Mooie camping

Alles goed geregeld

Erg leuke camping

Nette camping, de campingplaats met privé sanitair was top! Douche ruim en lekker warm water. Voor kinderen genoeg te doen.

Mooie camping

Mooie camping met genoeg te doen voor de jeugd. Ruime plekken. Schoon sanitair. Wel aantal faciliteiten buiten gebruik.

Wij hebben fijne rustige dagen gehad

Alles was goed verlopen. Service was super . Jammer dat buitenzwembad vanwege problemen met de pomp . Niet open is gegaan .

Super camping!!

Genoeg ruimte, rust, veel te doen voor de puber kids. Afwisseling bomen en open ruimte voor de zon. Misschien sommige plekken wat minder hele grote bomen. Wij stonden mooi.

Fijne camping!

Wij hebben het heerlijk gehad in de meivakantie. Simpel maar prima zwembad om je te vermaken. Ook voor de aller kleinsten. Mooi binnen verblijf en veel speelruimte voor de kinderen. Ook buiten heel veel te doen! Dus voor kinderen echt een aanrader. Goed onderhouden en groot aanbod in de camping winkel. Aanrader, ik zou terug gaan.

Fijne vakantie gehad. Ideaal dat we MIVA privé sanitair hadden. Lekker rustige plek. Leuke faciliteiten en leuke animatie.

Van alle gemakken voorzien

Kinderveld was top. Super overzichtelijk, ruime plaatsen. Toiletgebouw meteen om de hoek en ruim en proper. Hele camping is schoon en opgeruimd. Goede ervaring!

Fantastische camping

Met twee jonge kinderen een fijne camping. Toiletgebouwen zagen er schoon en heel netjes uit. Animatie en het zwembad waren de favorieten voor onze kids. Zeker tot de volgende keer!

Supercamping

Heerlijke camping met alle faciliteiten aanwezig voor jong en oud.

Zeer goede camping met alle voorzieningen voor jong en oud.

Goed en snel internet. grote percelen. Mooie omgeving. Goed restaurant. Zeer veel activiteiten voor kinderen en pubers. Overdekt zwembad. We hebben genoten.

Heerlijk

Een heerlijk weekendje gehad. Veel te doen voor de kinderen , dat al zonder animatieteam. Leuke plaza, heerlijk ijs, fijne winkel. Alleen de dinerkaart van het restaurant vonden we beetje weinig keuze en ook niet de standaard dingen erop. Als moeilijke eter word het dan al lastiger.

Top camping

Heerlijke tijd gehad in de Schatberg

Heerlijke dagen gehad op de Schatberg. Superaardig personeel, perfecte faciliteiten waarbij vooral het zwembad en het meer in de smaak vielen bij de kinderen!

Het was prima

Het verblijf was prima hebben een mooie vakantie gehad het was zeker de moeite waard.

Fijne vakantie gehad. Leuk animatieteam veel te doen voor jong en oud

Super camping

De camping is super ook voor tieners is er veel te doen, enige min punt is dat de sanitaire wat vaker mag worden schoongemaakt. Voor de rest is er van alles te doen en te krijgen voor iederen leeftijd.cortom wij hebben genoten.

geweldig

Geweldig park, doordat het park vrij groot is, zijn er ook heerlijk rustige plekken, met weinig verkeer. En overal leuke speeltuintjes voor de kinderen. Wat minder is, is de staat van het binnen zwembad, het bubbelbad is inmiddels buiten gebruik (ligt een vlonder op) en overal raken de kit naden los. De glijbaan heeft ook heel veel roest. Een goed onderhoud zou mijn advies zijn.

zeer geslaagde vakantie

over het algemeen weer een leuke vakantie. Enig minpuntje was het slechte wifi bereik op onze kampeerplaats, niet dat dit het belangrijkste van de vakantie was maar voor de kids was dit 's avonds een beetje een domper. Maar we komen sowieso nog terug !

Fantastische camping alles aanwezig voor iedereen

Camping plekken zijn goed voorzieningen zijn uitstekend en voor kinderen is het perfect.

Fijne camping

Met de camper een paar dagen heerlijk gestaan. Schone douches en toiletten. In de wasmachine ruimte is ook een (gratis) vaatwasser. Mooi park. Met kortingsbon vanuit de Schatberg lekker wezen eten bij het naastgelegen (op loopafstand) ABC restaurant. Op de schatberg zelf ook lekkere pizza gegeten. Uitgebreide winkel op het park.

Topvakantie

Zeer mooi en verzorgde accomodatie. Wij komen zeker terug.

Ik heb een top vakantie gehad bij jullie Volgend jaar komen we zeker nog een keer terug

Heerlijk

Kids tevreden ouders tevreden :)

Middenpeelweg 5

5975 MZ Sevenum