Zeer behulpzaam en snelle.

Zeer behulpzaam en snelle terugkoppeling!

Snelle

Snelle, beleefde en goede service. Lening was zeer snel geregeld en met goed advies en begeleiding

Bedankt voor de goede service.

Het Nederlands Krediet Collectief is vlot en duidelijk in omgang en heel klantvriendelijk. Bedankt voor de goede service.

Super vriendelijk

Super vriendelijk, en behulpzaam en alles wordt snel geregeld!

5 Sterren zijn ze dubbel en dwars waard

5 Sterren zijn ze dubbel en dwars waard! Hele goede service, je wordt altijd goed te woord gestaan, ze denken met je mee, als er iets is dan houden ze je gelijk op de hoogte daarvan. Ik wil alle medewerkers van Nederlands Krediet Collectief en Sabita bedanken!

Een vriendelijke

Een vriendelijke, directe en accurate behandeling van mijn aanvraag

Prima service, het persoonlijk ( telefonisch ) contact heb ik als zeer prettig ervaren. Er is mij het idee / gevoel gegeven dat deze mannen echt voor mij bezig zijn geweest om mij te helpen. En ja vanuit jullie worden er ook centen verdiend aan mij, dat is prima als de klant tevreden is...( ik ), is dat prima. Ik als klant verwacht niet na 17.00 uur gebeld te worden door een krediet verstrekker, dit is vanuit jullie kant wel gebeurd. Een tevreden klant is minder interessant dan een enthousiaste klant, wanneer ben je enthousiast....? Als er iets gebeurd wat je niet verwacht...( telefonisch contact / na 17.00 uur bellen ). Prettige partij / werknemers. bedankt. ( nps=10 ) MVG A**

Aardig personeel

Aardig personeel. Behulpzaam en leggen alles goed en duidelijk uit.

Goede service, klantvriendelijk, duidelijke uitleg en snel geregeld!

Aanrader!

Na invullen wensen zijn wij de volgende dag al gebeld. Duidelijke adviezen en tips. Na uploaden documenten was alles binnen 1 week geregeld. Zeer nette afhandeling! Tamara bedankt!!

Uitstekende de ondersteuning

Uitstekende de ondersteuning en goed onafhankelijk advies.

Ja zo hoort het

Ja zo hoort het

Alles goed en snel geregeld.

Alles goed en snel geregeld.

Snelle accurate service.

Snelle accurate service.

Prima service, geen gedwing en goede uitleg. Goede klantenservice, kortom zeer tevreden

Goede service!

Goede service!

Gelijk bij het eerste contact een goed.

Gelijk bij het eerste contact een goed gevoel. En dit gevoel is terecht bevonden. Rik en Tamara bedankt voor het verzorgen van onze aanvraag. Super

zeer aan te raden uitstekend service

zeer aan te raden uitstekend service, snel accuraat , je krijgt de beste offerte, zeer klantgericht

wij zij in zee gegaan met Nederlands.

wij zij in zee gegaan met Nederlands krediet Collectief en wij zijn tot aan de dag van vandaag heel goed en zeer klantvriendelijk door de medewerkers geholpen , echt super mvg Fam Bakker

Mijn ervaringen waren zeer positief

Mijn ervaringen waren zeer positief Ik werd zeer correct te woord gestaan. En er werd alles aan gedaan om het zo snel mogelijk te regelen. Mijn complimenten en een absolute aanrader

Fijn geholpen een goede uitleg

Fijn geholpen een goede uitleg

Ik werd keurig gebeld

Ik werd keurig gebeld, niet opdringerig. Dat was nadat ik op internet enkele zaken had ingevuld. Een goed advies gekregen , en binnen een paar dagen alles geregeld! Dat is bij sommige banken wel eens anders! Top dienst verlening !

Snel, meedenkend en assertief

Snel, meedenkend en assertief. Zeer positieve ervaring!

Praktische goede uitleg

Er werd op een goed uitgelegde manier heel praktisch assistentie verleend met het verzorgen van een financiering op maat.

Duidelijk en behulpzaam!!

Duidelijk en behulpzaam!! Zeer goed kontakt!!

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag