Score: 10

Mijn zus heeft voor haar overlijden kennis gemaakt met Marise. Dat gaf haar rust en vertrouwen dat haar afscheid goed geregeld zou worden. En dat was ook zo. Marise heeft de gave om onzichtbaar zichtbaar te zijn, om met professionele afstand dichtbij te zijn. Haar betrokkenheid en warmte is echt en dat voel je 💕

Score: 10

Wij hebben jullie dienstverlening als bijzonder en zeer prettig ervaren. Zelden tref je mensen die echt naar je luisteren en werken vanuit hun hart. Ze denken met je mee, maar dringen niks op. Ook werden jullie uitgedaagd om twee culturen samen te voegen. Hoe jullie met ons verdriet en onze wensen zijn omgegaan is ongekend. Niets was teveel en zelfs het onmogelijke is mogelijk gemaakt... Heel dankbaar voor alles wat jullie voor ons hebben betekend. Wij hebben mede dankzij jullie op een waardige manier afscheid kunnen nemen van hem die wij moeten missen...

Score: 10

Ondanks dat we afscheid moesten nemen van mama denken we met een fijn gevoel terug aan een hele mooie uitvaart. Dank jullie wel

Score: 10

Mijn moeder was overleden en toen moesten wij een uitvaartbegeleider zoeken en mijn vriend kwam met jullie nummer. Ik heb toen gelijk gebeld en Sabina belde mij terug. Ik heb zo'n fijn gesprek gehad aan de telefoon en voelde de klik meteen. Daarna mijn vader gebeld en die zei gelijk doen. De dag erna kwam Sabina bij mijn vader en mij op bezoek om het afscheid te regelen. Deze heftige gebeurtenis was heel fijn om dit samen met Sabina te regelen. Wij voelden ons erg op ons gemak bij haar en we hebben zelfs wel even gelachen want dat had mijn moeder ook fijn gevonden. Sabina je bent een topper.

Score: 10

Voordat mijn vader overleed, heeft hij kennisgemaakt met Marise van Fender Uitvaart. Dat gaf hem rust. Hij was onder de indruk van de uitleg en benadering van Marise. ‘Zij moest het regelen’! Samen met ons. Toen mijn vader stervende was, adviseerde Marise op passende wijze voor wat ging komen... Ze was betrokken, ondersteunend, meedenkend maar vooral liefdevol. Marise geeft je de ruimte om stil te staan wat goed voelt. Dat ontroert mij als ik eraan terug denk. Het afscheidshuis is een aanwinst! Zo ontzettend fijn om de laatste dagen daar vele uren door te brengen in huiselijke sfeer. We hebben daar in alle rust vrienden en kennissen kunnen ontvangen. Het was een waardevol afscheid. Bedankt daarvoor Marise/Fender Uitvaart�?��?

Score: 9

Voor de tweede keer de warmte mogen ervaren bij Fender uitvaart.Niet in woorden uit te brengen.Liefdevol,ontzorgen,warmte. Dankjewel Sabine en Marise,zo fijn dat jullie er samen voor ons er waren.

Het was gewoon goed

Score: 9

Vanaf het moment dat onze moeder op haar sterfbed kennis maakte met Marise liet ze steeds meer van leven en de zorgen die daarbij hoorden los. Haar wensen had ze kunnen bespreken en ook de mogelijkheden in combinatie met haar verzekering werden duidelijk. Onze moeder had - terecht - alle vertrouwen in Marise. Het Afscheidshuis was de perfecte plek om de laatste dagen met haar door te brengen. Niet in een kille veel te grote opbaarruimte maar in de knusse huiskamer van het Afscheidshuis die we voor de gelegenheid hadden gedecoreerd met haar eigen wollen creaties. We hebben op de laatste avond in de nabijheid van onze moeder en oma pannekoeken gebakken en voor een laatste keer gelogeerd bij oma. Heel bijzonder. Heel speciaal. Na de afscheidsdienst vormden de gasten buiten een erehaag en scheen de zon een laatste keer op haar zachte omawangetjes. Ze werd uitgenodigd om naar het licht te gaan. Ook zijn we blij met de laatste rustplaats van onze moeder op het Vitushof naast het Afscheidshuis. Geboren in een klein dorp heeft ze nu haar rust gevonden op een vredige plek in de grote stad waar ze dertig jaar woonde. De kracht van Marise is dat ze snel en op natuurlijke manier een connectie met je weet te maken. Ze springt bij waar het nodig is en geeft je de ruimte op je eigen manier afscheid te nemen. Ze voelt ook goed aan als er dingen even niet lukken en komt dan heel ongedwongen met oplossingen. Zo hou je de ruimte voor verdriet, samenzijn en het ervaren van een haast magische week. We hadden het niet anders gewild en kijken terug op een bijzondere afscheidsweek.

Score: 3

Fender Uitvaart begreep direct wat wij wilden. Prima geholpen!

Score: 10

Erg fijne en warme begeleiding door Marise en Sabina. Ze hebben alle tijd voor je en komen met goede suggesties om er een perfect afscheid van te maken.

Score: 10

Betrokken - lief - ontzorgend en behulpzaam - lief sturend naar waar het om gaat - oog voor alles - komt met ideeën - niet dwingend

Score: 10

Een fantastische locatie om een dierbare op te baren. ook een prima en liefdevolle opvang door Marise. Dit is echt een plaats om aan te bevelen bij mensen. Maar ook de persoon van Marise is aan te bevelen bij mensen. Ga vooral zo door.

Score: 10

Fantastische begeleiding . Heel bewogen naar de nabestaanden.

Score: 10

Met Marise hebben jullie een kei van een medewerker c.q. dienstverlener in huis gehaald , wat zou Nederland schoon zijn met meer van deze mensen.

Score: 10

Zo blij om Marise te hebben leren kennen tijdens deze hele verdrietige periode. Zij heeft ons op een hele fijne manier ondersteund bij het afscheid nemen van Meinte. Onmisbaar en niet in woorden uit te drukken wat dit voor ons heeft betekend.

Score: 10

De hoge mate van betrokkenheid en expertise hebben er voor gezorgd dat wij terug kijken op een heel mooie uitvaart. Marise is zichtbaar waar het moet en onzichtbaar waar het wenselijk is. Voor ons een enorme steun in een lastige periode.

Score: 10

We zijn uitermate tevreden over Fender Uitvaart. Marise de Oudsten is iemand die erg betrokken is en goed luistert naar de wensen van de nabestaanden. Haar persoonlijk aandacht is geweldig en geeft veel vertrouwen. Denkt mee en komt met goede adviezen. Ze zorgt ervoor dat alles rondom de uitvaartdienst goed wordt geregeld. Ze is altijd bereikbaar en houdt zelf ook nauw contact met de nabestaanden. En ook erg belangrijk, na afloop geen onverwachte verrassingen. Mede dankzij Marise hebben we op een mooie en waardige manier afscheid kunnen nemen van onze moeder.

Score: 10

Mijn vader overleed plotseling en we hadden het nooit gehad over zijn uitvaart. We wisten niet eens of hij gecremeerd of begraven wilde worden en hadden zelf ook nog geen idee. Wij hadden Arianne en die heeft heel rustig alle uitleg gegeven en ter plekke berekeningen gemaakt voor verschillende begraafplaatsen zodat we goed konden vergelijken met cremeren. Het was zo fijn dat we meteen inzicht hadden in alle kosten!Ook in de loop van de dagen konden we met al onze vragen terecht, nooit was iets teveel. En de uitvaart, het klinkt gek, maar het was zo liefdevol en het was zulk mooi weer dat het wel een feestje leek. We zijn Arianne en alle andere mensen van Fender heel erg dankbaar voor alle inspanningen die zij hebben verricht. Chapeau!

Score: 9

Onze ervaring met Marise is haar betrokkenheid en de aandacht naar het gezin toe ipv alleen maar het zakelijke gedeelte.

Score: 10

Goed en overzichtelijke aanbod van producten. Persoonlijke aandacht waarin Marise mee kan denken en door de juiste vragen te stellen kan ontdekken wat passend is bij wat passend is bij de situatie. Achter Fender staat een goed werkend team, specialisme en professionaliteit. Een aanrader voor ieder die van een afscheid een mooi beleef moment wil maken.

Score: 10

Met onze beperkte financiële mogelijkheden een mooie en heel waardige uitvaart. De begeleiding was heel betrokken en alles goed geregeld.

Score: 10

Veel te vroeg afscheid moeten nemen van mijn grote liefde. Hoe moeilijk het ook was is toch ondanks het verdriet een prachtige dag geworden. Marise is een geweldige vrouw en ik ben blij dat ik haar heb leren kennen. Emotioneel leeft ze oprecht met je mee en staat alle nabestaanden in de meest perfecte wijze mogelijk. Ik weet niet of het afscheid zo mooi had kunnen zijn zonder Marise / Fender uitvaart. Ik wil je heel erg bedanken hoe je mij hebt bijgestaan bij het moeilijkste moment uit mijn leven. Je bent echt fantastisch Marise

Score: 10

Het was helemaal zoals ik het had verwacht, er werd goed naar mijn wensen geluisterd, en MARISE is zoals ik haar ook zie.

Score: 10

Al bij de eerste kennismaking met Marise was er een heel goed gevoel. Zij heeft ons op een geweldige betrokken, deskundige manier bijgestaan na het overlijden van onze moeder. Van het kiezen van de locatie, de kaart, de invulling van de dienst: ze was er iedere stap bij. Op de achtergrond, maar op het juiste moment met een passende suggestie zodat wij verder konden. Marise was steeds beschikbaar en dacht steeds een stap vooruit. En door al het geregel heen was er steeds de warme belangstelling hoe het met ons ging. Op de dag van de uitvaart zelf was zij voor ons en alle genodigden erg prettig aanwezig. Het is een prachtig, passend afscheid geworden.

Score: 10

Zeer fijn contact gehad. Marise is in staat om rust te brengen en doet dit op een hele fijne en prettige manier. Nogmaals dank voor alles!

Harlingerstraatweg 130

8915 CP Leeuwarden

Over Fender Uitvaart & Afscheidshuis Leeuwarden

Jouw mening is van onschatbare waarde voor ons. Bij Fender uitvaart streven we er altijd naar om ieder afscheid zo respectvol, warm en persoonlijk mogelijk te maken. We geloven dat het delen van ervaringen en feedback anderen kan helpen bij het vinden van troost en gemoedsrust in de periode van afscheid nemen. Jouw woorden kunnen anderen helpen om te begrijpen wat ze van onze diensten kunnen verwachten en hoe we hen kunnen ondersteunen. Daarom willen we je vriendelijk vragen om een paar minuten de tijd te nemen om je ervaring met ons te delen door een review achter te laten. We waarderen je vertrouwen in ons en willen je bij voorbaat bedanken voor je tijd en moeite om je ervaring te delen. - Marise -

Over Uitvaartscore.nl BGNU