Vriendelijk behandeld ,vragen goed uitgelegd , goede communicatie...

Ik werd heel goed en duidelijk gehoplen

Goed, snel en vriendelijk behandeld!

goede service

geeft goed advies en informatie alles wordt snel geregeld

Snel, accuraat, en servicegericht!

Mijn persoonlijke ervaring over Nederlands Krediet Collectief is zeer positief: snel, accuraat en servicegericht! Medewerker dacht mee en bood meerdere alternatieven met ieder zijn plussen en minnen. Ik beveel ze dus van harte aan!

ik ben een tevrede klant dankzij N K C

IK BEN STEEDS GOED TE WOORD GESTAAN EN ALLES SNEL EN GOED PER AMAIL THUIS DUS EEN DIKKE VOLDOENDE.

lening was lager dan ik wilde.

resultaat was minder dan ik hoopte ,wel goede begeleiding .

Klantvriendelijk en efficient

Uitermate prettig contact met de medewerkers van het Ned.Krediet Collectief.Ze gaven me direct het gevoel dat het een bonafide instelling is en dat mijn aanvraag met zorg en accuratesse behandeld wordt.

Vlotte afhandeling

Vlotte afhandeling, duidelijk en vriendelijk.

netjes , correct en vriendelijk geholpen

netjes , correct en vriendelijk geholpen

correcte behandeling

We zijn correct geholpen en hebben alle moeite voor ons gedaan om de financiering rond te krijgen.

Zeer snelle afhandeling, duidelijke uitleg en vriendelijke, kundige mensen!

Binnen een week hebben wij het gevraagde bedrag op onze rekening bijgeschreven gekregen. Zeer snelle afhandeling, mensen nemen de tijd voor je vragen en leggen alles duidelijk uit. Topbedrijf!

heel goed en vriendelijk behandeld met alle vragen

heel goed en corect

Goede informatie en zeer behulpzaam en een vriendelijke benadering.

Je word vriendelijk en informatief benaderd. De klantvriendelijkheid is uitstekend, men neemt de tijd voor je op een rustige wijze. Men geeft een goede uitleg en waar het nodig is help men om samen naar een goede mogelijkheid te zoeken.

Vriendelijk en effici�nt

Vanaf het moment van offerte-aanvraag ben ik stap voor stap bijgestaan door de uitermate vriendelijke dienstverleners van het NKC. Een kwestie van het invullen van de aanvraag, uploaden van bewijsstukken en enkele dagen later bevestiging van de uitbetaling van mijn persoonlijke lening. Geen hoge drempels, omslachtige procedures. Geen negatieve dingen aan te merken.

perfect

ik vind het zeer goed!!

Ik ben ontzettend blij dat het zo snel is afgerond

Prima geholpen echt heel tevreden ik zou u graag aan bevelen

Zeer tevrede

Super snel en goed geholpen in een woord zeer tevreden

Heel tevreden

Ben heel tevreden hoe het is gegaan

Goede service en snelle afhandeling ;-)

Ik heb bijzonder goede ervaring bij NKC. Goede en nette service en snelle afhandeling van zaken!

Heel vriendelijk behandeld

Zeker een aanrader alles goed uitgelegd en afgehandeld

Enorm tevreden

Snelle reactie en afhandeling, dienstverlening volledig en goed uitgebreid ge�nformeerd.

Goede Service

Een snelle afhandeling zonder steken te laten vallen. Ben nog gebeld om onduidelijkheden uit te leggen wat in mijn voordeel heeft geholpen.

goed benadert

we zijn tevreden goed geholpen

Aanbevelendwaardig bedrijf

perfecte service en vriendelijke meehelpende en meedenkende medewerkers

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag