Zeer behulpzaam en super snel geregeld

Zeer behulpzaam en super snel geregeld. Blij mee

Snel en vriendelijk

Snel, vriendelijke mensen die vragen wat ook echt noodzakelijk is. Ze geven je een passend advies en zijn duidelijk! Erg goed door het proces begeleid en ook goed op de hoogte gehouden! Top service!

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg, kijken echt met je mee als je iets niet weet. Goed verstaanbaar. Vlotte afhandeling!! Niet al te moeilijk en zeer snel geregeld.

Persoonlijk en professioneel

NKC dacht zeer goed mee in het vinden van de gewenste oplossing. Binnen korte tijd helderheid en akkoord. Goede balans tussen persoonlijk contact en digitale procesvoering. Mij een aanbeveling waard!

Snel. duidelijk . Goed advies !! Gewoon super

Prima en snel geholpen

Duidelijke uitleg over de mogelijkheden en onmogelijkheden. Prima begeleiding om te zorgen dat de juiste noodzakelijke documenten worden ingediend. En heel snel het groene licht.

Top , goed geholpen!

Top! , goede website , vriendelijke personeel , staat klaar om de klanten goed te helpen!

They were very helpful and diligent all.

They were very helpful and diligent all the way

Prima en snel geholpen

Prima en snel geholpen. Alleen jammer dat ik een overlijdensrisicoverzekering aangeboden krijg waar ik geen gebruik van kan maken.

Goede service en bereikbaarheid

Goede service en bereikbaarheid

Prima afhandeling

Prima afhandeling

Snelle afhandeling en goed advies

Snelle afhandeling en goed advies

Professioneel advies

Professioneel advies, snelle service en aantrekkelijke rente!

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk

Top service!

Echt super goede service! Vrijdag documenten ingeleverd en maandag middag stond het geld op mijn rekening. Ook goede adviezen gehad door degene die mij belde na mijn aanvraag. Had het ook bij een andere verstrekker geprobeerd, maar dit duurde lang en werd nier adequaat op de hoogte gesteld, waardoor het niet goed voelde. Dit gevoel op geen enkel moment bij NKC gevoeld. Chapeau!

Zeer profesioneel en snel geholpen door.

Zeer profesioneel en snel geholpen door het Nederlands Krediet collectief. Het fijnste was dat alle medewerkers duidelijk en vriendelijk alle vragen beantwoorden. Zo wist ik steeds waar ik aan toe was of wat ik nog moest aanleveren. Kan het zeker aanraden!

Zeer goede ervaring met het NKC

Zeer goede ervaring met het NKC. Uitgebreid advies gekregen en op mijn vragen kreeg ik snel antwoord via e-mail of telefonisch.

Geen spoor van opdringerigheid

Geen spoor van opdringerigheid. Vriendelijk, duidelijke informatie en antwoorden. Goede uitleg van de voor- en nadelen van producten en een prima persoonlijk advies.

Prima en snelle service

Prima en snelle service

Zeer tevreden over de geleverde service.

Zeer tevreden over de geleverde service.

Deskundig en snelle service

Deskundig en snelle service. Rente gemiddeld.

Gewoon goed en snel.

Eenvoudig te bereiken. En zeer snel geregeld. Zeker een aanrader.

Snelle duidelijke hulp en begeleiding.

Snelle duidelijke hulp en begeleiding om je doel te bereiken. Vriendelijke en goede service

TOP!

Supersnelle, duidelijke afhandeling.

Fijn geholpen bij NKC.

Fijn geholpen bij NKC. Na een paar slechte ervaringen bij andere aanvragen ben ik bij NKC echt goed en vlot geholpen. Bij iedere vraag of melding werd ik iedere keer al de volgende ochtend gebeld, Chapoo!

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag