Heel snel en vriendelijk te woord.

Heel snel en vriendelijk te woord gestaan. Medewerkster handelde zeer effectief middels mail en heel prettig en een hele snelle afwikkeling.

Super: snel, transparant, persoonlijke aandacht en correcte opvolging.

Geweldig goede service

Wat een fantastisch goede en snelle service! Dit jaar voor de 2e keer via deze instantie een doorlopendkrediet afgesloten. Binnen no time was het geregeld en tegen een goede rente! Vooral Tamara die mij hoofdzakelijk heeft geholpen weet goed waar zij het over heeft en het was een heel plezierig contact met goede idee�n! Bedankt Tamara, ga zo door. Ook de andere collega's bedankt!

Vriendelijke medewerkers

Vriendelijke medewerkers, prima en redelijk snelle service. Ben zeer tevreden, er is bij mijn aanvraag ook serieus en goed met me meegedacht om alles tot een goed einde te brengen. Erg prettig, en ik wil bij deze de medewerkers (met Tamara in het bijzonder) hiervoor danken. Top!!

Top adviseurs!

Goede, persoonlijke contact. Er wordt echt met je meegedacht! Afspraken worden goed nagekomen. Top adviseurs!

Goede service!!!

Goede service!!! Alles werd netjes en snel geregeld. Makkelijk te doen via de mail.

Aanrader !!

Aanrader !! Ik ben uitstekend geholpen door NCK / Defam. Er is veel geduld, goed uitleg en niet te vergeten erg vriendelijk aan de telefoon. Vanaf het moment van mijn aanvraag tot het uitkeren van de krediet....

Top service.

Top service. Behulpzame medewerkers. Goeie communicatie. Weinig tot geen wachttijden. Niks meer aan doen!

goede service.

eerlijke goede ervaring.

NKC (Defam) werkt snel en.

NKC (Defam) werkt snel en professioneel. Het klant contact is goed georganiseerd en word door een prima werkend CRM systeem ondersteunt. Medewerkers kunnen naadloos het dossier overnemen. De aantekeningen en voortgang worden consequent goed gelogd.

Ik werd goed gegolpen door het

Ik werd goed geholpen door het personeel die de telf. Gesprek voerde..

Aanrader!

Goed en vlot geholpen, snelle afhandeling.

tevreden

goed geholpen en meedenken en vriendelijk

Snelle service en klantgericht

Als ondernemer kost het veel moeite om je hypotheek te krijgen en met dezelfde papieren was het bij NKC binnen een week geregeld. Top!

Duurde iets langer dan was aangegeven.

Duurde iets langer dan was aangegeven en verwacht maar het resultaat was goed.

Ik heb mijn lening door NKC laten.

Ik heb mijn lening door NKC laten regelen. Ben erg tevreden en hebben het goed en snel geregeld voor mijn!! Raad hun dan zeker aan voor anderen!!

Nu geef ik niet snel 5 sterren, maar.....

.... Op zondag aangevraagd, maandag gebeld door een dame die verhelderende vragen stelde en tevens een besparende suggestie deed. De papierwinkel was goed te doen op het digitale platform. Vervolgens weer direct een mail over de benodigde tijd om tot een conclusie te komen en dan vervolgens ook nog eens het bedrag eerder op de rekening te hebben dan de bevestigende mail levert natuurlijk 5 sterren op.

Vlotte duidelijke service

Vlotte duidelijke service, ik ben erg tevreden.

NKC begrijpt beter dan een bank dat een.

NKC begrijpt beter dan een bank dat een krediet een noodzakelijk kwaad is dat moet worden opgelost. Binnen de wet en regelgeving stelt NKC alles in het werk om het probleem van de klant te verhelpen.

Wij hebben een financiering aangevraagd.

Wij hebben een financiering aangevraagd. Op basis van het rentepercentage werd Interbank geadviseerd. Dit duurde best nog wel een tijdje. Uiteindelijk is dat niet gelukt. Daarna werd er snel geschakeld en werd er een nieuwe financiering aangevraagd bij Defam. Dit was binnen een dag geregeld en de volgende dag stond het geld al op onze rekening. Complimenten voor het snelle handelen.

Vertrouwen van een bank

Na verkoop van mijn woning bleef ik met een rest schuld zitten ing en florius de banken waar ik mijn hyphotheek. Had afgesloten wilden op geen enkele manier helpen bij de Nederlands crediet bank heb ik een aanvraag gedaan en na de proffesionele begeleiding ,, heb ik mijn restschuld lening gekregen .nu kan weer ik verder ik dank de nederlandscrediet hiervoor

Uitstekend en ben heel erg tevreden

Erg goed en en eindelijk als persoon goed geholpen. Dan je wel tamara

Uitstekend behandeld

Uitstekend behandeld , klantvriendelijk , heel vriendelijk personeel

Super hulp en begrip!!!

Super hulp en begrip!!!

Prettig duidelijk zakelijk en.

Prettig duidelijk zakelijk en informatief. Vlot geregeld. Gewoon top

Laan van Waalhaven 442