Informatie verstrekking

Heldere en duidelijke informatie

Super goede klantenservice !

Het ging vlug en in eenkeer goed !

profesioneel

zeer goed geholpen en snel afgehandeld

Moeilijke tijd, maar kan nu weer vooruit kijken

Nergens was iets mogelijk maar NKC maakte het wel mogelijk. Mijn lening omgezet in een lening met een eerlijk perspectief voor de toekomst. Lagere rente , daardoor een kortere aflostijd,

eer dat alles rond was duurde een beetje langgoed

Alles goed geregeld!

Zeer goede service, vriendelijk en correct!

Alle wordt goed bekeken waarna ze met een goed voorstel komen met de juiste en goede adviezen. Ze zijn niet opdringerig en leggen alles rustig uit en geven de klant het gevoel dat ze ertoe doen.

servicegericht, klantvriendelijk en oplossingsgericht

De medewerkers waren zeer correct en hulpvaardig met het zoeken naar de juiste krediet voor mij. Een negatief antwoord op een kredietaanvraag was voor hen niet voldoende en zochten tegelijk naar een andere mogelijk om de klant toch een krediet te kunnen verstrekken. Dan is dit bedrijf voor mij een bedrijf wat met zeer kundig personeel aan het werk gaat om de klant tevreden te stellen. top gewoon. met vriendelijke groet, Debby Hendrikse

nederlands collectief

super in every aspect!

Hele goede service en ze zijn altijd bereid om je vragen te beantwoorden. Het duurde bij ons langer dan verwacht en daar kregen we netjes een mail over

Snelle afwikkeling van aanvraag

Ik was positief verrast hoe snel mijn aanvraag was afgehandeld. Mijn persoonlijke lening was zo ongeveer binnen een dag geregeld.

Snelle afwikkeling.

Een professionele organisatie die de zaken goed en snel regelt.

Snelle en goede service

Wij zijn snel en accuraat geholpen

Vie ltoch enigzins tegen

Er staat 2 dagen voor de beoordeling en daarna zou het binnen 2 dagen op de rekening staan.Helaas heeft alles bijna 3 weken geduurd

Ongelooflijke goede en snelle service !

uitstekend geholpen

goede duidelijke en vriendelijk behandeld

Geen woorden maar daden...

Vriendelijk, eerlijk, snel. Top!!

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk, duidelijk en geduldig

lening v dam

het is goed geregeld

Heb er geen spijt van.

Sinds het eerste moment van de aanvraag tot het laatste moment ben ik heel goed geholpen door de medewerkers (sters) en ben vol lof over het manier om met de klanten te gaan. Petje af voor de hele staf.

Top service en deskundig advies! !

Zeer klantvriendelijk. Je krijgt deskundig advies en je krijgt gevoel dat klant centraal staat. Top service dus.

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag