Snelle afhandeling

Zeer vriendelijk en professionele medewerkers. Goed op de hoogte gehouden via mail en telefoon. Gevraagde documenten kun je uploaden. Super simpel. Ik had dit jaren eerder moeten weten, want ik heb nu een veel lagere rente en dus ook maandbedragen! Top.

In 1 woord SUPER!!!

Echt een super ervaring met Nederlands Krediet Collectief!! Na al 100x nee gehoord te hebben op onze lening bij andere kredietverstrekkers door een nogal ingewikkelde situatie waren ze hier toch bereid om te luisteren en mee te denken met de mogelijkheden in plaats van de onmogelijkheden!! Dank jullie wel voor deze service en in het bijzonder Jacintha, dankzij haar tijd en meedenken is het ons nu toch echt gelukt :D!!!

Nederlands Krediet Collectief heeft ons.

Nederlands Krediet Collectief heeft ons uitstekend geholpen bij onze lening aanvraag. Snel, accuraat en deskundig. De aanvraag is snel afgerond. Een aanrader voor wie professioneel en behulpzaam geholpen wil worden.

Zeer prettig contact en informeel.

Zeer prettig contact en informeel. Men houdt je heel goed op de hoogte ovet het verloop en de status van je aanvraag.

Aanvraag is snel afgerond

Aanvraag is snel afgerond. Heldere communicatie. Alles wordt bevestigd zowel telefonisch als per mail.

Snel, behulpzaam

Gaat heel snel, hele leuke mensen en behulpzaam

Ik werd netjes en goed en snel.

Ik werd netjes en goed en snel behandeld. Alles werd ook duidelijk uitgelegd.

Perfect geholpen

Perfect geholpen. Offerte, aanvraag, acceptatie en uitbetaling binnen een dag. De adviseurs hebben mij ook echt goed geadviseerd en waren zeer vriendelijk.

goede duidelijke communicatie en snelle.

goede duidelijke communicatie en snelle afhandeling

Alles prima en snel verlopen,alleen bij.

Alles prima en snel verlopen,alleen bij telefonisch contact vanuit Nederlands krediet collectief word meteen verteld van welk bedrijf het is en dit is niet altijd gewenst als er opgenomen word door een ander dan de krediet aanvrager

Snel en adequaat

Zeer vriendelijke medewerkers! De aanvraag werd snel en secuur afgehandeld. Prima service.

The service and advice I received was.

The service and advice I received was really excellent and I can highly recommend their services.

Eerlijk

Eerlijk, duidelijk en snel.

Alles snel en perfect geregeld

Alles snel en perfect geregeld

Snel, professioneel, vriendelijk en behulpzaam.

We zijn snel, professioneel en vriendelijk geholpen. We werden goed op de hoogte gehouden van het proces en alle vragen werden vriendelijk en behulpzaam beantwoord. AANRADER!!

Heel snel en vakkundig geholpen

Heel snel en vakkundig geholpen. fijn en behulpzaam mensen om mee samen te werken.

Heel goed en passende service.

Heel goed en passende service.

Geweldige service

Geweldige service

Snel eenvoudig en correct

Snel eenvoudig en correct

Een goede en duidelijke communicatie.

Een goede en duidelijke communicatie. Prettige mensen.

ok binnen een paar dagen alles vlot.

ok binnen een paar dagen alles vlot geregeld door kundige medewerkers

Prima!

Snelle beantwoording op aanvullende vragen. Uploaden van benodigde documenten via de site makkelijk uit te voeren.

Zijn snel en doen wat ze zeggen!

Zijn snel en doen wat ze zeggen! Prettige en vriendelijke medewerkers die meedenken. Alles wordt per mail en telefonisch bevestigd... erg fijn!

Snel en duidelijk geholpen

Snel en duidelijk geholpen, veel gaat digitaal maar alles wordt telefonisch besproken. Goed gevoel!

Hele goede ervaring

Hele goede ervaring. Je word heel netjes geholpen! Ik raad zeker aan om je lening hier af te sluiten!

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag