Goede en duidelijke communicatie. Zelfs als zzp kun je hier een krediet krijgen.

Ik beveel dit bedrijf aan anderen

Ik beveel dit bedrijf aan anderen. Goede service!

Een uitstekend krediet verlener met .

Een uitstekend krediet verlener met snelle afhandeling. Nadat ik de gewenste papieren opgestuurd had was de lening binnen 1 week geregeld en stond het bedrag op mijn rekening. UItstekende service, zeer vriendelijk geholpen.

NKC - custoemr friendly and proffesional

NKC - first of all customer friendly and proffesional, taking action very fast and arranging everything on time, very good communication, lot of help/advise in choosing the right product by a customer. I am very satisfied with NKC services and I can recommend it to everyone.

een cordate en corecte informatie wat .

een cordate en corecte informatie wat je van het krediet collectief kreeg

vriendelijke medewerkers die goed .

vriendelijke medewerkers die goed advies geven ik raad het iedereen aan

Zeer goed geholpen door Tamara

Zeer goed geholpen door Tamara, heb het als zeer prettig ervaren

Zeer vriendelijke medewerkster!!

Zeer vriendelijke medewerkster!!

Mijn contact met mw. Tamara Blommaert

Mijn contact met mw. Tamara Blommaert van NederlandsKredietCollectief is door mij als zeer prettig, behulpzaam en klantvriendelijk ervaren. Zij was zeer duidelijk in haar uitleg bij mijn vragen en tevens heeft haar reactie snelheid mij aangenaam verrast. Tijdens contacten bij andere aanbieders heb ik daar een duidelijk verschil in kunnen constateren. Zij gaf mij het gevoel dat de klant koning is, met in acht neming van het doel van het bedrijf waar zij voor werkt. op een schaal van 1 tot 10 zou ik haar zeker een 10 geven! Ik zal haar bij vrienden en kennissen zeker aanbevelen!

Hele fijne samenwerking

Hele fijne samenwerking. Je word constant geinformeerd. Ontzettend netjes dat er altijd gevraagd word of er gelegen gebeld word. Zeer professioneel en super aardig. Ook heb je een eigen beoordelaar. Chapeau

Duidelijk en klantvriendelijk.

Goed advies en duidelijke uitleg over de mogelijkheden. Bij telefonisch contact geen wachttijden maar direct contact.

Enthousiaste medewerkers van Nederlands .

Enthousiaste medewerkers van Nederlands krediet. Medewerkers staan je vriendelijk te woord, staan achter hun producten en halen alles voor je uit de kast, en ondernemen gelijk actie bij onverwachte situaties. bedankt voor de goede en snelle service

Oplossingsgericht denken!

Financi�le instellingen gaven me geen lening ondanks het feit dat mijn inkomen voldoende was. Probleem was de bron van mijn inkomen. NKC dacht met me mij en kwam met de oplossing. Super bedankt voor het meedenken. + Vriendelijke medewerkers + Kundig + Voldelig voorwaarden + Effici�nt + Snel + Doorzetters

Het is heel spijtig achteraf,na .

Het is heel spijtig achteraf,na afsluiten van de overeenkomst, te vernemen dat de lening over meerdere termijnen kon worden afgesloten. Verder had wat duidelijker gecommuniceerd kunnen worden dat een doorlopend krediet voor onze doelgroep niet mogelijk was. Hierdoor voel ik me enigszins misleid. Gaarne meer info over hoe nu verder de lening wordt gehandeld. Reknr met info over betalingen en bankstand.

Adequate en een snelle afwikkeling

Adequate en een snelle afwikkeling, prima geregeld!

Helder.

Vriendelijk, helder, snel en een nette afhandeling.

Vlot en kundig de aanvraag behandeld.

Vlot en kundig de aanvraag behandeld.

De menselijke variant

De vriendelijke, adequate, professionele en bovenal menselijke benadering die men mij heeft gegeven gaf voor mij de doorslag om met hen in zee te gaan.

super goed geholpen ben blij mee dat .

super goed geholpen, bent blij mee dat jullie mij heeft kunnen helpen. vriendelijke personeel aan de telefoon kan niet beter super goed

op basis van de gesprekken die ik met .

Op basis van de gesprekken die ik met uw medewerkers heb gehad kan ik aangeven dat er zeer effici�nt gewerkt wordt. de medewerkers zijn correct en vriendelijk. Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling en behulpzaamheid. Wat mij opviel is het meedenken over wat de persoonlijke situatie en betreft de adviezen die worden geboden. Top !

Korte beslislijnen

Korte beslislijnen, duidelijk en snelle service. Binnen enkele dagen alles rond.

Zeer goed bereikbaar

Zeer goed bereikbaar, prettige en duidelijke communicatie en binnen 3 dagen pl geregeld! Veel dank dames!! Mike

Super geholpen en enorm persoonlijk!

Super geholpen en enorm persoonlijk! TOP bedrijf

prima geregeld en goede serviceen goed .

prima geregeld en goede serviceen goed contact

Goed en snel afgehandeld.

Goed en snel afgehandeld.

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag