Uitstekende dienstverlening

Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening. Snelle afwikkeling, duidelijke communicatie en goede dienstverlening.

Zeer deskundig en geduldig personeel

Echt een aanrader! Zeer vriendelijk en professioneel bedrijf! Erg behulpzaam & geduldig personeel !!!!! Fantastische service

goed geregeld

Ik heb goede ervaringen tot nu toe, snel to the point en correct

Service-verlening Nederlands Krediet Collectief

In vergelijking tot afhandeling door andere dienstverleners was het was een grote verademing om met het Nederlands Krediet Collectief zaken te doen. NKC houdt zich aan de afspraken, je wordt netjes te woord gestaan en wordt direct een follow-up mail gestuurd. De 5 sterren zeer zeker waard!!!!

Tevreden

Snel, klantvriendelijk

snelle service

Binnen 1 week was alles geregeld Super

Klantgerichtheid en service staat hoog in het vaandel bij NKC!!

Bij NKC word er naar je geluisterd naar je persoonlijke wensen. Ik ben van begin af en aan heel vriendelijk geholpen door de klantenservice! In het lopende traject door de acceptant bij NKC "RICK" ben ik uitmuntend geholpen! RICK heeft zich bewezen naar mij dat er nog steeds mensen zijn die zich voor de klant inzetten om je dromen te verwezenlijken! ! RICK en de klantenservice van NKC hartstikke bedankt, en voor de goede service! En ik raad een ieder aan die zijn dromen wil verwezenlijken, om is contact op te nemen met NEDERLANDS KREDIET BEDRIJF BV. BEDANKT! !

Prima begeleiding

De informatie die zij geven en vragen zijn helder en kan allemaal via de email. De verwerking van alles gaat zeer snel en de afhandeling van alle zaken worden overlegt en keurig geregeld.

TOP TOP TOP!

Harstikke bedankt :)

we zijn geweldig geholpen

we hadden geen betere financierings maatschappij kunnen vin den

We zijn heel goed geholpen door het Nederlands Krediet Collectief. Goede voorlichting en snel geregeld!!

perfect

wordt netjes afgehandeld bedankt

Snel,eenvoudig ,duidelijk

Het verhaal was duidelijk. Mooi overzicht. Na insturen gegevens ,snelle goedkeuring. Toen meteen geld ontvangen. Al met al binnen drie dagen.

vriendelijke service

klantvriendelijkheid perfect

Snel en correct

Het Nederlands Krediet Collectief heeft mijn aanvraag snel en correct afgehandeld.

Super geholpen...

Heel netjes en proffesioneel geholpen.. heel snel afgehandeld ..

Snel, en duidelijke uitleg

Binnen 48 uur geregeld, en netjes alle vragen beantwoordt.

uitstekend vooral door Tamara vanaf begin tot het eind heeft ze heel goed geholpen

ik ben heel goed geholpen dienstverlening service contact alles was prima. Bedankt voor de moeite.

Vakkundig en de goedkoopste!

Klasse service van dit bedrijf. Bestaande lening flinke besparing op kunnen realiseren. Daarnaast goed advies gekregen inzake onze verbouwings wens en de financierings mogelijkheden. Snelle afhandeling, geen gedoe, begrijpbare uitleg van adviseurs. Dik tevreden!

Uitstekend!

Goeie informatie ontvangen over de gevraagde lening. Snelle afhandeling en antwoord op mijn vragen.

Klantvriendelijk gericht

Ik ben heel tevreden hoe ik geholpen ben door nederlands krediet collectief. Ze doen goed werk voor de klant

Tevreden!

Wij zijn zeer tevreden over onze kredietaanvraag bij het Nederlands Krediet Collectief. Goed advies en snelle afwikkeling.

Zo netjes

Ze hebben me zo netjes en correct behandeld en met me meegedacht. Super gewoon

Oversluiten leningen

Goede en snelle service en informatie

Zeer open en hulpvaardig en zeer snel..

Nederlands Krediet werkt hoe eigenlijk de geldwereld moet zijn.Zeer open, geen kleine lettertjes,Zeer overzichtelijke overeenkomst, leest heel makkelijk op zijn Nederlands.En zeer snel geregeld, ongelooflijk! Vriendelijke mensen en geen stofzuigerverkopers die we in verleden gewent zijn van financi�le instellingen. Echt een aanrader.En een lage rente ook nog!

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag