Uitstekend !

Uitstekend ! Bij aanvraag werd direct gereageerd de volgende dag en direct goed meegedacht over de persoonlijke financi�le situatie. Voelt vertrouwd ! Ik had het gevoel dat men echt meedacht en er alles aan deed het plan te laten slagen. En dat is gelukt !

snel en keurig geholpen

snel en keurig geholpen. Denken mee met de klant ! Top!!

Goede service en zeer correcte afhandeling

Een snelle en correcte service!

Een snelle en correcte service! Zondagavond online een offerte aangevraagd en woensdagochtend al een officieel akkoord.

Tevreden klant

We deden een aanvraag en werden binnen enkele uren al terug gebeld . We ontvingen duidelijk alle instructies die nodig waren , en extra vereiste informatie werd telefonisch besproken en per mail aangevuld . Uiteindelijk volgde de informatie : U heeft groen licht , alles komt in orde . We zijn tevreden met de afhandelingen . NKC doet uitstekend zijn best .

Super geholpen

Fair en Snel

Fair en Snel eerlijke en een respectvolle benadering plus afhandeling.

Goede updates gedurende de aanvraag er.

Goede updates gedurende de aanvraag er wordt snel gereageerd op vragen het contact was zeer aangenaam.

Zeker een aanrader

Zeker een aanrader. De NKC medewerkers zijn heel behulpzaam en verwerkten snel en nauwkeurig de aanvrag. Voor elke vraag kreeg ik snel en antwoord en gedetailleerd advies.

Binnen 1 dag alles geregeld

Na de online aanvraag werd ik snel terug gebeld en alles was binnen 1 dag geregeld. super snel en vriendelijke medewerkers. TOP

Goede en snelle service

Goede en snelle service , en heel behulpzaam en duidelijk hoe je de documenten moet versturen

Zeer goed, klantgericht en uiteindelijk met een nog scherpere (aanbieding 5,8%; bij uitbetaling 4,6%) rente afgesloten!!

zeer snelle en goede afhandeling

zeer snelle en goede afhandeling

Aanrader, zeer vriendelijk en professioneel! Snelle afhandeling!

Allerbelangrijkste is de vriendelijkheid van het personeel, het geeft je een goed gevoel en vooral vertrouwen. Je wordt serieus genomen en naar je geluisterd. Erg blij met de snelle afhandeling, absoluut compliment waard!! Aanrader voor iedereen, lagere rente en maandbedragen!

snel, en overzichtelijk

Ben blij dat ik me heb aangemeld, de lening was zo geregeld. Na aanlevering van de documenten, kreeg ik spoedig het contract. Deze was overzichtelijk en makkelijk leesbaar. Ben erg tevreden met de nieuwe lening. echt een aanrader !!!

Snelle verwerking van aanvraag

Snelle verwerking van aanvraag. Goede updates hele traject. En ook bij vragen of andere zaken keurige afhandeling.

Een fijne samenwerking

Een fijne samenwerking. Duidelijk en vlot!

heel vriendelijke medewerkers die alles.

heel vriendelijke medewerkers die alles uit de kast voor je proberen te halen. De terugkoppelingen en wederzijdse vragen waren heel ontspannend te ervaren. Iemand die een betrouwbare financiering wil raad ik dit bedrijf aan. Menselijk en niet zo koud als velen,het was een prettige ervaring,ondanks dat alles via internet ging ,had je het gevoel dat men tegenover elkaar aan de tafel zat.Mijn complimenten voor dit bedrijf.

Goede service en dienstverlening

Goede service en dienstverlening, zeer tevreden. In het bijzonder wil ik Sabita hartelijk danken voor al haar inspanningen.

Super service

Snel, meedenkend om de juiste keuze te maken kwa maandlasten. We hebben een hoger leengedrag voor lagere maandlasten!! Top

Snelle service goed mee gedacht om de.

Snelle service goed mee gedacht om de rente te verlagen en goede afhandeling. top bedankt.

Best snel

Best snel, vrouwelijke mensen goede uitleg .

Een aanrader.

Er wordt goed meegedacht om een passend voorstel te krijgen. De uitleg is helder. Er is een goede terugkoppeling over het proces.

Uitstekende communicate

Snelle, vriendelijke, duidelijke, directe en inhoudelijke communicatie.

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag