Helaas zijn wij in een paar jaar tijd meerdere familie leden verloren.gelukkig kwam Fender uitvaart / Marise op ons pad en zei heeft ons geweldig geholpen/bijgestaan.veel respect,en begrip maar vooral veel liefde.wat een steun hebben wij aan Marise gehad toen mijn zoon overleed zei was er voor ons ,wij kunnen met al onze vragen terecht. Wij hebben dit als heel liefdevol en respectvol ervaren.

Liefdevolle ondersteuning

Maanden voor het afscheid hebben wij al een kennismakingsgesprek met Marise van Fender gehad en de mogelijkheden voor de uitvaart besproken. Het gesprek was warm en liefdevol en dat was ook wat we zochten. In feite bleek dat alles mogelijk was en dat het afscheid helemaal volgens onze wensen kon worden geregeld. We hebben ruim een week gebruik gemaakt van het Afscheidshuis in Leeuwarden. Dat gaf ons thuis de nodige rust en ik heb het ook ervaren als ons ‘tweede huisje’. We zochten voor het afscheid een buiten locatie, in een mooie tuin of kas. Dat bleek op dat moment niet eenvoudig te vinden. Maar achter het Afscheidshuis ligt een mooi omheinde tuin waar een tent geplaatst kon worden. Voor ons een goeie oplossing. Sabine van Fender heeft daar alles voor ons geregeld: tent, inrichting, geluids- en videoapparatuur en natuurlijk eten en drinken. Het prachtige weer die dag hielp mee om er een onvergetelijk mooi en warm afscheid van te maken. We hebben ook veel lieve en mooie reacties gehad op de manier waarop het afscheid van mijn meissie is gegaan. Gelukkig hebben we met de hulp van Sabine op deze dag toch de wat ontspannen en vooral liefdevolle sfeer kunnen creëren die we graag wilden. Marise en Sabine, dank jullie wel voor de liefdevolle ondersteuning die we bij jullie vonden.

• In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
  • Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven? Geen blijf zoals jullie zijn
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via social media

Een betekenisvol en persoonlijk afscheid

Op het moment dat een dierbare plotseling overlijdt, heeft nadenken over al het regelwerk en details rondom het afscheid nou niet de eerste prioriteit. Ik ben enorm blij en dankbaar dat Marise en Sabine ons begeleid hebben in het vormgeven van het afscheid van mijn schoonvader Ruud Hollander. Vol aandacht en rust werden we meegenomen in het oerwoud van keuzes en besluiten. Niet alleen in alle praktische zaken. Maar vooral ook in het vertalen van zijn leven en de betekenis die hij voor ons heeft gehad naar een betekenisvol en vooral ook een persoonlijk afscheid. Geen standaard afscheid maar op maat en met zorg en liefde. De tekst voor de rouwkaart die wij aanleverden werd bijvoorbeeld niet zomaar overgenomen. Marise miste hierin de vertaling van zijn markante, creatieve persoonlijkheid. Ze begeleiden, inspireren en geven vertrouwen op momenten waarop je het nodig hebt. Ook voor de rol en stem van onze dochter was veel aandacht. Zodoende hebben wij uiteindelijk gekozen voor een blankhouten kist waarop zij voorafgaand aan de afscheidsdienst tekeningen heeft gemaakt. Dit had Ruud prachtig gevonden en zorgde ervoor dat onze dochter zich een belangrijk onderdeel voelde van de afscheidsdienst. De angst voor het zien van opa in de kist verdween en zo had ze echt nog even een moment met opa samen. Overmand door verdriet en vermoeidheid heb je niet de ruimte om stil te staan bij wat je precies wilt en wat je wel en niet belangrijk vindt. Ik heb veel bewondering voor hoe Marise en Sabine ons hierdoor heen hebben geloosd. Door te ontzorgen, maar ook continu in alle rust en met veel oog voor detail iedere stap door te nemen. Door duidelijk te maken dat er geen blauwdruk is voor hoe het moet of hoort, maar door mogelijkheden te scheppen zodat het afscheid precies paste bij wie mijn schoonvader was en de manier waarop wij van hem afscheid wilden nemen.

• In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
  • Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven? geen
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Door eerdere ervaring met ons

Ik werk heel graag met Marise en Sabina van Fender Uitvaart. De rust en het oprecht mededogen met nabestaanden en collega’s is hartverwarmend. Dat waardeer ik heel erg in hen. Steeds weer zie ik dat aandacht voor nabestaanden op de eerste plaats staat. En het voelt voor nabestaanden als een weldaad wanneer zij regelzaken over kunnen laten aan betrouwbare mensen. Marise en Sabina hebben oog en hart voor mensen in rouw en gaan er integer mee om. Als ik samenvat wat ik ervaar bij Fender Uitvaart dan is dit oprechtheid, integriteit, warmte, steun en kwaliteit in regelzaken. Ik voel me een dankbaar mens wanneer ik hen mag helpen met fotoreportages voor nabestaanden. Gerda Wesselius, afscheidsfotograaf.

• De begeleiding door de uitvaartverzorger?
  • Onze communicatie over de kosten? N.v.t.
  • In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen? N.v.t.
  • Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven? N.v.t.
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Liefdevol en empatisch

Marise is al vele jaren een dierbare vriendin..ik zou haar absoluut aanbevelen voor de uitvaart van een dierbare… Marise is empathisch en warm en denkt out of the box… ze gaat voor maatwerk en de wensen van de overledene en de nabestaanden staan voorop. Ik zou door niemand anders de uitvaart laten Verzorgen. Liefde en warmte en respect staan voorop bij Fender (Marise)

• Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven? Nvt
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Anders

Marisa was vanaf de allereerste kennismaking lief en betrokken

Voor mij was het de allereerste keer dat ik van heel dichtbij met een plotselinge en onverwachte dood werd geconfronteerd. De hulp en niet te vergeten "het luisterend oor", alsmede de persoonlijke touch direct vanaf het begin van kennismaking heb ik als heel warm en waardevol beleefd.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Op aanbeveling van een ander

Alles was fantastisch geregeld.

Vanaf het allereerste contact is alles goed doorgesproken wat de wensen van ons waren en wat er geregeld werd voor ons door Fender en wat wij zelf konden doen .

• In hoeverre is de uitvaart volgens uw verwachtingen verlopen?
  • Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven? Die heb ik niet want het team van Fender stemde alles goed met elkaar af,en ook de nazorg was en is fantastisch.

Een warme deken!

Vanaf minuut één hadden wij het gevoel dit zit goed tussen Sabina en ons als nabestaanden van mijn overleden zwager! Je voelt je helemaal thuis bij haar en ongemerkt worden er al zaken geregeld waar je zelf op dat moment niet bij stil staat. Ook het afscheidshuis in Grou is ons prima bevallen om op een kleinschalige intieme manier afscheid te nemen. Fijn dat er mensen zijn die vanuit hun gevoel dienstbaar willen zijn en je helemaal ontzorgen op moeilijke momenten. Niets was Sabina te veel en alle afspraken werden nagekomen. Kortom het afscheidshuis was als een warme deken voor ons

• Welke verbeterpunten wilt u ons meegeven? N.v.t.
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Door zoeken op internet

zorgvuldig alert en behulpzaam met kennis van zaken

Fender neemt een aantal belangrijke zaken van je over en legt zorgvuldig uit wat de betekenis er van is. Vooral het eerste uur na overlijden is belangrijk. De steun van Fender ervaar je dan met zeer goed overleg over het afleggen de kist etc. Ook de verdere begeleiding bij de keuze van rouwkaart, advertentie de locatie van het afscheid nemen is een belangrijke steun in de rug. Kortom onafhankelijke professionele begeleiding. Daarnaast let men op de kosten!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Op aanbeveling van een ander

De begeleiding door Fender Uitvaart was wat we nodig hadden.

Afscheid moeten nemen van een geliefde is zeer verdrietig en emotioneel. Toch moet er in korte tijd veel geregeld worden en daarbij is deskundige hulp onontbeerlijk. Voor, tijdens en na het overlijden werden we bijgestaan door Marise. Haar deskundige, warme en persoonlijke begeleiding heeft ons zeer geholpen. Ze stond altijd voor ons klaar. Het was een afscheid zoals we wilden. Bedankt Marise.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Op aanbeveling van een ander

fantastische en zeer professionele begeleiding

Meerdere malen heb ik Marise, en haar team, mee moeten maken in de begeleiding van het overlijden van een dierbare. Elke keer heeft ze ons overladen met troost en liefde. Elke keer heeft zij, op een zeer professionele en persoonlijke manier, het afscheid waardevol gemaakt voor ons. Marise, en je team, zeer veel dank hiervoor.

Score: 9

In een moeilijke tijd bij overlijden bleek Sabina een grote steun. Ze luisterde heel goed naar onze wensen, vulde ze aan met nuttige suggesties en regelde alles van begin tot eind tot in de puntjes. Omdat er veel op afstand moest worden georganiseerd was het heel prettig dat ze steeds telefonisch en online goed bereikbaar was. En het Afscheidshuis in Grou bleek de perfecte locatie voor de ongedwongen, kleinschalige uitvaart die we voor ogen hadden.

Score: 10

Het afscheidshuis in Grou was precies de plek die aansloot op onze wensen voor het afscheid van onze moeder. Een kamer in huiselijke sfeer waarin we iedere dag onze moeder konden opzoeken en een kaarsje voor haar aan konden steken. Sabina heeft ons super ondersteund en begeleid tijdens deze moeilijke dagen op een respectvolle en persoonlijke manier. Heel fijn om met haar samen te werken!

Score: 10

Zorgzaam professioneel en persoonlijk. Ze luisteren goed naar de wensen en geven advies en begeleiden in het rouwproces. Een begrafenis geregeld met de nodige uitdagingen waar wij als familie helemaal niet mee werden lastig gevallen en perfect is opgepakt! Al is het alweer even geleden het was een mooie dag met een waardig afscheid.

Score: 10

Heel fijn gewerkt met Sabina! Ze nam alle zorgen uit handen en zorgde voor een fijne lichte sfeer in zware tijden.

Score: 10

Wij vonden het geweldig heel vertrouwd.Janet is een toppertje.

Score: 10

Marise van Fender Uitvaart heeft heel veel voor ons betekend in een moeilijke tijd, zowel voor als na het overlijden. Alles werd perfect geregeld en op een erg fijne, respectvolle en persoonlijke manier. Dat was niet alleen heel erg prettig maar ook heel bijzonder! Bijzonder dat zij zo goed aanvoelde wat wij mooi vonden en nodig hadden!

Score: 9

In een periode van verdriet weet Marise door haar geduld en warmte de juiste toon te vinden om je bij te staan. Ze heeft een warme, rustige uitstraling waardoor je je erg op je gemak voelt bij haar. Ze houdt het overzicht en weet daar waar nodig door te pakken om een beslissing te nemen. Op de achtergrond is ze steeds aanwezig. Ze is goed bereikbaar en neemt echt de tijd om er voor je te zijn. Heel prettig om met Marise te werken.

Score: 9

Heel zorgvuldig. Een grote steun in deze verdrietige periode.

Score: 10

21 december 2021 is onze lieve mem overgegaan. Via een andere uitvaartverzorger kwamen wij in contact met Sabina van Fender uitvaarten. Wat opviel is de menselijkheid het echt betrokken zijn . Het meedenken en ondersteunen . Ontzettend dankbaar en Sabina heeft een speciale plek in onze harten gekregen.

Score: 10

In een moeilijke tijd, was de ondersteuning in het ontzorgen maximaal. Heel veel dank daarvoor !

Score: 10

De verdrietige, ingewikkelde en verwarrende tijd tussen overlijden en uitvaart vraagt om iemand die je aan de hand meeneemt, die je alle ruimte geeft voor jou idee�n, die met je meedenkt, die je warmte geeft, die rust brengt, die �out-of-the-box� denkt. De afscheidsweek roept iedere keer weer hele fijne en troostende gevoelens op. Marise, dank je wel voor je begeleiding op maat!

Score: 10

Fender Uitvaart & Afscheidshuis hebben wij als heel prettig ervaren. Wij konden onszelf zijn! Emoties gingen hand in hand met humor. Fender hield de achtbaar beheersbaar. Wij voelden ons werkelijk gehoord en gezien bij het nemen van beslissingen in �de week�. Marise Den Oudsten beheerst de kunst om alles los te laten en tegelijkertijd in de hand te houden. Zij schetst steeds op tijd wat er vandaag gaat gebeuren en wat er morgen komt. Niet teveel op een moment. Haar toon van spreken en haar wijze van handelen is immer licht. Ze houdt het draagbaar door haar rust, door de alternatieven die zij biedt en juist ook door hier en daar de knoop door te hakken. Veel dank ?? Marise, je hebt het perfecte karakter voor deze onderneming en fantastische diplomatieke vaardigheden. Bovenal, gevoel voor mensen. Hartelijke groet, familie Rolf

Score: 10

Het is lastig in woorden uit te drukken wat jij Marise voor ons hebt betekend. Alle aandacht voor de mensen, je brengt rust, helpt wensen uit te voeren, bent er als het nodig is. Bedankt, bedankt, bedankt.

Hallo Dames. Een waardig afscheid van een bijzonder mens. Dank daarvoor

Harlingerstraatweg 130

8915 CP Leeuwarden

Over Fender Uitvaart & Afscheidshuis Leeuwarden

Jouw mening is van onschatbare waarde voor ons. Bij Fender uitvaart streven we er altijd naar om ieder afscheid zo respectvol, warm en persoonlijk mogelijk te maken. We geloven dat het delen van ervaringen en feedback anderen kan helpen bij het vinden van troost en gemoedsrust in de periode van afscheid nemen. Jouw woorden kunnen anderen helpen om te begrijpen wat ze van onze diensten kunnen verwachten en hoe we hen kunnen ondersteunen. Daarom willen we je vriendelijk vragen om een paar minuten de tijd te nemen om je ervaring met ons te delen door een review achter te laten. We waarderen je vertrouwen in ons en willen je bij voorbaat bedanken voor je tijd en moeite om je ervaring te delen. - Marise -

Over Uitvaartscore.nl BGNU