Snel geregeld

Snel geregeld, vriendelijk personeel en je word goed op de hoogte gehouden over de gang van zaken.

Ik ben top geholpen alles wordt snel en goed geregeld ook het systeem wat u gebruikt met mail om documenten direct te kunnen uploaden in mijn dossier echt blij ik had veel eerder dit moeten doen bedankt

Duidelijke communicatie en super snelle.

Duidelijke communicatie en super snelle service.

In een paar woorden: goede service, vriendelijk contact en duidelijkheid!

Ik werd snel en adequaat geholpen.

De service was optimaal en het proces werd snel doorlopen.

Prima organisatie

Prima organisatie

Snel

Snel, duidelijk en erg meedenkend. Kortom zeer tevreden

Goede en duidelijke communicatie,

Goede en duidelijke communicatie, Als er iets is bellen ze gelijk. Denken goed met klant mee. Zeer tevreden.

Prima ervaring

Prima ervaring, heeft wel even geduurd; uiteindelijk uitstekend geholpen; vriendelijk medewerkers, en duidelijke uitleg.

Top service!

Hele goede en snelle service. Persoonlijk en meedenkend. Zeer vriendelijke medewerkers, Jacintha mijn complimenten! Zeker een aanrader. Wanneer je belt, heb je direct iemand aan de lijn.

10 sterren

10 sterren Altijd vriendelijk te woord gestaan. Een vlotte en goede afwikkeling. Er wordt goed meegedacht Hier werken adviseurs die verstand van zaken hebben Tegelijk met uw offerte had ik ook een offerte gevraagd bij een ander bedrijf. Alles ging veel trager. Moeilijk contact te krijgen of er werd niet snel gereageerd. Dit resulteerde erin dat wij voor uw offerte hebben gekozen.

Perfect geholpen

Perfect geholpen. Vriendelijk en persoonlijk. Zeker aan te raden

wij hebben een 9 plus ervaring

wij hebben een 9 plus ervaring . alles geprobeerd uiteindelijk gelukt om voor ons weer een nieuwe start te maken. de rekeningen betaald en een buffer . nu een vast betaalbaar bedrag aan een lening .voor ons geen slapeloze nachten meer. bedankt lieve mensen. ik zou jullie ieder aanraden.

Een zorgvuldige en kundige organisatie

Een zorgvuldige en prettige , persoonlijke benadering. Helder en duidelijk, zeer professioneel

Snel en doeltreffend

Zeer goede tussenpersoon om een lening af te sluiten. Mijn aanvraag werd zeer snel in behandeling genomen, het contact was heel klantvriendelijk en proactief en het proces was helder en eenvoudig! Er wordt goed rekening gehouden met de wensen en mogelijkheden van de klant.

Super service en zeer vakkundig.

Super service en zeer vakkundig gehandeld!! Continu op de hoogte gehouden hoe het ervoor stond!! Mocht je een lening nodig hebben raden wij Nederlands krediet collectief aan!!

Deze mensen hebben verstand van de financi�le Sector

Zeer goed in informatie geven mee denken En goed advies en begeleiding Echt een aanrader hier werken mensen die wel verstand hebben van de financi�le sector

Snelle reacties en duidelijke uitleg

Snelle reacties en duidelijke uitleg. Erg tevreden

Zeer goed geholpen en een duidelijke.

Zeer goed geholpen en een duidelijke uitleg denken ook goed mee

Goed gehandeld ik wordt steeds op de.

Goed gehandeld ik wordt steeds op de hoogte gesteld door de vriendelijke medewekers. Top

Uitstekende service en goed contact

Uitstekende service en goed contact. Alles word snel geregeld

heel klantvriendelijk

heel klantvriendelijk, meelevend en behulpzaam!

mooi

mooi en fantastisch geholpen .Mensen zeer hulpvaardig en correct.

Ik vond de mensen heel vriendelijk

Ik vond de mensen heel vriendelijk, duidelijk en meedenkend . Top service

Zeer netjes en correct behandeld

Zeer netjes en correct behandeld. Snelle en fijne terugkoppeling. Alles duidelijk verteld. Kortom: wat ons betreft prima, correct en netjes.

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag