mooi weer was groot voordeel

Heerlijk gerelaxt . Maar het warme water bij de afwas is echt al jaren een drama dat ik naar de andere kant moest met de hele zooi. En oplossen ho maar nee een briefje excuus voor het ongemak duurt lang voor er warm water is nou gewoon geen warm water

Alles was prima. Echter heel jammer dat wanneer er iets is na sluitingstijd van de receptie, je met je verhaal nergens naartoe kunt. Bij ons was afgelopen zaterdag rond 20:45 uur het tv signaal eruit. Gemeld bij het restaurant. Die meneer kon daar natuurlijk ook niks mee. Maar wel heel erg jammer dat dit op dat moment niet wordt opgepakt. Het is natuurlijk geen nood, maar als de camping vol staat is het toch fijn als er iemand achterwacht zou hebben. Op alle andere campings in 25 jaar kamperen, altijd in een volle tijd een achterwacht.

Aangenaam

Mooi ,aangenaam. Genoeg dingen om te doen. netjes, vriendelijk.

Fijne dagen gehad

Wij hebben met twee gezinnen 5 heerlijke dgn gehad op jullie vakantiepark. Aandachts punten kunnen zijn: Wifi verbinding klapte er telkens uit en met de mobiele data van de telefoon hadden we ook niet veel bereik op de PIEK momenten wanneer er veel mensen op internet waren. Terrein ziet er gedateerd uit en kan een grondige opknapbeurt gebruiken. Van gras was maar gedeeltelijk gemaaid is, tot aan kuilen in straten. Het water het meer liet een vieze bruine gloed achter op de lijfjes van onze kinderen, dat was niet erg, maar wellicht kan hier naar gekeken worden?

Fijne camping

Fijne tijd gehad!

Alles bestens kommen seit Jahren

Alles bestens kommen seit Jahren - ABER Ihr müsst mal langsam was an den Sanitäranlagen machen! Die sind echt in die Jahre gekommen und viel zu dreckig!!!!! Egal wann wir da sind, ob viel oder wenig los ist. Die sind oftmals unterirdisch.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Voll, trotzdem ruhig und empfehlenswert für Kinder

Ich war das lange Wochenende mit den Kindern und Enkeln vor Ort. Anfahrt war ein bisschen tricky durch die Baustelle und Check Inn sehr gut. Die ganze Anlage hat mir gut gefallen, es war viel für die Kiddies geboten und es hat uns allen viel Spaß gemacht. Wir würden mit den Kindern bestimmt nochmal wiederkommen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Veel faciliteiten en mooie plaza.

Fijne vakantie gehad. Helaas staan seizoensplekken gecombineerd met trekkers/vakantie plekken. Dit had vooraf wel vermeld kunnen worden. Daardoor is de sfeer op het veldje heel anders. Mensen zijn er niet of praten alleen onderling. Wij zoeken echt de gezelligheid van een camping. Animatie was leuk. Prima zwembad (soms wel wat vies in de kleedhokjes), speelparadijs was voor de kids fantastisch. Overzicht van het park is wat rommelig zeker tussen de stacaravans/ chalets. Sanitair is keurig en van alle gemakken voorzien.

Rundum zufrieden

Es war ein schönes langes Wochenende. Unser Standplatz ( Hundewiese ) 100qm war super. Genügend Toiletten und Spülbecken waren vorhanden. Es war sehr sauber und gepflegt. Einmal ist und die Sicherung geflogen und das hat leider ein wenig gedauert, bis es behoben wurde. Das sollte nächste mal schneller passieren, da sonst Gefrorenes auftaut. Aber sonst sehr zu empfehlen, vor allem für Kinder. Schade dass wir bis einschließlich Montag buchen mussten.

Leuke Camping

Leuke camping met veel mogelijkheden voor jonge kinderen. Enige wat wij misten was wat animatie voor volwassen zoals bijvoorbeeld een bingo.

Altijd een leuke vakantie

Wij komen graag terug naar de schatberg. Kleine opmerkingen: * Helaas is het niet mogelijk om een tuinslang aan te sluiten op de kraan horende bij de campingplaats om zo mijn waterbak te vullen in de caravan. Nu moest ik met en gieter op en af gaan. * kledinghaken bij de toiletten, zodat ik mijn douchegerief of handtas kan ophangen. * Kledinghaken aan de wasruimte met privé wastafel. Ik kon helaas mijn handdoek en toilettas nergens kwijt.

Matige camping

Op veel plaatsen onverzorgd. Het gras was heel lang. De waterkraan op het veld hing half los. Stroom aansluiting was aan vervanging toe. Het toilet gebouw was verouderd werdt vaak schoongemaakt maar was nooit echt schoon. Vloeren trekkers ontbraken om de douche uit te doen na het wassen. Warm water kwam vaak niet uit de kraan en was slecht in te stellen.

