Duidelijk en accuraat

Heb de accuraatheid, directheid en snelheid van afhandeling als prettig en professioneel ervaren. MvG Mw. Kraaijeveld

5 sterren op elke vlak

5 sterren op elke vlak, transparant een duidelijk

persoonlijke aanpak en goed bereikbaar

persoonlijk contact waarin meegedacht werd over mogelijkheden in je eigen situatie is positief. snelle afhandeling. goed bereikbaar. goed en snel resultaat.

Ondanks wat probleempjes alsnog keurig.

Ondanks wat probleempjes alsnog keurig en snel de lening afgehandeld.

Snel en heel goed geholpen

Snel en uitstekend geholpen, alles was binnen twee dagen geregeld , en ons dank gaat zeker uit naar Jacintha.

Helle duidelijke en snelle communicatie

Helle duidelijke en snelle communicatie

Top service!

Top service!

Snel en uitstekend geholpen.

Snel en uitstekend geholpen.

Binnen 2 dagen was alles geregeld en.

Binnen 2 dagen was alles geregeld en had ik het geld op mijn rekening staan. Ook nog voor het laagst mogelijke rente! Supersnel dus en een uitstekende service!

Aanrader

Prima uitleg, snelle afhandeling . Fijn dat uploaden documenten kan waardoor het proces snel en soepel verloopt. Ook op de hoogte houden van vervolg van de procedure en afhandeling s prima

Top geregeld

Top! Ondanks wat 'haken en ogen' werd alles keurig geregeld.

Snel, vakkundig, degelijk advies, in ��n woord, Top!

Goede service om een krediet te beoordelen en uiteindelijk te krijgen.

Heel goede bemiddeling en begeleiding

Heel goede bemiddeling en begeleiding. Degene die voor mij bemiddelde deed echt moeite om goed inzicht te krijgen in de financi�le situatie. Ook toonde zij zich betrokken en deed ze erg haar best voor mij.

Goede snelle afwikkeling

Goede snelle afwikkeling. Vriendelijke mensen die de tijd nemen voor je vragen. Ik zeg een dikke 10.

Ik ben heel tevreden over het contact.

Ik ben heel tevreden over het contact en duidelijkheid, alles was snel en goed geregeld

Mijn ervaring is positief

Mijn ervaring is positief, Super snelle afwikkeling en uitbetaling van de kredietaanvraag. Medewerkers zijn deskundig en vriendelijk.

Mijn ervaring is dat het niet uitmaakte.

Mijn ervaring is dat het niet uitmaakte wie belde. Ze hadden allemaal goed de gegevens bij de hand wat het gesprek makkelijk maakte. Ze zijn zeer klantvriendelijk en de terugkoppeling liep ook voorspoedig. Als er een tegenvaller was, dan werd er weer verder gekeken om toch het doel van de klant te kunnen bereiken. Super

Zeer vriendelijke medewerkers die met.

Zeer vriendelijke medewerkers die met je meedenken ????????

Mijn ervaring is zeer positief en aan.

Mijn ervaring is zeer positief en aan te raden mochten anderen ooit iets willen afsluiten. Zeer behulpzame mensen die er werken, die met je meedenken en op korte termijn een terugkoppeling geven. Mijn complimenten en hartelijk dank voor de medewerking. Dit is erg gewaardeerd.

Geweldige service en verstand van zaken!

Geweldige service en verstand van zaken!

heel vriendelijk !!

heel vriendelijk !!

Super service!

Een fantastisch bedrijf met vriendelijke en meedenkende medewerkers!

Alles is snel geregeld.

Alles is snel geregeld. Op iedere vraag een duidelijk en direct antwoord. Open en eerlijkheid waardoor we een goed gevoel hierbij hadden

Super goed geholpen

Super goed geholpen. En geduldig. Echt een aanrader