Behoeft weinig commentaar

Behoeft weinig commentaar. Ik ben content met de snelheid en de effici�ntie van de afhandeling.

Vriendelijke bediening

Vriendelijke bediening Bij tekortkomingen altijd bereid om te luisteren Echt een top service Bedankt

De klantvriendelijkheid is echt super!

De klantvriendelijkheid is echt super!! De medewerkers zijn begripvol, gastvrij en geven je een heel erg vertrouwd gevoel! Ik heb meer ervaring met lenen maar deze maatschappij steekt daar met kop en schouders boven uit! Ga zo door?? M.V.G. Wilma.

Goede service, uitstekend bereikbaar, heldere informatie en goed werkende website. Ik ben uitermate tevreden over NKC.

Zeer vriendelijk

Zeer proffesioneel en vriendelijk geholpen.

Top service, duidelijk en eerlijk zoals het hoort en heel snel, ik kreeg in de ochtend een bericht dat de lening definitief goedgekeurd was en om 11 s�avonds had ik het op mijn bank staan .

Je wordt snel en goed geholpen en van a.

Je wordt snel en goed geholpen en van a tot z begeleid top

Snelle service

Snelle service. De aanvraag werd per kerende post in behandeling genomen en via de mail en telefoon door vriendelijk personeel afgehandeld. Fijn dat alles digitaal met een duidelijke handleiding voor de uploads kon worden ingediend. Kan ik aanbevelen.

Intensief contact

Intensief contact. Gedetailleerd advies en snelle afhandeling. Zeer tevreden.

Goede service denken mee

Goede service denken mee met mogelijkheden om de beste deal te krijgen . Gewoon top

Tot nu toe zeer goed bevallen

Voor de mensen die ( net als ik ) twijfelen over al deze goede reviews..niet doen. Als alles is afgehandeld vragen ze netjes of je een review wilt plaatsen, en sturen gelijk de link mee. En die werkt heel makkelijk, dus een review is in een minuut geplaatst. Dat ze dit waarschijnlijk vragen bij mensen die aan de telefoon al tevreden zijn begrijp ik ergens wel. Ik heb even gewacht tot het geld binnen was met de review. Tot nu toe zeer goed bevallen. Op vrijdag aangevraagd, maandag was alles rond, dinsdag het geld ontvangen. Nu is elke situatie anders, maar er wordt zeer goed mee gedacht met je persoonlijke situatie, en het mailcontact + uploaden van de gegevens is erg makkelijk/fijn. Daarbij ��n van de laagste rentetarieven en boetevrij extra aflossen wat ook mooi meegenomen is. Ik kan verder nog niet spreken over het verloop, maar ik ga er vanuit dat als ik aan mijn betalingsverplichting voldoe er geen problemen zullen komen.

Ongelooflijk snelle service

Ongelooflijk snelle service! Alles binnen twee dagen geregeld, echt top!

snel en goed!

Zo ontzettend snel en goed geholpen. Zelfde dag antwoord op mail. Meteen iemand aan de lijn. Alles binnen 2 dagen geregeld met goed advies!

Snelle en professionele afhandeling van.

Snelle en professionele afhandeling van onze aanvraag!

Top mensen daar ??

Werd goed en netjes behandelt en kreeg hulp daar waar nodig was wand PC en ik nee da gaat niet HAHA Echt top behandelt en snel. Bedankt hier voor. Gr. Nico.

Super goed geholpen

Super goed geholpen, snelle reactie, snel contact en vriendelijke mensen, echt een aanrader. Peter en Marianne

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen

Vlotte afhandeling

Behandeling zeer vlot maar door snelheid soms niet volledig. Linkjes die niet werken en niet duidelijk in eerste mail welke stukken men wenst te ontvangen. Maar verder vriendelijk en behulpzaam

Goede service betrokken medewerkers

Goede service betrokken medewerkers Super behulpzaam En snelle afhandeling Kort samen gevat super!! Ga zo door

Netjes geholpen.

Netjes geholpen.

Prima Service

Prima Service, snel en duidelijk.

Snelle service

Snelle service, goed bereikbaar en goede informatie met betrekking tot vragen over de lening.

Super snel, top.

Echt een top prestatie geleverd door Krediet Collectief. Binnen zo goed als 24 uur stond het geld op mijn rekening. Goed advies gekregen, leuk en vriendelijk medewerker. Super bedankt.

Supervriendelijke mensen

Supervriendelijke mensen, en erg goed geholpen. Ze denken goed met je mee.

Snel en goed advies!

Snel en goed advies!