Wij hebben het contact als zorgzaam en.

Wij hebben het contact als zorgzaam en geduldig ervaren

goede surfers en heel snel met betalen

goede surfers en heel snel met betalen

Zeer

Zeer, snelle service.

Uitstekende informatieverschaffing

Uitstekende informatieverschaffing, wordt constant op de hoogte gehouden over de aanvraag. Vragen worden snel behandeld en er wordt goed meegedacht om de goedkoopste lening te krijgen.

Erg deskundig geholpen.

Erg deskundig geholpen. Door de vele mogelijkheden zagen wij door de bomen het bos niet meer, door veel contact en support zijn wij nu gezamenlijk tot een financiering gekomen die prima aansluit bij onze mogelijkheden en wensen. Zou het NKC voor iedereen aanbevelen!

Prima service ! Goed advies en juiste begeleiding , prima bereikbaar zowel telefonisch als per mail !

Snel en doorpakken

Snel en doorpakken. Duidelijkheid.

Zeer snelle en accurate afhandeling.

Zeer snelle en accurate afhandeling. Vriendelijk en behulpzame medewerk(st)ers. Er wordt met je meegedacht wat de beste optie is.

Uitstekende behandeling netjes te woord.

Uitstekende behandeling netjes te woord gestaan en prima advies

Duidelijke uitleg en hulp en een snelle.

Duidelijke uitleg en hulp en een snelle afhandeling.

Een duidelijk verhaal

Een duidelijk verhaal. Reageren snel op vragen / opmerkingen. Je wordt vriendelijk te woord gestaan. Zeer tevreden!!

Vriendelijk

Snel, behulpzaam en vriendelijk.

Snelle

Snelle, professionele, zeer goede service.Ik kan het ten zeerste aanbevelen

Super goede en snelle service

Super goede en snelle service, fijne telefonische contacten gehad. Fijn geregeld en voelde mij geen nummer. Ze zoeken het tot in de puntjes uit en doen echt hun best voor je.

Goed en betrouwbaar advies

Juiste en uitgebreid advies, Snelle aanvraag, fijn contact zowel telefonisch als middels de mail.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Goede begeleiding.Duidelijke communicatie en terugkoppeling.

Prettig contact

Prettig contact. Goede hulp en snelle reactie.

Vriendelijk, behulpzaam en snel

Wie je ook aan de telefoon krijgt, de mensen zijn supervriendelijk. Ze kunnen allemaal in je dossier kijken en indien nodig actie uitvoeren. Geen antwoorden als uw contactpersoon die u dossier behandels is er vandaag niet dus belt u morgen maar. Als je zelf de stukken vlot aanlevert heb je snel de gewenste lening.

Ze zijn heel klantvriendelijk helpen.

Ze zijn heel klantvriendelijk helpen waar nodig is normale rente zal ze zeker bij andere aanbevelen

Ik geef zeker 4 sterren

Ik geef zeker 4 sterren. Het rente tarief is lager dan bij de meeste andere kredietverstrekkers, dus gunstig. De snelheid waarmee de aanvraag wordt verwerkt is prima. Duidelijkheid kan beter maar is ruim voldoende. Een goede service, zeer attent en vriendelijk in de ondersteuning o.a. tijdens telefonisch contact (en). Ik kan het andere zeker aanbevelen, prima!!

Zeer goed en persoonlijkgeholpen

Zeer goed en persoonlijkgeholpen. Waar anderen je het zelf laten uitzoeken en je meteen verwijzen naar hun website neemt dit bedrijf je mee door de mogelijke opties en voorziet je van goed advies!

Goede communicatie en top service!

Goede communicatie en top service!

Korte lijntjes

Korte lijntjes, zoekt antwoorden op, vriendelijke service!

Snelle behandeling van onze aanvraag!

Snelle behandeling van onze aanvraag!

Echt super geholpen

Echt super geholpen! Ze zijn zeer snel, duidelijk en vriendelijk.

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag