Netjes

Netjes, correct en zeer behulpzaam, na beoordeling was alles super snel geregeld.

Zeer prettig contact

Zeer prettig contact, vriendelijk behulpzaam en prettig systeem om gegevens up te loaden. Snelheid van reageren hoog en altijd volgens afspraak. Enige nadeel dat je niet direct met de geldverstrekker praat en achteraf de beoordeling als zelfstandige niet volledig werd goed gekeurd.

Vlotte afhandeling

Vlotte afhandeling

Hele goede en snelle service

Hele goede en snelle service. Vriendelijk personeel en denken met je mee. Heb tijdens de aanvraag goed advies gekregen. Verder wordt er goed contact gehouden en snelle terugkoppelingen. Aanvraag gedaan en was heel snel geregeld. Top!!!

Snel en duidelijk geholpen

Snel en duidelijk geholpen

NKC is een fijn bedrijf om zaken mee te.

NKC is een fijn bedrijf om zaken mee te doen. De deskundige hulp is erg prettig. Het mailcontact is vlot en helder. Ook het gebruiksgemak hiervan. Al met al een aanrader.

Prima medewerkers kundig vriendelijk en duidelijk

Prima medewerkers kundig vriendelijk en duidelijk!!

Ik kan niet anders zeggen dan een erg goed bedrijf

Ik kan niet anders zeggen dan, dat dit een uitermate uitstekend bedrijf is. Buitengewoon vriendelijke medewerkers, die met je meedenken en een goed advies geven. Bizar dat je dit niet bij je eigen bank vindt

Vriendelijk en deskundige medewerkers

Vriendelijk en deskundige medewerkers

Goede ervaring

Nederlands Krediet Collectief werkt snel en efficient. Ik kreeg een persoonlijke adviseur die heel vriendelijk was en met me meedacht. Super goed gegaan en bij goedkeuring snel het geld op mijn rekening.

Duidelijk en zeer snel

Duidelijk, klantvriendelijk en erg snel. alles was geregeld binnen 2 dagen ! vriendelijk en goed contact per telefoon en alles was perfect en makkelijk te regelen via de website

Netjes

Netjes, duidelijk en snel geholpen.

Zeer tevree

Zeer snelle en goede services duidelijk, overzichtelijk en de mensen van klantenservice weten waar ze mee bezig zijn .En zeker onze dank naar Tamara.

Serieus en heel klantgericht

Serieus en heel klantgericht. Meedenkend

Toppie service

Toppie service. Binnen 3 dagen alles geregeld. Vriendelijke medewerkster ( Tamara) ,duidelijke uitleg en antwoorden op mijn vragen. En altijd contact met de zelfde persoon. Zeer tevreden mag ik wel zeggen. Kreeg ook niet het gevoel dat je ergens toe gedwongen word. Al met al, dikke duim omhoog.

Tevreden over geboden service!

Tevreden over geboden service!

Super snelle service

Super snelle service! Duidelijkheid en komen de afspraken na. Zeer vriendelijk en service gericht personeel. Complimenten Tamara voor de zeer correcte afhandeling. Je voelt je geen nummer. Nogmaals dank.

persoonlijke communicatie en uitmuntende service

Wat ik belangrijk vind is snel en gemakkelijk direct contact. Als ik vragen heb dan wilnik die snel/direct kunnen stellen. Ik ben ZEER tevreden over de wijze van communiceren met deze partij, snel, gemakkelijk, ze weten waar ze het over hebben, ook bellen ze je even om toelichting te geven. Alles in 24uur geregeld. Ik kan ze ten zeerste aanbevelen.

Binnen 24 uur na de aanvraag de.

Binnen 24 uur na de aanvraag de financiering definitief goedgekeurd, Klasse!!

UItstekend service.

UItstekend service. Zeer bekwamen help. Snel en zeer informatieve

Goede communicatie

Goede communicatie Snelle service

Ik wik graag Nederlands Krediet.

Ik wik graag Nederlands Krediet Collectief aanbevelen als je geld wil lenen, je weet gelijk waar je aan toe bent. Zeer duidelijk vriendelijke medewerkers die je altijd kunt bereiken.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk Snel geregeld, erg duidelijk en geen poespas. ( aanbeveler ! )

Super snel geregeld ????????

Super snel geregeld ????????

Zeer snelle en goede services .

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag