Ik ben via internet achter de naam van .

Ik ben via internet achter de naam van uw bedrijf gekomen. Hebt gebeld kreeg Tamara aan de lijn ik heb mijn probleem voorgelegd aan haar, en zij ging gelijk aan de slag met de nodige informatie die zij van mij nodig had. Gelijk ook omgekeerde ik wilde ook weten hoe ik geholpen kon worden. En ja binnen twee dagen was het al inorde. Ongeloofelijk maar waar. Samen met haar collega zijn naam ben ik wel kwijt. Maar in elk geval zij hebben mij heel goed geholpen met raad en daad. Geweldig van hun. Dank jullie wel.

Goede en duidelijke uitleg en daarnaast .

Goede en duidelijke uitleg en daarnaast een snelle afhandeling !

Uitstekend bedrijf!

Uitstekend bedrijf!! geen bereau cratische vragen , binnen 2 weken had ik me krediet en dit alleen door mailverkeer ook goed begeleid. Mail wordt direct beantwoord en tel geen wachtrij .

De mensen zijn correct

De mensen zijn correct, klantvriendelijk en zeer behulpzaam om een extra stapje voor een klant te doen. Top. Cijfer een 10.

geweldig geholpen om alles voor elkaar te krijgen met de lening een 10

geweldig geholpen om alles voor elkaar te krijgen een 10

Zeer behulpzaam

Zeer behulpzaam, netjes behandeld, afspraken steeds keurig nagekomen. Positief afgehandeld.

Mijn complimenten

Heel goed contact en mensen die echt met je meedenken en heel erg vriendelijk, alles super snel en goed geregeld!!

Goede contacten snelle afwerking

Goede contacten snelle afwerking

Persoonlijk

Persoonlijk, behulpzaam, eerlijk en meedenkend

super service

super service, paar belletjes en paar emails en ik heb een besparing gerealiseerd van euro 11.000 top!!!

Super snelle afhandeling

Super snelle afhandeling, zeer duidelijk en uiterst vriendelijk ! Groet Fam. van der Vennen

snel en goed geregeld

snel en goed geregeld

Onze inkomenssituatie was niet .

Onze inkomenssituatie was niet standaard, maar dat was geen enkel probleem voor de medewerkers van het Nederlands krediet collectief. Met veel geduld en volharding wisten ze de laagst mogelijke rente voor ons te realiseren. Dankbaar!

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Snelle afwikkeling mail verkeer.

Aanrader

Prima service alles voorspoedig verlopen. Zeer tevreden

vriendelijk en vakkundig

is vakkundig opgepakt met een uitstekende en vriendelijke dienstverlening. Goed bereikbaar, snelle reactie met terugbellen of mailen,. prima!!!!

fijne begeleiding bij het samenvoegen .

fijne begeleiding bij het samenvoegen van mijn te dure kredieten

Meedenkend en betrouwbaar.

Goed meegedacht over hoe we de financiering zouden vormgeven een vertrouwd adres voor een eventuele nieuwe of volgende financiering

Goed en correcte behandeling.

Goed en correcte behandeling.

zeer tevreden

duidelijk, open, eerlijk, goede informatie ,snel,

Is gewoon goed.

Is gewoon goed. Goed advies uitgebracht en heel klantvriendelijk. Ook het contact via telefoon en mail was steeds duidelijk

Zeer correcte medewerkers die weten .

Zeer correcte medewerkers die weten waar ze mee bezig zijn. Houden zich aan de afspraken voor een terugbelverzoek of mailen bij geen gehoor binnen een uur terug. Snelle afhandeling van de stukken. Nederlands Krediet Collectief is zeker een aanrader

Zeer professioneel geadviseerd

Zeer professioneel geadviseerd, erg blij met de hulp

Mensen die daar werken zijn zeer .netjes en behulpzaam

Mensen die daar werken zijn zeer hulpvaardig. Doen hun best voor je en geven echt het gevoel iets voor je willen doen en betekenen. Rick heeft me super geholpen.erg behulpzaam en beleeft.

zijn erg bereidwillig

zijn erg bereidwillig geduldig ,vriendelijk