Betrouwbaar en vakkundig

Ik ben door de professionele medewerksters van NKC ontzettend goed geholpen. Zij hebben mij geadviseerd bij het kiezen van de juiste lening met de laagst mogelijke kosten. Na het invullen en opsturen van de benodigde documenten had ik het geld de volgende dag op mijn rekening staan. Echt super! Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

Goed hulp

Goed hulp, telkens telefonisch contact, ook mee zitten denken aan de huidige situatie en nieuwe situatie. Top hulp.

Service gericht

Erg tevreden over vriendelijke, snelle zeer service gericht afhandeling. Ik voelde mij als klant zeer serieus genomen.

Behulpzaam en met respect behandeld .

Behulpzaam en met respect behandeld gr.Chris

Erg professioneel !

Echt super aardige mensen ! En als ik belde werd er gelijk actie ondernomen duurde even voordat de aanvraag erdoorheen was maar dat was meer de schuld van de bank. En als ik belde wist ook iedereen van het dossier af hoefde niet dubbel mijn verhaal te doen kortom echt een super bedrijf

Super service

Super service, goede begeleiding en afhandeling

Ik ben zeer professioneel geholpen

Ik ben zeer professioneel geholpen en mijn aanvraag is snel afgehandeld waardoor ik direct kan starten met mijn verbouwing.

Ze hebben me verrast hoe ze te werk .

Ze hebben me verrast hoe ze te werk gaan! Zo professioneel, snel, vriendelijk en meedenkend ben ik nog nooit tegen gekomen. Er moet zeker een jong scherp geest achter zitten die totaal anders denken en doen in vergelijking met andere organisaties. Ze nemen gelijk actie en als ze van je wat nodig hebben of er is iets veranderd bellen ze je gelijk en niet zoals anderen per email of helemaal niets laten horen. Ik raad iedereen aan voor N.K te kiezen want ze zijn top. Tevens kunt je ook een Overlijdensrisicoverzekering afsluiten. Bedankt aan alle medewerkers van NKC.

In zeer korte tijd en zonder .

In zeer korte tijd en zonder tegenvallers is alles naar wens verlopen. het Nederlands Krediet Collectief maakt in ieder geval waar wat ze beloofd.

De reactietermijn was heel snel.

De reactietermijn was heel snel. Ik had de checklist goed doorlopen en kreeg binnen een dag al groen licht. Het geld stond dezelfde dag al op de rekening.

Volledig, duidelijk en snel!

Vriendelijk personeel, duidelijk en snel. Volledig qua informatie en de rente is ook prettig. Al met al een aanrader.

de medewerkers zijn vriendelijk en .

de medewerkers zijn vriendelijk en hulpzaam.

Netjes snel en duidelijk,zeker voor .

Netjes snel en duidelijk,zeker voor iedereen aan te raden

prima geholpen

prima geholpen. snel en duidelijk.

Alles binnen een week geregeld.

Alles binnen een week geregeld. TOP GEDAAN!

Heel goed, fijn en vriendelijk geholpen. Snelle handelingen en duidelijke communicatie.

Prettige medewerkers die je alles kunt .

Prettige medewerkers die je alles kunt vragen. Zijn probleem oplossend en denken met je mee. Zeer goed te woord gestaan. Een aanrader.

Je wordt goed begeleid bij dit bedrijf .

Je wordt goed begeleid bij dit bedrijf en als je met vragen blijft zitten kun je mailen bellen krijg je direct antwoord en ze geven hele goede adviezen

na aanvraag overname lening is er .

na aanvraag overname lening is er duidelijk en uiterst vriendelijk contact geweest over de telefoon en mail en is alles snel rond gemaakt de Service is uit stekend en zeker een aanrader

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling, wordt veel werk uit handen genomen. Binnen 3 dagen alles geregeld

Ik ben heel erg tevreden over het tot .

Ik ben heel erg tevreden over het tot stand komen van mijn lening waren goed bereikbaar en duidelijk en reageerde heel snel op de e-mails fijne mensen om mee te spreken

Echt 100% tevredenheid, Top

Ik ben echt goed geholpen door deze mensen, ze hebben echt zich voor mij ingezet. Ik zou iedereen het aanraden om het via hun te doen

Vriendelijk en behulpzaam personeel met .

Vriendelijk en behulpzaam personeel met een goede uitleg. Fijn te ervaren dat zij mee helpen denken in jouw situatie.

Wil jullie super bedanken voor de .

Wil jullie super bedanken voor de waanzinnige goede hulp kan nu eindelyk heerky en zorgeloos gaan leven dank zei jullie

ik zou ieder een naar julie toe sturen .

ik zou ieder een naar julie toe sturen julie helpen de mensen heel goed wij zijn heel te vreden

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag