Geweldig hie snel en hoe behulpzaam ik ben geholpen. In 1 dag was alles geregeld. Van aanvraag tot offerte tot akkoord. Helemaal top. Een aanrader!!!

super

Goed geregeld en een vlotte behandeling

Goed en helpen mee te denken naar .

Goed en helpen mee te denken naar oplossingen .

Prima geholpen

Prima geholpen

Uitstekende professionele en .

Uitstekende professionele en vriendelijk personeel. Bedankt nog Tamara,voor de snelle en goede hulp. Mvg Robert Smits

Prima geregeld

Wat vooral opvalt, als je telefonisch contact hebt, is dat de mensen gelijk weten waar het over gaat. Niet een onpersoonlijk callcenter, maar gewoon gelijk goed geholpen. Advies was prima, dienstverlening prima. En wat vooral prettig is: Een snelle en soepele afwikkeling, ondanks dat er best wat aan informatie heen en weer moet.

In eerste instantie gelijk akkoord .

In eerste instantie gelijk akkoord later blijkt nog al wat haken en ogen Terwijl de inkomsten er tegen over prima zijn

We zijn ongelofelijk verbaasd hoe snel en klantgericht het Nederlands Krediet Collectief onze aanvraag heeft behandeld. Ze waren duidelijk en zeer effici�nt in deze behandeling. Wij kunnen een ieder het Nederlands Krediet Collectief aanbevelen.

Uitstekend ge�nformeerd

Uitstekend ge�nformeerd. Geen vraag van mij was teveel. Ik ben goed op de hoogte gehouden. Ga zo door. Mijn complimenten.

snel geholpen

heel fijne parsonel

Zonder veel gestelde vragen en stappen .

Zonder veel gestelde vragen en stappen werden de behandeling snel afgehandel.

Alles was duidelijk

Alles was duidelijk. Korte lijnen. Ook gekeken welke rente goed bij ons past.

Uitstekend en vriendelijk en veel geduld

Uitstekend en vriendelijk en veel geduld

Zeer vriendelijke mensen , word goed en snel geholpen.

Zeer vriendelijke mensen ,

Uitzonderlijk betrokken

Uitzonderlijk betrokken, zowel per mail als telefonisch. Alles heel snel geregeld in 14 dagen Nederlands Krediet Collectief kan ik iedereen aanraden!

Een prima uitleg van de voor en nadelen .

Een prima uitleg van de voor en nadelen van het aangaan van een krediet. Verder snelle en duidelijke manier van afhandeling.

We hebben de aanvraag via de website .

We hebben de aanvraag via de website ingediend en nog geen 5 minuten later was er al telefonisch contact. Er wordt snel geschakeld en de informatie is helder. Onze speciale dank gaat uit naar adviseur Chris. Bedankt voor de goede uitleg.

Positief verrast

Ik ben deskundig en snel geholpen op een professionele manier. Na een goed gesprek ben ik prima en duidelijk geadviseerd ook met het oog op verzekeringen eventueel om niet in de problemen te komen tijdens de looptijd van de lening. Ik kon dit bedrijf niet maar ben positief verrast hoe ik ben geholpen.

We zijn heel prettig te woord gestaan .

We zijn heel prettig te woord gestaan door Rick. Ook snelle reacties van hun uit en een zeer snelle offerte. In de offerte stond alles in duidelijke taal vermeldt. Ook een hele goede rente. Een hele snelle afhandeling, we hadden het geld binnen een paar dagen op de rekening staan. Een echte aanrader!!

snelle vriendelijke service

snelle vriendelijke service

prettige en geduldige medewerkers .

prettige en geduldige medewerkers hebben mij duidelijk kunnen doen beslissen met deze overeenkomst wij zijn er dan ook zeer tevreden mee aanbevelen aan ieder zal ik zeker doen.

Fijne en vlotte afhandeling van onze .

Fijne en vlotte afhandeling van onze aanvraag. Snelle communicatie en eenvoudige aanvraagwijze. NKC denkt met je mee en past je wensen aan op je leefsituatie.

Service

Een snelle en duidelijke service. Vriendelijke behandeling. Goede adviezen

Zeer snelle en duidelijke afhandeling!

Snelle service, duidelijke uitleg,snelle acties en reactie op emails en vragen.

uitstekend.

men zegt wat men gaat doen en vooral men doet wat ze zeggen.

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag