Eerlijke en goed ge�nformeerd

uitstekend geholpen

Goed geholpen, steeds netjes op de hoogte gehouden. Zeer tevreden

Prima service, netjes en snel geholpen

Netjes geholpen, hebben echt moeite gedaan om mij te helpen.

Goede service. Ik had mijn auto in de prak gereden en zat dus zonder auto. Geld was op tijd bij het autobedrijf, waardoor ik binnen een week mijn nieuwe auto op kon halen. Bedankt voor uw medewerking!

zeer tevreden Tamara heeft ons goed geholpen

To the point

Fijn contact, To the point, respectvolle benadering. En vlotte afhandeling. Een verademing na dat ik twee weken dubbele stukken heb moeten opsturen naar mijn eigen bank.

perfect

prima en snel geregeld goede uit leg over de lening en goede begeleiding

Super goede snelle service

Heel duidelijk, snel, meedenkend en vriendelijk! Ik werd goed geholpen bij het maken van de goede keuze. Alles werd duidelijk uitgelegd en werd snel geregeld. Ik ben er zeer over te spreken en kan het iedereen aanraden!

Snel en keurig!

De communicatie was soepel en duidelijk. Binnen 4 dagen was alle geregeld. Dus ik ben super blij!

niet compleet

er zouden 4 leningen terug gebracht worden tot twee dit is tot op heden nog niet gebeurt

Goed en prettig geholpen

Bekwame medewerkers

Geweldig !!!

Zeer goed advies gekregen en heel duidelijke uitleg. Vooral zo doorgaan.

Prima geholpen!!

Wij zijn door Nederlands Krediet Collectief prima geholpen, zij denken echt met de klant mee en doen alle moeite om voor de klant meeste geschikte oplossing te vinden.

Never give up...

Deze mensen zullen doorgaan tot er resultaten zijn,echt super en zijn er voor iedereen.

Goede service.prima voor elkaar

Vriendelijke medewerkers en bereid om te helpen

wat ik ervaren heb zijn het deskundige en ervaren mensen

duidelijke service

Pro actieve benadering waar goed wordt meegedacht met mij. Al met al dik tevreden en zal NKC aanraden bij vrienden/familie.

Je wordt discreet en goed behandeld er wordt meegedacht over de verschillende mogelijkhede

Super vriendelijke en snelle service

Goed en eerlijk advies, snelle afhandeling

Perfect geregeld allemaal, snel en vakkundig.

Aangezien de rente lager was kreeg ik de optie om het aan te passen. Fijn dat men meedenkt met de klant voor lagere maandlasten. Alles was snel geregeld. Bedankt!

Geen gedoe, maar direct!!

De telefonische contacten, die ik had, waren vriendelijk, zonder te veel woorden.Geen ovebodig gebral, zoals dat vaak het geval is bij hele grote instanties. Men wist direkt waar het over ging. De documenten zijn duidelijk en de afhandeling supersnel!!

Eerlijke prijs en zeer vriendelijke en vakkundige medewerkers

Oversluiten doorlopend krediet

Adviseurs nemen de tijd en geven duidelijk uitleg. Kortom: Prima advies met een zorgvuldige afhandeling.

Zeer behulpzaam

We hadden snel geld nodig om de verbouwing van onze schuur te bekostigen. Goede condities, duidelijk en helder. Zeer klantvriendelijk geholpen.

Top servies . Ben zeer tevreden !

Heel behulpzaam , vriendelijk en professioneel .

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag