Uitstekende service!

Uitstekende service!! De offerte was snel binnen en bij het aanleveren van de gevraagde documenten zijn de medewerkers zeer behulpzaam en meedenkend! Geen betere service kunnen wensen

Wij vinden dat we snel,goed

Wij vinden dat we snel,goed, vriendelijk en met een goede prijs geholpen zijn

Snelle en vlotte afhandeling van een.

Snelle en vlotte afhandeling van een aanvraag. Ook een goed telefonisch contact met duidelijkheid welke stukken er nog nodig waren als er iets ontbrak. Doen veel voorwerk om het de bank alleen maar eenvoudiger te maken.

Aardige en betrokken mensen die achter.

Aardige en betrokken mensen die achter de schermen hun best doen

Top top top!!

Top top top!!! Wat zijn wij waanzinnig goed geholpen door jullie team!!! Vriendelijk personeel, begripvol, duidelijk, altijd direct bereikbaar. Lieve mensen ga zo door. Ontzettend bedankt allemaal. Met vriendelijke groet, Anita van Remmerden

Goede snelle sevice

Goede snelle sevice

prima geholpen in het gehele process.

prima geholpen in het gehele process van dag 1 tot afsluiten van het product.

Keurige en snelle afwikkeling

Keurige en snelle afwikkeling. Ook het op de hoogte houden van de status verloopt uitermate soepel. Zeer klantvriendelijk.

Echt top

Zeer snel, correcte en klantvriendelijke afhandeling. Echt top

Snelle hulp en goed advies

Snelle hulp en goed advies

Goed geholpen met de juiste stukken te.

Goed geholpen met de juiste stukken te verkrijgen voor de beoordeling.

Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden en klant vriendelijk En het is heel snel geregeld.

Geweldige service van de medewerkster

Super goed geholpen door de medewerkster ,echt heel veel geduld had ze, en ook heel aardig. Echt een aanrader voor een ieder. Alles heel snel geregeld

Keurig geholpen en snel geregeld ????

Keurig geholpen en snel geregeld ????

Zee tevreden

Uitstekend geholpen door medewerkster. Geven je alle uitleg en begeleiding die nodig is en engelengeduld waar ik bewondering voor heb. Zijn zeer goed bereikbaar.documenten kunnen door een link heel eenvoudig aangeleverd worden. Komen correct hun afspraken na. Zeer zeer tevreden. Echt een aanrader.

Het contact zowel via email als ook.

Het contact zowel via email als ook telefoon is heel prettig en deskundig.

Prettige dienstverlening!

Prettige dienstverlening, goede begeleiding, gemakkelijk je aanvraag documenten uploaden en directe status update bij wijzigingen.. kortom een partij om graag mee samen te werken.

Uitstekend en zeer deskundig.

Uitstekend en zeer deskundig advies,zeer snelle terugkoppeling en afhandeling. De beste krediet bemiddelaar die er momenteel is!.

Zeer vakkundig en betrokken

Zeer vakkundig en betrokken . En alles super geregeld .

Mijn lening is in 4 dagen geheel.

Mijn lening is in 4 dagen geheel afgerond en uitbetaald.

Snel!

Snel, duidelijk en goed!

Fantastisch, zeer vriendelijk en uiterst snel geholpen. Alle complimenten voor het geweldige team.

Ik ben zeer tevreden over de.

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening, kundigheid en de vriendelijkheid van de medewerkers. Ze denken echt met je mee, en geen vraag is teveel. 5 sterren is eigenlijk nog te weinig !

Uitstekend!

Uitstekend geadviseerd, zeer snelle opvolging. Aanrader!

Ben zeer tevreden met de uitleg over de.

Ben zeer tevreden met de uitleg over de lening en het komen tot een gunstige deal! De medewerkster aan de telefoon gaf mij een vertrouwd gevoel en dacht ook mee!

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag