fijne ervaring

Heb een hele fijne ervaring. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Makkelijk en snel

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling, vriendelijk en deskundig

Goede service, beste die ik tot nu toe heb meegemaakt! Lieve behulpzamen medewerkers, hun werkgever mag trots op hun zijn dat zij goede service en werk afleveren! Nogmaals wil ik jullie allemaal hartelijk bedanken gewoon Top! Gr.Jamila

Geen telefonisch wachtmenu

Geen telefonisch wachtmenu, of wel, gelijk iemand, die verstand van zaken heeft, aan de lijn. Duidelijke en vriendelijke taal! En alles snel geregeld!!

Duidelijke uitleg, vriendelijke personeel. Zeer snelle afwerking. Ik ben tevreden.

Zeer goed geholpen

Zeer goed geholpen. Fijne en snelle informatieve service!

Perfect. Ze werken zelfs op zondagen

Hartstikke vriendelijk en professioneel.

Hartstikke vriendelijk en professioneel geholpen!

adequaat

adequaat, snel en vriendelijk

Gedegen oplossing

De geboden oplossing geeft ineens zoveel mogelijkheden. Dank u wel.

Zeer snel en hulpvaardig

Duidelijke uitleg, Hulpvaardige vriendelijke medewerkers. Zeer snelle afwerking.

Prima ervaring goed contact met.

Prima ervaring goed contact met medewerkers en snel geregeld.

Goede communicatie, snel en duidelijk afgehandeld.

Goede communicatie, duidelijk en snel afgehandeld.

De lening was goed en snel geregeld

De lening was goed en snel geregeld! Vriendelijke medewerkers die ons lieten zien dat we op deze manier geld besparen.

Zeer professioneel

Zeer professioneel

Beste aanbod qua rente voor mijn PL

Beste aanbod qua rente voor mijn PL. Service top! Makkelijk digitaal aanleveren van documenten en ook digitaal tekenen voor akkoord. TOP!

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag