Uitgeknepen en half afgemaakt.
Groot en mooi bedrijf, ze hebben het juiste merk en het lijkt wel alsof 'ze' denken dat de verkoop op dat moment vanzelf gaat. tevreden klanten hoeft niet perse.
Aankoop, Outlander 2011 op lpg met 190.000km
-Bij aflevering was het meer zo van daar staat de auto en succes. Iets van uitleg wat er gedaan was en waar alle knopjes voor diende was er niet.
Na vragen heeft een andere (slimmere)verkoper mij geholpen met het linken van mijn telefoon aan de auto, hierbij kwam ik erachter dat alle oude telefoonnummers en adressen van de vorige verkoper nog gewoon in stonden, dit schijnt normaal te zijn. Ik heb deze later zelf moeten verwijderen.
- Ik heb niet afgedingt maar wilde als deal 4 nieuwe banden bij een auto van 9880 euro, Deze verkoper wilde nog net even dat ik 120 euro mee zou betalen, dat gaf mij een gevoel van uitknijpen, alsof ze rijk worden van mijn 120 euro.
- Nu is de auto afgeleverd met 4 nieuwe banden van gelijk profiel en merk/soort, waarvan 1 van een andere fabrikant, 1x poland en 3x japan, Hierdoor trekt de auto behoorlijk 1 kant op, zo afgeleverd is slordig. Dit verschil is te zien en dus bewust zo afgeleverd.
- Ik reclameerde bij de verkoper en deze wuifde het weg als "het is toch een nieuwe band" lijkt mij niet netjes en voel mij toch wel ........
(weet zeker dat de band het probleem is daar ik ze even kort verwisseld heb met een achterband)
- De achterste schokdempers zijn slecht, ook dit heb ik aangegeven, maar is uiteraard discutabel.
Ik heb een afspraak staan om eea op te gaan lossen, ik ben erg benieuwd hoe zij met mijn 'klachten' omgaan.
btw; In de advertentie stond dat deze auto afgeleverd kon worden met 6mnd bovag garantie, toen ik daarover begon kon dat volgens de verkoper niet vanwege de km stand, toch door praten en vragen 3 maanden garantie gekregen waar ik overigens wel extra voor betaald heb.