Kwaliteit wordt minder

Diverse zaken die stuk/defect waren en we direct last van hadden (vaatwasser bijvoorbeeld)

Vielseitiger Campingplatz

Wir 2 Erwachsene und ein 11 jähriger waren im Mai in de Schatberg. Die Pazellen sind geräumig und bieten größtenteils Sonne und Schatten. Man kann sehr gut mit dem Fahrrad die Gegend erkunden. Es befindet sich ein großartiger Kletterpark und Hallen.-sowie Freibad auf dem Platz. Der Supermarkt ist groß und gut sortiert. Das Restaurant hat ein schönes Ambiente, für uns hat das Preis/Leistungsverhältnis leider nicht gestimmt. Das Duschhaus A1 ist in die Jahre gekommen, bietet jedoch in der Spülküche einen Geschirrspüler. Uns hat es insgesamt gut gefallen, wir werden wieder kommen

Fantastische camping

Met twee jonge kinderen een fijne camping. Toiletgebouwen zagen er schoon en heel netjes uit. Animatie en het zwembad waren de favorieten voor onze kids. Zeker tot de volgende keer!

Mooi maar heel groot park

Ruime plaatsen, netjes sanitair. Echter altijd een heel eind stappen tot aan zwembad, speeltuigen... Daar hadden we ons iets op miskeken. We wisten niet dat het ZO groot was. De wifi op onze plaats deed het ook niet. Wij komen idd om te kamperen, maar soms moet je ook gewoon online bereikbaar zijn. Gemeld bij de receptie en het enige wat ze zeiden 'zou het moeten doen hoor'. Maar het ging dus niet hoor. Ook de megagrote boom net op onze plaats heeft ons wel gestoord (geen zon en alles onder duivenpoep) Onze zoon heeft zich wel goed geamuseerd in de voetbalkooien en het zwembad.

Aangename vakantie

De camping is groot maar toch overzichtelijk. Er valt veel te beleven.

Mooie camping met veel activiteiten.

Er is vanalles te doen op de camping, onze kinderen en daardoor wij ook hebben ons prima vermaken. Van zwemmen tot klimmen, daarna waterskiën en spelen in de verschillende speeltuintjes. Een heerlijke vakantie!

Mooi weer en veel faciliteiten op de camping

Heerlijke Hemelvaart weekend gehad. Mede door het weer! De 3 voetbalvelden vielen erg in de smaak, ook het binnenzwembad was top (al is het nog hetzelfde als 30 jaar geleden). Campingplek op hondenveld was Ok. Douche en wasvoorziening was schoon en leek ook vrij nieuw. Ook een ouder & kind douche aanwezig: ideaal! Vond het groene gevoel minder. Verder een grote spar supermarkt op terrein; fijn. Prima snackbar trouwens met snelle service! Leuke nieuwe binnenspeeltuin. Weinig gebruik van gemaakt vanwege mooie weer. Verbeterpunten: Buitenzwembad is koud. Verwarmen? Bij de grote speeltuin ook iets plaatsen voor de allerkleinste Auto's, golfkarretjes en elektrische steps zoveel mogelijk van terrein af. Vaste staancaravans met hele kunstgrastuin verpesten het campinggevoel

Geweldige camping met veel faciliteiten

Mooi grote camping met veel faciliteiten, vooral voor de kinderen. Er is de hele dag een animatieprogramma. Restaurant en snackbar prima eten. Binnen- en buiten zwembad met glijbanen.

Campingplatz mit vielen Freizeitangeboten und hoher Sauberkeit.

Teilnehmer waren rund um zufrieden.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Het was fijn, maar mede dankzij het prachtige weer!

Het was echt heerlijk dankzij het prachtige weer tijdens het Hemelvaartweekend. Wij hadden chalet Beiepikske, en die chalets zijn wel echt verouderd en hier en daar kapotte elementen, gat in de slaapkamerdeur, het zeil op de grond gescheurd, gordijnen vies, gewoon oud en uitgeleefd. Maar omdat wij 5 dagen buiten hebben geleefd met dit heerlijke weer (elke dag zon en minimaal 25 graden) hebben wij daar niet veel last van gehad. Indien het regent en koud is, is de leefruimte binnen (zeker de woonkamer/keuken), veel te klein voor 6 personen... Dan waren wij zeker eerder naar huis gegaan. Ik denk wel dat deze chalets aan vervanging toe zijn, de langste tijd hebben ze wel gehad. Economisch afgeschreven door het vele verhuren.

Schöner Campingplatz

Schöner Campingplatz mit vielen Spielmöglichkeiten, Schwimmbad etwas in die Jahre gekommen und nicht viel Abwechslung.

Rund um Super!!!

Alles sauber, schöne Plätze, viel Angebot für Kinder, toller Supermarkt! Rund um Toll!!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Fijne mooie kindvriendelijke camping.

We hebben weg genoten van onze vakantie. Enige aandachtspuntje was dat we een dag van te voren bijgeboekt. Helaas waren de zwemkaartjes nog niet geactiveerd op de dag dat we aankwamen. Dus even verdrietige kids Verder alles super naar wens.

Middenpeelweg 5

5975 MZ Sevenum