Score: 10

Geweldig hoe alles gegaan is met de uitvaart.

Score: 10

Fender heeft het afscheid heel fijn begeleid. Vanaf het begin tot eind. Het voelde zo goed. We konden op elk moment met vragen terecht. Het afscheidshuis was een fijne plek om te zijn. Ik zou dit iedereen aanbevelen. Het geeft je zoveel rust. Voor ons dus alleen maar pluspunten voor Fender.

Score: 10

Wij waren blij met de persoonlijke en professionele manier van werken van Sabina. Zij heeft ons goed ondersteund en ge�nformeerd. Ook organisatorisch veel geregeld voor ons, waardoor wij ons konden richten op het afscheid.

Score: 10

Ons budget voor de uitvaart van onze broer was klein. Marise dacht creatief met ons mee, waardoor het afscheid binnen het budget toch heel mooi en waardig was. Wij kijken terug op een fijne samenwerking en een prachtige afscheidsdienst.

Score: 7

Mijn ervaring met Fender is dat ze altijd met je meedenken, en ook wel mee voelen. Je hebt het gevoel dat ze op dat moment alleen tijd voor jou hebben.

Score: 9

Z��r goede professionele begeleiding, door het hele proces. Zowel tijdens als na de uitvaart.

Score: 10

Beste Marise, Mede namens Ant, Trynke, Geertje en natuurlijk de rest van onze familie willen wij jou heel hartelijk en oprecht bedanken voor jouw goede zorgen bij het overlijden van onze moeder Hannie Born. We hebben een paar keer tegen elkaar gezegd: "dit voelt aan als een warm bad" (of eigenlijk meer een jacuzzi). Hoe jij vanaf het eerste telefoontje ons begeleid en ontzorgd hebt, dat was fantastisch! Chapeau! We kunnen met z'n allen terugkijken op een mooi en bijzonder afscheid. Hannie had het prachtig gevonden! Nogmaals hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Oane Hoekstra Romkeslaan 7 8933 AR Leeuwarden 06-30412110

Score: 8

Zeer goed en profesioneel

Score: 10

Zeer betrokken, meedenkende en voelende begeleiders. Staan aldoor klaar met raad en daad.

Score: 7

Snel geschakeld naar hoe ik de uitvaart wilde.

Uitstekende dienstverleners

Score: 10

Een fijne partij om de uitvaart van mijn moeder mee uit te werken. Ze stonden open voor verzoeken maar gaven ook duidelijk advies in zo'n moeilijke tijd.

Score: 10

Super, meedenken, meevoelend en bescheiden, de top

Score: 10

Prima, zeer betrokken en meedenkend

Liefdevol en respectvol

Super goed.

Warm en efficient

Score: 10

Wij hebben Fender Uitvaart en Marise in het bijzonder leren kennen als een ontzettend betrokken en warm mens. Ze stond altijd voor ons klaar, dacht met ons mee en gaf waar nodig de ruimte. De liefdevolle wijze waarop zij ons heeft ondersteund bij het afscheid van onze moeder zal ons bijblijven. Het mooie afscheidshuis heeft voor ons een belangrijke rol gespeeld in de manier waarop wij met onze naasten afscheid hebben kunnen nemen. Dank je wel Marise, voor wat je voor onze familie hebt gedaan.

Score: 9

Onze kleindochter is stilgeboren. Vlak voor de geboorte hebben we kontact met Marise opgenomen. Zij was voor ons de juiste persoon om ons bij te staan in deze week. In de periode vlak na de bevalling en in het ziekenhuis hielp zij ons met het regelen van de eerste noodzakelijke dingen. Eenmaal thuis kwam zij langs. Marise straalt rust uit, en daarnaast voelde zij als warm en liefdevol. Zij was ontzettend waardevol in deze moeilijke week van kennismaken en afscheid nemen. Op de dag van het échte afscheid voelde zij als één van ons. Dank je wel lieve Marise, voor wat je voor ons hebt gedaan.

Score: 10

Mijn broers en ik zijn uiterst tevreden over de manier waarop wij bij de uitvaart van onze moeder door Sabina en Marise zijn begeleid. Persoonlijk betrokken, empatisch en compassievol. Het mooie afscheidshuis heeft voor ons een belangrijke rol gespeeld in de manier waarop wij - ondanks de beperkingen in verband met de Corona maatregelen - met onze naasten afscheid hebben kunnen nemen. Daarnaast is ons vrijwel direct duidelijk geworden dat Marise en Sabina een sterk netwerk hebben en precies weten welke uitvaartcentra en leveranciers het beste aansluiten op onze wensen

Score: 10

We kwamen al snel uit bij Fender uitvaart via de hospice waar we mee te maken hadden. Daar gaven ze al een goede indruk. Het eerste gesprek gaf het al een goed gevoel. Ze hielpen enorm bij het aangeven van de prioriteiten en ondersteuning met de nodige zaken die geregeld moeten worden. Gedurende het proces was hun inzet en ervaring een verademing zodat wij ons konden focussen op de hoofdzaken die wij moesten doen.

Score: 10

Wij hebben Marise leren kennen als een ontzettend betrokken en warm mens. Ze staat voor je klaar, neemt uit handen, denkt met je mee en geeft je de ruimte. De liefdevolle wijze waarop zij ons heeft ondersteund bij het afscheid van onze dochter zal ons altijd bijblijven.

Score: 9

Marise heeft ons fantastisch begeleid in deze week. Ze was zeer professioneel maar voelde als een familielid. Tijdens die eerste Corona week moest ze voortdurend schakelen door nieuwe regels. En dat heeft ze heel goed gedaan!

Score: 8

Ik vind dat we goed zijn begeleid in deze moeilijke periode

Harlingerstraatweg 130

8915 CP Leeuwarden

Over Fender Uitvaart & Afscheidshuis Leeuwarden

Jouw mening is van onschatbare waarde voor ons. Bij Fender uitvaart streven we er altijd naar om ieder afscheid zo respectvol, warm en persoonlijk mogelijk te maken. We geloven dat het delen van ervaringen en feedback anderen kan helpen bij het vinden van troost en gemoedsrust in de periode van afscheid nemen. Jouw woorden kunnen anderen helpen om te begrijpen wat ze van onze diensten kunnen verwachten en hoe we hen kunnen ondersteunen. Daarom willen we je vriendelijk vragen om een paar minuten de tijd te nemen om je ervaring met ons te delen door een review achter te laten. We waarderen je vertrouwen in ons en willen je bij voorbaat bedanken voor je tijd en moeite om je ervaring te delen. - Marise -

Over Uitvaartscore.nl BGNU