Ben zeer tevreden met de uitleg over de.

Ben zeer tevreden met de uitleg over de lening en het komen tot een gunstige deal! De medewerkster aan de telefoon gaf mij een vertrouwd gevoel en dacht ook mee!

Beoordeling

Deskundig en betrouwbaar behandeld

Super support en heel vriendelijk

Super support. bellen als er iets is en super lieve aardige mensen aan de telefoon. Daarom deze 5 sterren voor jullie en een dikke 10+ voor jullie allemaal. Super bedankt !!!!

Een voorbeeld van effectiviteit

Mijn kredietaanvraag was afgehandeld binnen 3 werkdagen en dat terwijl ik het krediet had aangevraagd net voor oudejaarsavond. En je zou enige vertraging verwachten gedurende deze feestdagen. Het proces is kort en effectief. De gestelde vragen waren kort en duidelijk en alle benodigde documenten zeer makkelijk te uploaden online. Veel sneller, duidelijk en efficienter dan mijn vorige ervaringen met andere banken.

Snel geregeld

Snel geregeld! lage rente geregeld bij een bank en dat binnen 48 uur.

Zeer positief! Aan te raden!

Prima contact. Vriendelijk, duidelijk. Elke medewerker stond mij telefonisch vriendelijk te woord met kennis van zaken!

Snel en vakkundig geholpen

Snel en vakkundig geholpen. Mensen die meedenken

Fijn geholpen

Keurig behandeld en vriendelijke.

Keurig behandeld en vriendelijke medewerkster die goede informatie gaf tijdens de algehele aanvraag.

Uitstekend geholpen!

Snel en goed geholpen met mijn aanvraag.

Snel en goed geholpen met mijn aanvraag Vooral sterk het gevoel dat men probeerde mee te denken , en dat is in deze geautomatiseerde wereld wel weer een beetje een verademing .

Zeer goed en professioneel geholpen

Erg prettig geholpen. Goed advies en snelle service, met een flinke besparing. Kundige mensen, er werd goed voor me nagedacht. Al met al was alles zeer snel en boven verwachting geregeld.

vandaag een lening bij het nederlands.

vandaag een lening bij het nederlands krediet collectief af gesloten en de service is uitstekend er wordt goed mee gedacht en alles wordt snel en netjes afgehandeld je wordt netjes op de hoogte gehouden.

Meedenkend, snel en contentieus

Een gebruiksvriendelijke website waar je alles digitaal kunt aanleveren en het proces van aanvraag goed kunt volgen. Er wordt daarnaast met je meegedacht en telefonisch e.e.a. toegelicht en bevestigd wanneer daar behoefte / noodzaak toe is. De aanvraag was zeer snel rond.

Uitstekend geholpen

Alles was binnen een paar dagen geregeld. Vriendelijke meedenkende mensen. Ze houden je constant op de hoogte en alles wordt meteen opgepakt. Super bedrijf.

goed en net advies

goed en net advies, bij vragen snel en goed contact. kortom een aanrader

Hele goede vriendelijke Service en en.

Hele goede vriendelijke Service en en heel snel geregeld! Erg nette behandeling en komen afspraken na! Helemaal goed!!

Zeer snel en vakkundig geholpen.

Zeer snel en vakkundig geholpen, Komen afspraken direct na en alles werd zeer duidelijk uitgelegd. Alleen enkele bestanden hoeven upladen en Nederlands Krediet Collectief deed de rest voor mij. Toppie!!

Prima service en deskundigheid

Prima service en deskundigheid

Ik ben erg tevreden met de service

Ik ben erg tevreden met de service, betrokkenheid en snelheid waarmee mijn aanvraag is afgehandeld. Terwijl ik de eerste reacties van andere aanbieders afwachtte, was mijn offerte aanvraag bij dit bedrijf al nagekeken en aan de bank voorgelegd. Top!

Nederlands Krediet Collectief Waar voor je geld.

Vanaf het 1e moment werd er goed meegedacht. Er werd telefonisch alle tijd genomen om tot het beste resultaat te komen. Rente percentages werden vergeleken en daarop werden goede adviezen gegeven zodat ik het goedkoopst uit zou zijn. Zonder haast, met volledige uitleg en alle tijd. Nadat er een keus was gemaakt moest ik bepaalde documenten aanleveren. Dit gaat heel eenvoudig online. (Kan ook per post). Toen bleek dat er aanvullende documenten nodig waren werd ik direct gebeld. Met uitleg wat er nog ontbrak. Na aanlevering laatste documenten binnen 2 uur een telefoontje dat de bank akkoord was. Als heel fijn heb ik ervaren dat er 1 zaakbehartiger is. In mijn geval Tamara Blomaert. Dat geeft rust en vertrouwen omdat je elkaar ondanks de geografische afstand toch een beetje kent. Heb je wat (meer) financiele armslag nodig? Kijk dan eerst bij het Nederlands Krediet Collectief.

Heel goed top

Heel goed top

Ik ben zeer tevreden over de gang van zaken en alles was heel duidelijk uitgelegd

Goede

Goede, snelle en eerlijke behandeling /afhandeling. . Vooral netjes en beleefd behandeld geworden. Het hele team heeft professioneel gehandeld en ben echt heel blij. Dank je wel iedereen.

Ik had een lening nodig voor het kopen.

Ik had een lening nodig voor het kopen van een auto. Ik ben geholpen door de medewerkster Tamara Blommaert van Nederlands Krediet Collectief. Heel professioneel. Een dame die je zoveel keer mag bellen, mailen als het nodig is. Elke keer even behulpzaam en vriendelijk. Tamara liet me, me als cli�nt koning voelen. Als ik haar een cijfer moet geven, geef ik haar een dikke 10. Tamara ik wil van harte bedanken voor je super service. Vriendelijke groeten. R.J.Eliza.

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag