Altijd leuk en gezellig

3e jaar dat we hier komen, deze keer met privé sanitair. Hadden een fijne plek, rustig, maar toch genoeg mensen, gezellige plek. Altijd veel te doen, was weer top en heerlijk weer.

Zu voll, zu dreckig, zu unfreundlich

Wir waren eine Woche in den Sommerferien auf dem Campingplatz. In der Mitte ein kleiner Spielplatz, was ich sehr gut fand, mit Kind auch super. Alles in allem standen wir aber dicht an dicht mit den anderen Campern. Es war zu eng und generell dadurch zu voll. Bis zu den Animationen oder Aktivitäten, Supermarkt oder Eisdiele, Schwimmbad oder See alles war zu Fuß fast 20 Minuten entfernt. Mit Fahrrad kein Problem. In dem Hauptgebäude war es einfach ständig dreckig. Ganz schlimm auch das Toilettenhäuschen No. 3. Relativ weit hinten. Trotz dass zweimal am Tag gereinigt wurde, selbst wenn man direkt nach der Reinigung auf die Toilette gegangen ist, waren diese dreckig. Ständig kein Toilettenpapier und einfach nur ekelig dreckig. Konnte ich sehr gut an einem Durchfallfleck unter einer Toilette auf dem Boden beobachten. DREI Tage war der da, trotz wischen und kaum zu übersehen. Es sind zu wenige Toiletten für so viele Besucher. Aber Profit steht hier wohl an oberster Stelle. Wir haben nicht vor diesen Campingplatz noch einmal zu besuchen. Aber auch diese Erfahrungen sind da um gemacht zu werden.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Leuk park waar veel te doen. Wel een opmerking over hangjongeren...

Het is een leuke camping. Voor oudere en jongere is er veel te doen zowel op het park als er buiten. Wat wij wel als nadeel hebben ervaren is dat er jongeren zich gaan samenvoegen bij de toiletgebouwen tot in de late uurtjes. Dit gaat gepaard met harde muziek en geschreeuw. Als je de jongeren hierop aanspreek krijg je een grote mond terug. De volgende ochtend hebben de jongeren het toiletgebouw achter gelaten met rommel (toiletpapier en lege flessen / blikjes. Tip aan de Schatberg is dat de beveiliging hierop gaat waken.

Toiletten und Waschhaus waren sehr dreckig, ebenso das schwimmbad

Ansonsten schöner Urlaub

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

De vakantie op de schatberg was geweldig

Een megacamping dat op het gebied van sanitair wel veel beter en vaker schoongemaakt mag worden.

De WiFi was slecht maar ja als elke plaats 2 codes krijgt en het zo een mega camping is. Het sanitair wordt slecht en te weing schoongemaakt gezien er zo veel gasten zijn. Het is ook in slechte staat. De vaatwassers zijn leuk als deze je vaat ook schoon maken en niet dat je alles ook nog eens met de hand moet overdoen. De douches zijn niet temperatuur vast Waardoor je ineens heel heet en dan ijskoud water hebt wat weer kan leiden op een schrikreactie Waardoor je kan uitglijden. Er weinig toezicht zodat er gasten zijn die er een zooi van maken, want overal licht wel wat van rotzooi.. De daggasten voor komen ook naar het sanitair om te douchen en om er gebruik van te maken. Zwembad is verouderd. Slecht toezicht in de speeltuin waardoor er gevaarlijke situaties ontstaan. De speeltoestellen op de kinderveldjes zijn niet geschikt voor de kleintjes. Waardoor er kindjes vast kunnen komen te zitten. Al met al zal er ën flinke renovatie nodig zijn willen we hier nog eens terug komen.

Leuke vakantie wel oud

Leuke week.gehad maar privé sanitair was matig. Oud, onhandig ingedeeld en douche met tape aan elkaar

Matig

De vloeren van het zwembad waren erg vuil. Zowel in het zwembad als in het sanitair gebouw zaten de putjes vol haren. Eerste dag zeep gehad in de heren toilet daarna niet meer. Iedere nacht herrie gehad van jongelui.

Ieder jaar een beetje minder

Wij komen al een aantal jaren op de Schatberg. Het eerste jaar was geweldig, leuke animatie en het was erg gezellig. Het jaar erop was het heel slecht weer dus hing de vakantie af van het binnen zwembad en de animatie. Een lachje kon er bij het animatieteam niet vanaf en wanneer je zelf uit moet leggen hoe je koekjes moet bakken, is er toch wat mis. Dit jaar wilden we het toch nog een kans geven, want wij wisten dat we met hele gezellige mensen op het veldje zouden staan. Het was ook zeker gezellig. Maar we hebben besloten volgend jaar niet meer terug te komen. Het sanitair was oud en vies (terwijl ze het jaar ervoor zeiden nieuw sanitair te bouwen, we hadden (alweer) geen goede WiFi of internetverbinding, animatie was slecht. Weinig enthousiasme en ondanks er van alles was te doen, was het niks voor de jongere kinderen. Stoepkrijt, bellenblaas of een simpele speurtocht.....Het hoeft niet moeilijk te zijn. Gelukkig is de zwemvijver een fijne plek en was het zwembad ook oké. De binnenplaats was ook netjes, maar bij een kinderspeelhuisje verwacht je dan ook een beetje speelgoed. Nu lagen er wat verkleedkleren en 6 bordjes. Zet er een simpel keukentje en wat nep eten in. Dit maakt het spel meteen een stuk leuker. Kortom, wij hebben leuke jaren gehad, maar ieder jaar wordt de netheid van het sanitair en animatie slechter. 5 sterren snap ik niet vergeleken met andere 5 sterren campings.

Veel faciliteiten, weinig handhaving, luide snelweg

De faciliteiten zoals het sanitair en dergelijke waren goed op orde. Ik had een plek uitgezocht dichtbij een toiletgebouw. Echter was dat ook alleen maar toilet, voor de douche moesten we naar een ander gebouw. Er staat in de reglementen dat het om 23:00 stil moet zijn. Daar is geen handhaving op en hebben we geregeld overlast gehad. Daarnaast staat er ook dat de algemene weg en verkeerswet van toepassing is. Toch werd er hard gereden , niet zozeer door auto’s maar veelal door (te) jonge kinderen bestuurde elektrische steps die niet op de openbare weg mogen. Daarnaast was de wifi te slecht voor woorden. Veel te weinig capaciteit voor het aantal gebruikers. Ook de 5g ontvangst is erg slecht op de camping. De snelweg hoor je in de avond echt goed en dat heeft het comfort sterk beïnvloed

Alles in allem ok

Das Angebot für Kinder ist ganz gut. Die Waschhäuser waren teilweise sehr dreckig. Es gab abends kein heißes Spülwasser und die Waschbecken waren verstopft. Manche Duschen standen unter Wasser. Das ist definitiv Verbesserungswürdig. Mehr Sitzgelegenheiten draußen, vielleicht wäre eine Art Beach Bar eine Idee. Der Supermarkt ist viel zu teuer und der Imbiss könnte besser sein.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

2 super weken!

We hebben leuke weken gehad op de camping en de faciliteiten waren prima. Enige punt van aandacht was het sanitair en dan voornamelijk de toiletten. Deze waren vaak erg vies en niet aangevuld. Tevens word er op de camping erg hard gereden door golf karretjes, we hebben dit bijna mis zien gaan.

Voldoende maar hopelijk verbeteringen de komende jaren

Mooie camping waar we al jaren veel plezier hebben wel enkele verbeterpunten: - internet (achteraan op de velden echt wel een probleem) heeft echt slecht bereik. Zelfs met een camp pro versterker is gebruik maken van internet lastig - zwembad. Hopelijk komt hier een keer vernieuwing voor - paden. Sommige paden zijn echt slecht. Verharding is ook niet overal hetzelfde

Camping top, schoonmaak bar en bar slecht.

De camping zelf is erg groot. Er zijn een boel activiteiten die er gedaan kunnen worden. Alleen het onderhoudt van het park (denk aan afval op de grond, overvolle prullenbakken en te weinig prullenbakken) kan echt een stuk beter. Hebben meerdere keren geklaagd over de schoonmaak van de sanitaire ruimtes. Regelmatig kwamen de schoonmakers pas rond 10 uur in de ochtend en dweilden ze de vloer tot een uur of 16. Daarna kwam er nog iemand langs om de wc rollen bij te vullen. Echt heel erg onhygiënisch. En wat wij tegen vonden vallen is dat de hond niet overal op de camping mocht. Dit was ons niet bekend van te voren. Het fijne was wel een klein hondenstrandje waar even gedobberd kon worden.

Leuke camping

Leuke camping, erg groot. Fijn zwembad en meer. Animatie team vonden wij en onze jongens wat minder! Evenals een aantal medewerkers van die camping die een gastvrijheid training goed kunnen gebruiken om juist te reageren. Sanitair gebouw was ons enige min punt, was gewoon vies. Toiletten verstopt voor dagen. Schimmels in de kitranden en voegen. Wat er ook gepoetst werd. Na handen wassen niks om ze mee af te drogen. Wij kregen te horen via via dat men dit in september pas gaat aanpakken echter daar hebben wij in augustus niks aan…. Vaatwasser is top! En fijn. Plek was groot genoeg. Supermarkt is erg groot en dat is ook fijn omdat ze veel hebben staan. Kortom heerlijke 2 weken gehad.

Mooie camping met voor groot tot klein genoeg te beleven.

Mooie camping met genoeg te doen voor iedereen. Lekker eten en een goede camping winkel waar veel te koop is. Voor ons waren er maar twee minpunten, de zeer slechte wifi en de schoonheid van het sanitair.

Goed maar niet voor ons

Opzich geen hele slechte ervaring. Maar voor ons veellste druk. En we storen ons enorm aan hoe vaak de auto's gebruikt worden op het park. Zelfs met drank op achter het stuur daar houden we echt niet van.

Goede vakantie gehad

Leuke campingplaatsen, veel te doen voor kinderen. Eten in het restaurant zeer goed. Zwembaden zijn wel wat klein als de camping volgeboekt is met mooi weer. Grote supermarkt op de camping waar je alle boodschappen kunt doen.

Leuke week gehad

Zeer leuke week gehad op camping de schatberg. Er is heel veel te doen en er word veel georganiseerd. Echter zijn er een paar verbeterpuntjes. O.a de douchekoppen in de douche deze lekken bijna allemaal waardoor je geen goede waterstraal heb. En er is wat achterstallig onderhoud zoals sommige wegen. En zeer oude en vieze vaste staancaravans. (Waar wij overigens niet tussen stonden. Maar wel zagen na een rondje lopen)

Leuke camping voor de wat oudere kinderen

We hebben een leuke vakantie gehad me dochtertje van bijna 2 heeft zich goed geamuseerd maar qua activiteiten voor de hele kleintjes is er weinig De speeltoestellen op kinderveld met de glijbaan zijn heel gevaarlijk 1 kindje heeft er vast gezeten en meerdere kleintjes vallen er door heen Het toilet gebouw bij kinderveld m is vies tegels kapot wordt slecht schoongemaakt en achterstallig onderhoud

Fantastische camping alles aanwezig voor iedereen

Camping plekken zijn goed voorzieningen zijn uitstekend en voor kinderen is het perfect.

zeer geslaagde vakantie

over het algemeen weer een leuke vakantie. Enig minpuntje was het slechte wifi bereik op onze kampeerplaats, niet dat dit het belangrijkste van de vakantie was maar voor de kids was dit 's avonds een beetje een domper. Maar we komen sowieso nog terug !

Groots en gezellig!

De kinderen hadden het super, dus wij als ouder ook. Toch ;-) Nee, we hebben een leuke vakantie week gehad op de Schatberg. We verbleven in een 6 persoons Chalet, die niet al te ruim was, slechte douche, leuk melkglas in het sanitair maar iedereen ziet je zitten. De chalets staan midden in het bos, erg veel muggen en stiekem een beetje koud in de na middag. Wij vonden de prijs kwaliteitsverhouding niet helemaal in verhouding. Het park is super, veel te doen voor de kinderen. Maar de volgende keer pakken we een andere accommodatie.

Park is fanatastisch, huishoudelijke dienst in de accomodaties, laat te wensen over

Park is fantastisch, de accomodatie was erg vies

geweldig

Geweldig park, doordat het park vrij groot is, zijn er ook heerlijk rustige plekken, met weinig verkeer. En overal leuke speeltuintjes voor de kinderen. Wat minder is, is de staat van het binnen zwembad, het bubbelbad is inmiddels buiten gebruik (ligt een vlonder op) en overal raken de kit naden los. De glijbaan heeft ook heel veel roest. Een goed onderhoud zou mijn advies zijn.

Middenpeelweg 5

5975 MZ Sevenum