Prima Open, eerlijk ge�nformeerd. Aanbieding waargemaakt.

goede dienstverlening

Correcte afhandeling en duidelijke communicatie. Alle formaliteiten werden snel en effici�nt afgehandeld.

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling, duidelijke uitleg. Je wordt volgens afspraak keurig terug gebeld door een vriendelijke dame. Kortom ik ben zeer tevreden en zou het inderdaad aanraden.

Vanaf het eerste contact tot aan het laatste contact alleen maar lof. Medewerkers zijn ge�nteresseerd, behulpzaam, begripvol en uiterst correct. Na aanvraag en het versturen van de benodigde documenten was alles snel geregeld. Goede uitleg en snelle afhandeling. Top!

Zeer professioneel

hele snelle, goede, prettige afhandeling! Zeer klantvriendelijk en correct. aanrader dus!!!!!

Altijd direct tijd geen wachttijden met .

Altijd direct tijd geen wachttijden met bellen. Erg netjes en betrouwbaar

Zeer Tevreden

Zeer Tevreden

Snelle en prima terugkoppeling over .

Snelle en prima terugkoppeling over stand van zaken en voortgang.

Prima geholpen

Prima geholpen. Alles is bij elk onderhoud, zowel telefonisch als mail duidelijk en zeer (klant)vriendelijk uitgelegd

Snelle duidelijke en meedenkende .

Snelle duidelijke en meedenkende adviseurs

Klantvriendelijkheid voorop

Nemen de tijd en proberen je echt zo goed mogelijk te helpen!

vriendelijke dames die je geweldig .

vriendelijke dames die je geweldig adviseren en helpen toppie

Open en eerlijke communicatie

Open en eerlijke communicatie. Denken ook met je mee.

Goede dienstverlener.

Het Nederlands Krediet Collectief neemt zich de moeite om een passende oplossing te vinden. Daar waar anderen het opgeven gaan zij door.

Duidelijk en eerlijk advies.

Duidelijk en eerlijk advies. Snelle afhandeling van de aanvraag.

Zeer snelle service en fijne .

Zeer snelle service en fijne medewerkers.

Goede Uitleg En Snelle AFHANDELING

Goede Uitleg En Snelle AFHANDELING. Niks verkeerds over te zeggen.

Snelle beoordeling

Snelle beoordeling, duidelijke uitleg en afhandeling.

Voor een verbouwing van onze badkamer .

Voor een verbouwing van onze badkamer en kleine schuld bij een warenhuis heb wij een lening nodig, maar deze konden wij bij de bank niet meer lospeuteren. En wij hebben geen familie die hier wonen en vrienden waren niet bereid ons al te veel geld af te staan. Op zoek geweest naar een geldschieter in vorm van lening en deze uiteindelijk gevonden bij het Nederlands Krediet Collectief. Ik wist niet dat het soms zo makkelijk kan zijn om een lening aan te vragen. Na een lang twijfel en slaap losse nachten en honderd zorgvragen die in mijn hoofd bonkt, heb wij toch de gegevens ingevuld. het Nederlands Krediet Collectief gaat vervolgens kijken of zij een lening aan kunnen bieden. Zij vergelijken het aanbod van verschillende banken, waardoor wij ook nog eens een lening kreeg aangeboden met een aatrekelijke rente, Binnen een paar stappen kunnen wij dus al een lening afsluiten, vriendelijke mensen, meedenken, duidelijk taal, Ideaal als je het mij vraagt. Ik ben zeer tevreden, namens mijn gezin dank jullie wel voor alles. M A Youssfi Zwaanshoek

NKC heeft mij gigantisch geholpen

NKC heeft mij gigantisch geholpen. Altijd vriendelijk en meedenkend! wat vooral fijn was is de snelle afhandeling.

erg goed geholpen om te kunnen kijken .

erg goed geholpen om te kunnen kijken of we met meerder leningen samen 1 bedrag kunnen maken, zochten het goed uit en had ook echt de tijd om samen eruit te komen.

Heel goed in de omgang .plus het uit legen de hele gang van zaken.super

Ik ben zeer tevreden met de service van .

Ik ben zeer tevreden met de service van het Nederlands krediet collectief. Rick heeft mij super goed geholpen en had geduld zodat ik alle juiste papieren kon aanleveren. Ik ben erg blij. Dit is zeker een aanrader.

Uitermate tevreden

Ik ben zeer tevreden met de dienstverlening van het NKC. Telefonisch wordt je als klant vriendelijke bejegend, vragen/verzoeken worden meteen opgepakt en afgehandeld. Wachttijden voor telefonisch contact zijn (in mijn ervaring) bijna nihiel; vrijwel meteen is een medewerker beschikbaar. Ik zou het NKC zeker aanbevelen aan bekenden die financi�le ondersteuning bij wijze van leningen nodig hebben.

Mijn compimenten voor rick

Mijn compimenten voor rick Met zijn Aanhoudende wind is het toch gelukt om de lening rond te krijgen. Wij zijn ook erg blij dat we kunnen verbouwen Dankje Vriendelijk groet G. Mast

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag